Osmá kapitola. Vlci, překvapení a stávka času.
10.06.2012 (08:30) • AnnieMaryAprilCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 3× • zobrazeno 1751×
Předpředposlední kapitola. Jestli čekáte, že se něco vyřeší, nedočkáte se. Ale už se to blíží, buďte trpěliví. AnnieMaryAprilCullen
Neznámá – 8. kapitola
Zajímalo by mě, jestli to bude fungovat i na vlky.
Vyběhla jsem z hotelu, bosá, oblečená jen v džínách, bílé košili a džínové vestě. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Všichni zamrzli. Bezva, to se mi právě hodí. Nevím, jak dlouho to vydrží, tak jsem pospíchala k nejbližší ceduli. Byla jsem v Port Angeles. A do Forks to je docela daleko, tak jsem se hned rozběhla, ale vzala jsem to radši přes silnici než přes les. Kdo ví, jak dlouho by mi trvalo se z lesa vymotat.
Jak jsem běžela silnicí, vídala jsem auta a v nich lidi, kteří zamrzli stejně jako Alice. Ani jsem neměla čas na to, aby mě to děsilo. Když se zamyslím nad tím, že umím hýbat s časem, přijde mi to strašně absurdní.
A teď jsem běžela vstříc vlkům. Musela jsem se nad tím pousmát.
Když jsem dorazila do rezervace, jediný dům, který jsem poznala, byl dům Blacků. Připomínal spíš stáj než dům, ale zevnitř byl útulný. Když jsem vstoupila, trochu jsem s sebou cukla, protože tam byli všichni. Celá smečka. Ale byli tak stejní! Ten nejvyšší byl asi Sam, stál v rohu místnosti a pozoroval ostatní. Jacob, Paul, Embry, Seth, Quil a ještě nějací kluci, které jsem nepoznala, se prali o sáček brambůrků. Leah je otráveně pozorovala z druhé strany malého gauče.
Napadlo mě, že to bude docela sranda, když se jim náhle za zadkem objeví nějaká holka, která ještě k tomu nemůže mluvit. Taky mi vrtalo hlavou, kde je Bella a Renesmé. Neměly by být pořád spolu? A kde má Sam Emily?
Ale v tu chvíli, kdy jsem přemýšlela nad tím, kde kdo je a proč je tohle takhle, jsem zapomněla na to, že bych se měla soustředit na čas, a na to, že by se pravděpodobně celá smečka podělala strachy, kdyby se čas zase rozběhnul.
Cítila jsem, že už moje vůle povoluje, a tak jsem se rychle schovala ven, pod okno. Úplně jsem dar povolila a čas se znovu rozběhnul.
Všichni dál pokračovali v tom, co dělali před chvílí, a ani neměli tušení o tom, že se jim tam před chvílí někdo producíroval.
Dál se prali o sáček a dál si nerušeně povídali, smáli se a pošťuchovali. Takže na vlky to taky působí. Ale dokázala by mě Bella blokovat? Teda, kdybych konečně věděla, kde je.
„Hele, kluci, nezdá se vám, že tu to zavání pijavicema?“ zacpal si nos Quil.
„Možná trochu,“ řekl Embry a dál se hrabal v sáčku. Oni mají snad bezedné břicho, ne? Jak se to všechno do nich vejde?
„Nebo ti prostě něco přelítlo přes nos,“ rozesmál se Seth. Uf, nevím o tom, že bych smrděla. Přičichla jsem si ke košili. Vážně, mně se právě zdá, že to krásně voní, sladce. Ale co, oni mají asi něco s nosem.
„Víte, jak tam leží ta holka, u pijavic na stromě?“ zeptal se Jacob.
„Co je s ní?“ zajímal se Quil.
„No, ráno jsem běžel kolem a už tam nebyla,“ řekl zadumaně. Všichni se teď otočili na něj, jako by to bylo nějak zvlášť důležité.
Copak jsem tak důležitá?
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: AnnieMaryAprilCullen, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Neznámá - 8. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!