Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámá - 7. kapitola

Ashley 123456


Neznámá - 7. kapitolaSedmá kapitola. Povídání, vize a čas.

A už jsme skoro u konce. Doufám, že jste si neoddechli. To by mne mrzelo. AnnieMaryAprilCullen

 


 

Neznámá – 7. kapitola

 

Nebude muset Jasper kvůli mně snad opustit Cullenovy? A co by pak bylo se mnou?

 

„Klid, ještě se to nějak vyřeší, neboj,“ ozvalo se náhle za mnou. Byla to Alice, měla jsem na ni sice trochu vztek, protože mě tady nechala tak dlouho samotnou, ale byla jsem ráda, že je tu se mnou. Neubránila jsem se úsměvu. Ona mi ho oplatila a podala mi kus papíru.

„Co se vlastně stalo?“ naškrábala jsem.

„Zjistili jsme, že jsi Jasperova pěvkyně, což nám trochu hodně komplikuje situaci. Původně jsme chtěli, až by se vrátil Carlisle, nějak zjistit, kdo jsi a co je s tvým darem, ale když se objevil Jasper a ty jsi tam seděla ještě pořád celá od krve,“ zavrtěla hlavou.

„Jasper se málem neudržel, ale naštěstí za ním byli Edward a Emmettem a ti ho chytili. Moc se na sebe zlobí a ostatní se pokouší vymyslet, co uděláme dál. Jednou alternativou by bylo, že by Jasper na nějakou dobu odjel, samozřejmě bych jela s ním, ale o tebe by se starala Esme, neboj. Za nějakou dobu bychom zase přijeli, a kdyby se to celé uklidnilo, mohla bys s námi zůstat a Jasperovi by to už nedělalo takové problémy, ale taky bys musela asi chodit do naší školy, udělali bychom ti falešné doklady. Tím se dostáváme k dalšímu problému, ty mluvíš plyně anglicky, což by znamenalo, že jsi buď génius na cizí jazyky, nebo jsi rodilá Američanka, Anglii už jsme prozkoumali a podle tvých vzpomínek o rodině a podle tvého věku jsme nenašli nikoho, kdo by se pohřešoval, nebo byl prohlášen za mrtvého. Tohle všechno ještě musíme vyřešit,“ vzdychla a při tom se jí rozostřily oči. Hned ztuhla a něco si šeptala.

Já jsem na ni jen zmateně zírala a pak mi to došlo, má vizi. Sedla jsem si před ni a čekala, až oči zase otevře.

Trvalo to asi pět minut a já už začínala být vyděšená, jestli se z toho někdy probudí. Chtěla jsem ji chytit za ruku, ale ona už otevřela oči a hned letěla k telefonu. Chvíli mluvila tak tiše a rychle, že jsem ani nevěděla, co říká, pak střelila očima ke mně a zase zpět k telefonu. Zamračila se a skoro vyděšeně zase začala mluvit.

Byla jsem si téměř jistá tím, že jsem teď tak hrozně vyděšená, že bych možná i uvítala, kdyby mě zavřeli na samotku. Pár dní jen chleba a vodu, krásně deptavé ticho a potom rovnou do blázince.

Povzdechla jsem si sama nad sebou a zase se schoulila do klubíčka na postel. Chtěla bych, aby se tohle nikdy nestalo, abych jim takhle příšerně nezkomplikovala život. Pak mě něco napadlo, ale musela jsem to udělat rychle, abych náhodou nevyrušila Alici od toho telefonu. Dala jsem dlaně k sobě, zavřela oči a soustředila se na tikání hodin na zdi. Když jsem oči zase otevřela, Alice byla stopnutá v půli pohybu, zřejmě chtěla, abych to nezkoušela, ale jak vstoupila do místnosti, kde jsem ležela na posteli, zastavila se, zamrzla.

Ďábelsky jsem se nad tím usmála a s myšlenkou, že musím něco udělat.

Zajímalo by mě, jestli to bude fungovat i na vlky.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámá - 7. kapitola:

 1
09.06.2012 [19:42]

Sal333pekné... Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
09.06.2012 [17:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Leník
09.06.2012 [14:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!