Tak jsem tedy přidala další dílek. Omlouvám se, že až teď, ale když jsem měla povídku přepsanou na poprvé, tak mi vypadla síť a já musela přepisovat znovu.
26.12.2009 (15:45) • SaraSanders • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 6952×
„Ale né! Co jsem říkala tentokrát?“ ptala jsem se s obavami v hlase.
„No, po většinu času to bylo velice nesrozumitelné, ale postřehl jsem větu, „tati, není to tak, jak to vypadá!“ V očích mu plály jiskřičky.
„Tak to sis mohl domyslet, ne,“ řekla jsem skepticky.
Začal se nehorázně smát a já se musela přidat k němu. Ta veselá nálada byla tak nakažlivá.
„Měla bych se jít osprchovat,“ řekla jsem, když jsem se smát přestala.
„Chceš pomoct?“ Pozvedl laškovně obočí.
„Zní to lákavě, ale já mám v plánu se vážně osprchovat,“ zasmála jsem se.
„Dobrá, já ti mezitím půjdu udělat něco ke snídani,“ podotkl zklesle.
„Budu myslet jen a jen na tebe,“ zašeptala jsem mu do ucha.
Cítila jsem, jak se slabě zachvěl. Ještě jsem ho políbila na krk a už jsem pajdala do koupelny. Kapičky stékající vody byly tak úžasné, ale bylo opravdu otravné stále kontrolovat, jestli se mi voda nedostala na sádru. Po sprše jsem ze sebe udělala člověka i z hlediska ostatních stránek. Vyčistila jsem si zuby, pořádně rozečesala své mokré vlasy a při oblékání jsem děkovala Alici, že mi alespoň teď nachystala nějáké normální oblečení. Vždy, když se mě do něčeho snažila obléct, tak jsem tak moc postrádala své tepláky a mikinu, a proto jsem byla tak vyjevená, když jsem je v šatníku našla.
Pomalu jsem se dostala ke schodům a už shora jsem cítila vůni slaniny a vajíček, tak jsem se tedy vydala za Edwardem. Došla jsem do kuchyně a vůňě ještě víc zintenzivněla.
„Hmmm... tady to krásně voní,“ podotkla jsem.
Edward se na mě s úsměvem otočil, odstavil vajíčka z plotny a v mžiku byl u mě. Ruce položil na mé boky a jemně mě zatlačil ke kuchyňské lince. Začal mě něžně líbat a já mu zapletla ruce do vlasů. Svými dlaněmi jsem si ho k sobě přitahovala blíž a blíž. Myslím, že jsem se do polibku vložila až moc.
„Měla bys jít snídat nebo ti to vychladne.“ Řekl Edward přidušeně a zářivě se na mě usmíval.
„Radši bych dělala tohle,“ podotkla jsem a znovu si ho začala přitahovat k sobě.
„Z toho se nenajíš,“ káral mě a začal se ode mě odtahovat.
„To nevadí,“ přela jsem se s ním a znovu se ho pokusila políbit.
„Až všechno sníš, pak dostaneš odměnu,“ řekl se zářivým úsměvem.
„Nesnáším ultimáta,“ zašklebila jsem se.
„To není ultimátum. Je to pouze podmínka, abys mě mohla líbat,“ řekl sladce a andělsky, se rty přiloženými těsně u mého ušního lalůčku.
Omámeně jsem přikývla a on se jen pousmál. Docupitala jsem tedy ke stolu a Edward přede mě položil talíř s horou vajíček, slaniny a toastů. Okamžitě jsem se pustila do jídla, protože jsem měla docela hlad a toužila jsem ho mít opět těsně u sebe. Snědla jsem polovinu, ale už jsem nemohla.
„Jestli to takhle půjde dál Edwarde, tak ze mě bude koule,“ snažila jsem se do sebe docpat zbytek vajíček.
„Ale stále budeš moje koule,“ usmíval se.
„Nebuď tak majetnický,“ zašklebila jsem se na něj a pokračovala v jídle.
Cítila jsem se jako balon. Myslím, že bych každou chvíli mohla vzlétnout.
„Už nemůžu,“ zafuněla jsem a upírala na Edwarda oči.
„Jsi si jistá?“ ptal se s důrazem na každé slovo.
„Já nejsem natahovací, Edwarde,“ zasmála jsem se.
Pokrčil rameny a talíř tedy opláchl.
„Půjdeme do obyváku?“ zeptal se.
„Ráda bych, ale bohužel nevstanu,“ řekla jsem mírně naštvaně.
„To přeci není žádný problém,“ Pronesl a v tu ránu jsem byla u něj v náručí.
„Někdy míň znamená víc,“ řekla jsem a rozvalila se vedle něj na gauči.
„V tomhle případě to ale neplatí,“ usmíval se a začal mě líbat.
Bylo to tak příjemné. Od líbání Edwarda by mě nic neodradilo. Byla jsem tak smutná, že už mi s ním zbývá jen pár hodin. Pár hodin, které ubíhají tak rychle. Sotva jsem vstávala a teď už byla 1 odpoledne.
„Copak se děje?“ ptal se mě Edward a přitom hladil mou tvář.
„Jen, chtěla bych tu s tebou být pořád a nemuset jezdit domů,“ povzdechla jsem si.
„Neboj se, ten rozdil ani nepoznáš. Budu stále s tebou. Ve škole, doma a budeme jezdit taky tady.“ Snažil se mě konejšit Edward.
„A co v noci?“ ptala jsem se zasmušile.
„Tak odtud vítr vane,“ usmíval se zářivě.
Zamračila jsem se na něj a hlavu zabořila do jeho hrudi.
„Je mi 18. Nemůžu za to.“ Snažila jsem se obhajovat.
„Ach to mládí zmítané hormony,“ povzdechl si Edward a znovu mě začal líbat.
Nenechala jsem se zahanbit a polibky mu oplácela. Tohle odpoledne bylo tak moc krásné. Leželi jsem spolu na sedačce. Povídali si. Líbali se. Když se začalo stmívat, tak jsem začala být nervozní, protože se mi od Edwarda a z tohoto krásného domu vůbec nechtělo. Najednou si Edward povzdechl.
„Co se děje?“ Ptala jsem se vyděšeně.
„Myšlenky Alice, za hodinu jsou doma,“ odpověděl mi zklesle.
Nesouhlasně jsem zamručela a těsněji se k Edwardovi přimkla.
„Vždyť mě umačkáš,“ řekl přidušeně.
Já se zprvu lekla a svůj stisk povolila, ale při jeho smíchu jsem ho zase pevně objala a nevšímala si ho. Teda nevšímala jsem si jeho huronského smíchu, ale jeho těla jsem si všímala velice dobře. Natočila jsem se čelem k němu, začala mu vyhrnovat tričko a líbat ho na hrudníku. Mé rty se pohybovaly v oblasti jeho podbříšku, pak pupíku a nakonec jsem se dostala až ke krku.
---------------------------------------------------------------------------------------
Omlouvám se za pozdní přidání další kapitolky, ale když už jsem ji měla přepsanou, tak mi selhal server a povídka se tím pádem vymazala, tak jsem ji musela začít přepisovat znovu. Přesto doufám, že se Vám další kapitolka bude líbit.
Autor: SaraSanders (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Obluzená láskou 11:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!