Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 17

4.Ranya-S-Knihou


Obluzená láskou 17Další kapitolka tak přijemné čtení.

 

Proč mě pořád provokuje? Začíná být horší než Emmett.“ Stěžovala jsem si Edwardovi a ruku v ruce jsme šli na další hodinu.

Panu Molinovi jsem se moc nevěnovala, protože si Edward opět nárokoval mou pozornost. Já samozřejmě nevydržela být jen tak nečinná a jeho sladká slůvka a gesta jsem mu vracela. Pan Molina se šlechetně rozhodl to nekomentovat a dál se věnoval svému výkladu.

 

U oběda jsme si s Edwardem takticky sedli k osamocenému stolu. Já v ruce svírala plechovku koly a hypnotizovala ji pohledem. Cítila jsem Edwardovy oči na svém těle, tak jsem k němu vzhlédla.

Děje se něco?“ ptala jsem se.

Ne. Jen se divám, jak moc ti to sluší,“ odpověděl mi klidně. Naklonil se ke mně přes stůl a vtisknul mi jemný polibek na rty.

Za co to bylo?“

Jen tak, abys nezapomněla, jak moc tě miluju,“ zašeptal tak, abych to slyšela jen já.

Usmála jsem se a pohladila ho po tváři. Byla tak hebká a krásná. Při mém dotyku slastně přivřel víčka. Jeho koutky se najednou vyšvihly do potutelného úsměvu, který jsem nechápala.

Co?“ ptala jsem se a svou ruku opět stáhla k plechovce.

Mám pro tebe malé překvapení. Tedy ne já, ale Charlie.“ Usmíval se teď už blaženě.

Jaké?“ Chtěla jsem vědět

Počkej doma. Nebuď tak zvědavá.“ Pohladil mě po tváři.

No, musím uznat, že poslední překvapení, které jsi pro mě měl ty, bylo velmi příjemné.“ Mrkla jsem na něj.

Bello, Bello,“ zasmál se zvonivě.

Co je teď za hodinu?“ Podívala jsem se na Edwarda.

Myslím, že tělocvik,“ Odpověděl neutrálně, načež já vypískla nadšením .

Co ta radost? Začaly tě bavit sporty?“ ptal se nevěřícně.

To v žádném případě, ale já mám propustku.“ Poklepala jsem si zvesela na sádru.

Tak se ti to konečně vyplatilo,“ pousmál se.

 

Šli jsme společně k tělocvičně, kde jsme se rozdělili. Edward zamířil do šatny, kdežto já se šla posadit na lavičku v tělocvičně. Tělocviky jsme mívali po většinu času spojené, protože kluků bylo poměrně málo tak nemělo smysl to nějak rozdělovat. Pro mě to moc výhodné nebylo. Stačilo, že o mé neobratnosti ví holky. Ty už si zvykly že míč, pohyb a já nejdeme dohromady. Kluci se ale dobře bavili mou nešikovností. Myslím, že to nemyslí špatně, ale mé levé nohy jsou vážně občas k smíchu.

Po zazvonění jsem se dobelhala za trenérem a s ukázkou své zlomené nohy mě poslal zpátky na lavičku. Nevypadal, že by ho to nějak překvapilo, což mě trošku pohoršilo. Zase takové kopyto nejsem. Nebo ano? Z mého bezúčelného rozjímání mě vytrhl Edward ve školním úboru, kráčející středem tělocvičny. Šedá barva v kontrastu s jeho pletí působila až vražedně sexy. Poslal mi jeden ze svých okouzlujících úsměvů a já pootevřenými ústy slabě vydechla.

Přestala jsem ho hypnotizovat pohledem a svůj zrak jsem sklopila k prstům na ruce, se kterými jsem si začala nervozně pohrávat. Uklidňovala jsem se tím, že je to poslední hodina a pak budu jen a jen s Edwardem.

Abych se jím přestala zaobírat, začala jsem myslet na školu a na ostatní nudné věci. Ve svých myšlenkách jsem se ale dostala až ke svému rannímu snu. Něco mě k němu stále táhlo. Nevím, jestli to byla jeho náplň či mi utajený konec. Tak moc jsem prahla po jeho opakování, ale neznám způsob jak to zařídit. Můžu poprosti Edwarda,ten umí všechno, pomyslela jsem si v hlavě sarkasticky.

Bell, hodina už skončila.“ Vyrušil mě z mého rozjímání Edwardův líbezný hlas. Já k němu vzhlédla a uvědomila si, že jsme tu zůstali jen my dva.

Promiň, asi jsem se zamyslela,“ prohodila jsem omluvně a on se na mě jen pousmál.

 

Opřela jsem se o stěnu před šatnou a čekala na něj než se převlékne. Trvalo mu to dýl než obvykle. Muselo. Jinak by si jeho rychlosti ostatní všimli.

Můžeme jít?“ ptal se, když vyšel převlečený.

Procházeli jsem parkovištěm, na kterém už stálo jen pár posledních aut, ale jinak nebyl nikde ani živáček. Chtěla jsem se posadit, ale Edward si mě otočil k sobě a přitiskl na auto. Nic neřekl a jen mě začal líbat. Vášnivě a nezákoně. Horoucně se na mě tiskl a já se snažila popadnout dech. Rozpoznal to a drobnými polibky začal zasypávat můj krk. Měla jsem slastí přivřené oči, takže když se jeho chladné prsty dotkly mého obnaženého bříška, leknutím jsem vyjekla.

To bych si být tebou nechal na večer,“ prohodil laškovně a znovu mě začal líbat. Nechtěla jsem přestat. Kdyby má práce obnášela líbání mého boha, dělala bych to zadarmo.

Měli bychom jet,“ řekl zvesela, protože mé boky právě začaly dotírat na ty jeho. Zamračila jsem se, ale žádný vliv to nemělo, protože právě otevřel dveře spolujezdce a sám seděl u volantu. Rukou jsem si prohrábla vlasy, jazykem přejela po spodním rtu a snažila se venku trošku vychladnout.

Nic naplat jsem musela nasednout vedle Edwarda a dál snášet jeho nevědomé mučení. Ruku položil na mé stehno a jemně mi po něm přejížděl. Bylo to příjemné, řekla bych, až moc příjemné. Já hlavou plácla o opěradlo a snažila se zhluboka dýchat.

Copak?“ Culil se.

Tvé sebeovládání není jediné, které se musí kontrolovat,“ odvětila jsem příkře a věnovala se svému vzrůstajícímu dechu.

Edward ale ve svém dráždění nepolevoval, spíš bych řekla, že si to ještě víc po mém komentáři užíval.

Konečně jsme dojeli k Charlieho domu. Jeho auto tu nestálo,ale přece.

Je doma?“ ptala jsem se nedočkavě.

Koho myslíš?“ Dělal hloupého.

Charlie,“ řekla jsem zoufale.

Copak to má nějáký vliv?“ Týral mě sladce.

Chci to.“ Vzepjala jsem se na sedadle a zašeptala mu těsně u ucha rozechvělým hlasem. Díky jeho slabému zachvění jsem poznala, že ho mám v hrsti.

Na nic nečekal a vystupoval z auta. Bleskovou rychlostí byl u mě a bral mě do náruče. Ani nevím jak to dokázal, ale odemknul dveře a nesl mě po schodech do mého pokoje. Postavil mě na nohy a v rychlosti ze mě sundal bundu a mou osamocenou botu.

Jeho ruce se přesunuly na můj zadeček a s neuvěřitelnou lehkostí si mě vyzvedl a mé nohy se samovolně omotaly kolem jeho boků. Se sádrou to byl trošku problém, ale já to nějak zvládnu. Přitiskl se se mnou na dveře a začal mě líbat. Nemohla jsem mu odporovat. Ani to nešlo. Nepotřeboval mě držet, protože mé tělo bylo zaklíněné mezi jeho a dveřma. Jeho ruce si tak mohly dělat co chtěly. Objížděl mou siluetu a vsunul je pod mé tričko. Chlad z jeho dlaní, tisknoucích se k mému tělum, pocítily i mé bradavky, které i přes podprsenku stály v pozoru. Nevím proč jsem se za tohle stále styděla. Když se mi Edward zadíval do očí, musela jsem uhnout pohledem, protože se mi tahle reakce na jeho doteky zdála trapná.

 

 

→ shrnutí←

--------------------------------------------------------------------------------------------

Pokud to vyjde, tak zítra přidám další dílek, protože pak začíná škola. Jinak ať se líbí a chtěla bych Vás poprosit, abyste se vyjádřili k červeně psanému článku v mém shrnutí a tím poděkovat Klaadi, která se už vyjádřila.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 17:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!