Druhá kapitola - tentokrát to začíná trochu dávat smysl, ale jen trošilinku. Dostaví se vzpomínky a slečna Neznámá dostává jméno, kterého se už nezbaví.
04.06.2012 (07:00) • AnnieMaryAprilCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 8× • zobrazeno 2017×
Blahopřeji! Přežili jste první díl a máte chuť číst druhý? Musíte mít silné nervy. Příjemné počtení. AnnieMaryAprilCullen
------------------------------------------------
Neznámá – 2. kapitola
„C… Cucáku?!“ zavrčel tak děsivě, že jsem radši udělala krok vzad, ale to byla docela velká chyba, jelikož jsem hned letěla z toho zatraceného stromu.
Chtěla jsem vykřiknout, ale jako by mi v krku něco cvaklo a prostě to nešlo, nevydala jsem ani hlásku. A jak jsem si tak letěla vzduchem vstříc nějaké zlomenině, pode mnou něco zasvištělo a dopadla jsem do pěkně tvrdé náruče, až jsem si z toho vyrazila dech.
Lapala jsem po kyslíku, bušila se do hrudníku a ten, kdo mě chytil, se smál tak, až by se z toho klidně mohla utrhnout lavina někde v Alpách.
„Teda, Mrkvičko, tys to zabila!“ smál se Emmett dál. Já bych ho praštila!
„Takhle Eda zuřil posledně, když jsem mu pochytal všechny pumy,“ chechtal se, až mě málem vyklopil.
Tak jsem to vzala do vlastních rukou a vyskočila mu z té jeho kamenné náruče. Byla jsem docela rozzuřená, tak jsem vběhla do lesa, dát si uklidňující kolečko. Příroda tu byla tak zelená, že to vypadalo, že tu všechno pozvracel nějaký velký mimozemšťan. Když jsem se konečně vymotala z toho lesa, což mi dalo hodinku práce, tak už Cucák i Emmett zalezli dovnitř.
Tak jsem šla taky, co je na tom, prostě jen vejdu do domu upírů, co se mi může stát?
Kdybych jim nějak zvlášť vadila, už bych tu asi nebyla. Ale uprostřed mé odhodlané chůze jsem se zasekla.
Něco mi došlo. Vzpomněla jsem si, že v mojí škole byla jedna učitelka, kterou jsme všichni nesnášeli, už od pohledu byla strašně nesympatická a tón jejího hlasu by zabil i Cucáka. Jednou v zimě, zrovna při velkém testu z chemie, o kterém věděli jenom aktivisti, jsem na ni měla takový vztek, že jsem poprvé použila svůj dar. Ano, i za lidského života jsem ho dokázala používat. Věděla jsem o tom už dlouho, nebo možná spíš jen tušila.
Zavřela jsem oči, spojila dlaně k sobě a soustředila se na realitu, na čas, na tikání hodin, na pohyb molekul a dokázala to. Zastavila čas. Překvapeně jsem otevřela oči, všichni ve třídě se zastavili, dokonce i učitelka přestala chodit po třídě. Jednu nohu měla ve vzduchu, jak se chystala znovu vykročit na zátah proti tahákům.
Vstala jsem z lavice, opsala si test od učitelky ze sešitu. Chtěla jsem si zase sednout, ale napadlo mě, že by se to dalo využít pro lumpárnu. Tak jsem několika lidem napsala do testu špatné odpovědi, někomu zavázala tkaničky k sobě, někomu rozcuchala vlasy, někomu napsala na ruce nadávky na učitelku a na tabuli obrovský nápis, učitelka je debilka. Spokojeně jsem si sedla do lavice, zase spojila dlaně k sobě a zrušila působení toho daru. Šlo to docela hladce.
O přestávce jsem se smála tomu, jak učitelka vyváděla, a pak si spokojeně mnula ruce nad jedničkou.
Pod náporem vzpomínek jsem si sedla do trávy. Nemohla jsem si vzpomenout, jak jsem se do testu podepisovala, nemůžu si vzpomenout na svoje jméno. Teď mi asi všichni budou říkat Mrkvičko. Povzdechla jsem si a usmála se na bílé nebe. Pohybovat s časem je docela sranda, i když to hodně vyčerpává. Lehla jsem si do trávy, podložila si hlavu rukama a hledala v nebi, které teď vypadalo jako mléčné jezero, nějaké tvary.
Uviděla jsem elfa a zase si na něco vzpomněla.
« Předchozí díl
Autor: AnnieMaryAprilCullen, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Neznámá - 2. kapitola:
vedela som, že sa to rozbehne...
líbí se mi to
super:)
Ahoj,
poprosím ťa, aby si "Článek je hotov" zaškrtla pri ďalších kapitolách, až keď budeš mať dátum publikácie tej predchádzajúcej. V tomto prípade ak budeš mať dátum publikácie pri 1. kapitole, môžeš dať na schválenie 2. kapitolu, no to isté platí aj pre ďalšie, keďže ich máš teraz v administrácii až 10. Môže sa totiž stať, že sa opraví 2. kapitola skôr ako prvá.
Prosím, skús to takto robiť a nemusia sa stať nedorozumenia pri publikácii.
Ďakujem za pochopenie.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!