Co by se stalo, kdyby si Bella s Edwardem vyměnili pozice?
Isabella Volturi je ze vznešeného rodu upírů. Co se ale stane, když se do deštivého městečka Forks přistěhuje nový kluk, Edward Masen. Co Isabella udělá, když 100 let potlačovaná potřeba pít lidskou krev se znovu probudí? A co na Edwarda řekne Isabellin manžel Caius?
09.09.2010 (15:15) • KattieCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1546×
Isabella Volturi
Zírala jsem na svoji bílou kůži, tvrdou jako kámen. Vlastně mi na dotek připadala jako naleštěný mramor. Podívala jsem se do zrdcadla před sebou. Uskočila jsem s vytřeštěnýma očima od zrdcadla a rozhlédla se po postavách v hábitech kolem mě. V zrdcadle jesm spatřila odraz neskutečně - až nadpřirozené krásné ženy. Její dokonalé rysy byly bílé a tak vynikly její o něco tmavší rty, které byly bezkrevné. Kdyby v nich nějaká krev byla, zářily by červeně. Nad vznešeným nosem jsem uviděla... její neuvěřitelné oči. Žhnuly rudě jako plápolající oheň. Obličej ženy v zrdcadle lemovaly čokoládově hnědé vlasy, zvlněné jako rozbouřené moře. Nemohla jsem se na sebe vynadívat. Tohle jsem opravdu já? A kdo vůbec jsem? Zvedla jsem oči od šokujícího odrazu v zrdcadle a prohlédla jsem si postavy v místnosti. Vzápětí jsem prudce zaječela a ruce mi vylétly k hrdlu. Strašné pálení v něm mě natolik ochromilo, že jsem přerývaně křičela a rvala si ho. Přiřítil se ke mně muž s bílou tváří jako jsem měla já a přimáčkl mi ruce za zády. Nekonečnou věčnost jsem tam stála a chroptěla. Potom se bolest utišila. Utišila? Potlačila jsem ji. Přestala jsem kašlat a polkla jsem. Oheň v hrdle jako by se na chvíli stáhl. Cítila jsem, jak stisk povolil. Podívala jsem se na všechny ty postavy a položila jsem otázky, které mi celou tu dobu křičely v hlavě.
„Kdo jsem a co jste zač?" zeptala jsem se neuvěřitelně hloupě a překvapeně jsem vykulila oči nad mým nádherným zvonivým hlasem.
Postarší muž s polodlouhými tmavými vlasy nedaleko se vítězně zachechtal.
„Ona se ovládá! Novorozená se ovládá! Neuvěřitelné. To, co jiným trvá desítky let, zvládla za pár minut." Muž si mě obdivně prohlížel.
Malá blondýnka opodál si mě kriticky měřila. Podívala jsem se jí do očí a z nich vystřelil blesk, který ale jako by se někde u mě odrazil a rozplynul se. Takový jsem tedy měla z jejího pohledu dojem. Jako bych měla kolem sebe nějaký ochraný štít. Blondýnka se najednou odvrátila a přimhouřila oči na muže s obdivným výrazem.
„Aro, má dar štítu. Nemohu k ní proniknout."
Aro se tedy jmenuje ten postarší muž.
Ten teď také přimhouřil oči a přišel ke mně. Vzal moji ruku do svých dlaní a zavřel oči. Nic se nedělo. Aro spustil moji ruku a dychtivě se rozhlédl. Ostatní se tvářili zvědavě.
„Měla jsi pravdu, Jane, nepřečtu její myšlenky," řekl vítězně a opět se uchechtl.
Já jsem pocítila znovu pálení v krku, tentokrát intenzivnější. Vyletěla mi k němu ruka a já jsem vyjekla.
„Tak pojď, někoho ti seženeme," usmál se Aro a kývl na ostatní. Vytvořili kolem mě kruh a Caius mě vedl, v čele s Arem.
Tam, kam jsme šli, jsem nikdy nechtěla jít. Pálení v krku a instinkt byl ale silnější.
Ten den jsem poprvé zabila člověka.
Poprvé a naposledy.
Ten den jsem také pochopila kdo jsem, krvelačná nestvůra a monstrum.
Nenáviděla jsem se.
Edward Masen
Ve třech věcech jsem si byl absolutně jistý.
Za prvé, Isabella je upírka.
Za druhé, neskutečně ji přitahuji a touží po mé krvi.
A za třetí - Isabello Marie Volturi, bezvýhradně a neodvolatelně tě miluji.
CO SI O TOM MYSLÍTE? MÁM POKRAČOVAT? :)
Autor: KattieCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nightfall (Setmění) - Ohlédnutí a Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!