Přichází noc, i když trochu jiná než dosud... Pak taky přijde na navštěvu Charlie.
24.05.2011 (14:00) • klarusha • FanFiction na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 2389×
Za chvíli už Nessie sladce spala a já sešla do obýváku. Ani mě nepřekvapilo, že tam byl už jenom Edward. Všichni ostatní se totiž přesunuli do svých pokojů, aby se mohli věnovat sobě.
Já dnes ale měla velice podivnou náladu, takže jsem se na Edwarda hned nevrhla. Přisedla jsem si k němu a navrhla mu, že bychom si dnes v noci mohli prostě jenom popovídat. On překvapivě souhlasil a tak jsme se uvelebili na gauči a ponořili se do rozhovoru.
Povídali jsme si o škole, o různých upírech, o vlcích, o Renesmé… Bylo to, jako kdybychom se vrátili v čase do doby, kdy jsem ještě byla člověk.
Taky jsem Edwardovi ukázala svoje myšlenky, což jsem moc často nedělala, právě proto, že se mu pak tolik líbily. Byla to nádherná noc (ne, že by se mi ty obvyklé nelíbily, ale změna je fajn).
„Takové noci bychom mohli pořádat častěji,“ řekl Edward.
„Taky se mi to líbilo,“ vyšeptala jsem.
A pak už jsme nemluvili. Opřela jsem se o Edwarda a jen si užívala jeho přítomnosti a on na tom byl, zdá se, stejně. Nad ránem jsem se rozhodla udělat naší dcerce snídani. Všichni v tomhle domě se kvůli ní naučili vařit. V sedm se Ness probudila a byla moc ráda, že jsem po dlouhé době zase vařila já.
„Ne, že by tady všichni nevařili skvěle, ale od maminky mi chutná nejlépe.“ Nessina slova mě zahřála u nebijícího srdce.
Mezitím už všichni sešli do kuchyně. Viděla jsem, jak Emmetta svrbí jazyk, ale při Renesmé si žádnou poznámku o mém a Edwardově sexuálním životě nedovolil.
Na dnešek jsme měli skvělý program. Protože Ness roste rychle, do normální školy chodit nemůže. Takže ji doma učí Esme s asistencí Jacoba. I přestože má naše dcerka dobrou paměť jakožto poloupír, jednou nebo dvakrát týdně si doplňuje vědomosti, už teď jich má jako by byla na 2. stupni základky.
Pro ni nebylo učení s Esme a Jacobem nic zvláštního, jen způsob jak zabít čas a dozvědět se něco nového. Ale pro nás ostatní to byla náramná zábava.
Po chvilce přišel Jacob a mohli jsme začít. Všichni jsme chvíli fascinovaně pozorovali Nessie, jak jí Esme něco vysvětluje, ale pak už to někteří (Jasper a Emmett) nevydrželi a začali diskutovat na podobné téma. Nakonec se z toho vyklubala zajímavá debata na téma historie a pak i fyziky.
Den uběhl jako voda a víkend ještě rychleji. Přes týden mělo svítit slunce, takže jsme měli o důvod víc proč nejít do školy.
V pondělí k nám na návštěvu přišel Charlie.
„Ahoj, zlato!“ Objal mě. Bylo moc příjemné vidět ho skoro po měsíci.
„Ahoj, tati,“ odpověděla jsem s úsměvem.
„Čau, Edwarde, Jacobe. Vítejte, všichni, už tak dlouho jsem vás neviděl všechny pohromadě.“ Všichni se na něj usmáli. Tatínek měl až podezřele dobrou náladu.
„A kde je moje milovaná Nessie?“ zeptal se trochu překvapeně.
„Ještě spí... Včera ji totiž Alice vzala na malé nákupy,“ řekla Rosalie. Nákupy byly v měřítku Alice opravdu hodně malé, ale Ness má teprve necelých deset let, takže nic většího bych nedovolila ani já ani Rosalie.
„Jdu ji probudit!“ vykřikl Emmett.
„Tak to ani náhodou! Mohla by z tebe mít trauma. Stačí, že ji budíš jednou týdně,“ oponovala jsem. I když to trauma nikdo nebral vážně a někteří se i zasmáli.
„Můžu ji dnes probudit já?“ zeptal se Charlie.
„Samozřejmě,“ souhlasil Edward, který tušil, že to Renesmé potěší.
Po chvíli sešli Charlie a Nessie do kuchyně.
„Dobré ráno. Díky. Bylo super, že mě probudil děda.“ Usmála se na nás Ness a my na ni.
„Charlie, dáš si s Renesmé snídani?“ zeptala se Esme.
„Moc rád, Esme,“ přikývl.
Všichni se posadili u stolu, a zatímco Charlie s Renesmé snídali, já začala tradiční otázkou.
„Takže, jak se máš, tati?“
„Ale jo, celkem fajn. A co vy?“
„Skvěle.“ Usmála jsem se při pohledu na Edwarda.
„Je něco nového?“ zeptal se Charlie.
„Ne, nic důležitého. Jen ve středu bude Nessie v La Push. Takže, jestli ji budeš chtít navštívit, musíš tam.“ Usmál se Edward. Charlie k Nessie chodil, tedy hlavně když jsme byli ve škole, i čtyřikrát do týdne. Opravdu hodně mu přirostla k srdci. A už mu ani nevadilo, že je tu skoro pořád Jacob, což mu zpočátku dělalo docela problémy, vzhledem k tomu, že ví, co Jacob je.
„Proč? otázal se. „Ne, že bych proti vlkům něco měl, ale tady je jí líp, ne?“
„Sice si taky myslím, že tady se má dobře, ale nemůže pořád být jen doma a v La Push jí neublíží. Víš, že by to Jacob nedovolil,“ vysvětlila jsem mu. Když si před nedávnem všiml, jak jsou si Jacob a Nessie blízcí, dost ho to šokovalo (v podstatě si myslel, že je Jacob úchyl). Když jsme mu ale vysvětlili, že teď je Jacob pro Renesmé jen kamarád, ale že ji má opravdu moc rád, tak se uklidnil a dokonce začal mít Jaka trochu víc rád.
„A navíc...“ Chtěla jsem Charliemu říct nějakou blbost ve stylu mega nákupů, ale Edward mě přerušil.
„A navíc k nám mají přijít přátelé, kteří jsou dost akční a mají pro nás připravenou nějakou zábavu, takže Nessie dáme radši do La Push, kde bud mít klid.“ Musím uznat, že Edwardovo vysvětlení se mi líbilo mnohem víc a dokonce bylo částečně pravdivé.
„Jo tak. Jasně, potřebujete si na chvíli odpočinout.“ Usmál se Charlie. „I když pohlídat bych ji zvládl i já…“
„Tati, to my víme. Ale nechceme tě zbytečně ohrožovat a víš, že v La Push budou rádi, když tě tam zas uvidí,“ oponovala jsem mu s úsměvem.
„No dobře. Asi se tam stavím. Esme, díky, ta snídaně byla výborná.“
„Není zač, Charlie,“ odpověděla Esme.
Pak jsme se přesunuli do obýváku, kde bylo přece jenom víc místa. Jasper s Emmettem se už ztratili někam do lesa a Rosalie šla nahoru.
„Tak jak se máte ve škole?“ zeptal se Charlie a povídání se rozjelo. Někdy, když byl Charlie v dobré náladě, dokázal mluvit rozhodně víc než já.
Po pár hodinách už musel jít Charlie domů.
„Tak se tu mějte,“ řekl. „Doufám, že se ještě uvidíme, než zase odjedete do školy. A my se uvidíme ve středu v La Push, Nessie.“
„Jasně, dědečku, už se těším.“ Objala ho.
„Tati, určitě se za tebou ještě zastavíme,“ řekla jsem. „Ahoj.“
„Nashle, Charlie,“ rozloučil se ještě Edward a pak Charlie odešel.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: klarusha (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nové štěstí - 3. kapitola:
Super kapitola... už sa teším na ďalšiu
moc pěkný díl to jsem zvědavá jak dopadne náštěva
Díky moc za opravu. Příště se budu víc snažit.
Ahoj, v článku jsem ti opravila následující chyby:
- chybuješ v ji/jí
- fiziky - fyziky!
- odpověděla jsem z úsměvem - s kým, s čím, s úsměvem
- dávej si pozor na překlepy, chybějící písmena ve slovech a čárky
- dost často ti chybí čárky okolo oslovení
- Jakob - Jacob!
Příště si po sobě článek lépe zkontroluj. Díky.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!