Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 19

Z Jasperova deníčku


Obluzená láskou 19Takže je tu další kapitolka. Je tak trošku lehce erotičtější, ale vadit to snad nebude.
18+

Jsi tady,“ vydechla jsem omámeně.

 

Jak jsem slíbil,“ odpověděl mile a líbnul mě do vlasů.

 Počkáš? Půjdu si dát sprchu,“ tázala jsem se.

 Nemůžu s tebou?“ Zněl dotčeně.

 Nevím, jestli to je dobrý nápad,“ řekla jsem a nervózně přešlápla na noze.

 Proč?“ ptal se s pozvednutým obočím.

 Charlie,“ odpověděla jsem zklesle.

 Ten se nemusí nic dozvědět,“ zašeptal, když se jeho ústa přiblížila k mému uchu a chladným dechem mi způsobil husí kůži.

 Vždyť znáš odpověď, tak o čem se tu dohadujem?“

 Vlastně jsem chtěl být jen zdvořilý.“ Usmál se zářivě.

 Musím začít trénovat odporování, takhle bychom se daleko nedostali,“ zašeptala jsem, když jsem si ho za lem trička přitáhla k sobě a na moment tak spojila naše rty.

 Hmmm... Mně se to takhle líbí, není třeba.“ Vrátil mi slabým šepotem Edward.

 Nevěnovala jsem jeho slovům pozornost, chytla jsem ho za ruku a táhla směrem ke dveřím. Nejdřív jsem takticky zkontrolovala pozici Charlieho a pak Edwarda rychle zatáhla do koupelny. 

Páni Bello, ty jsi ale nervózní,“ podotkl úsměvně.

Budu se milovat se svým klukem, když je můj táta doma,“ připomněla jsem mu.

Kdo řekl, že se budeme milovat?“ Dělal mi naschvály.  

Na čele se mi vyhoupla malá vráska a já šla zamknout dveře. Přeci jen to bude jistější.

Jak dlouho myslíš, že to vydržíš?“ Rýpla jsem si.

Bello, já jsem ten, kdo tu má lepší sebeovládání.“ Usmál se.

Jak myslíš, uvidíme,“ procedila jsem skrz zuby a začala se pomalu vyslékat.

Nejdřív mikina, potom jsem si rozepla knoflík u kalhot a stále se mu nepřestávala dívat do očí. Chtěla jsem si je sundat, ale on mě chytil za boky.

Aby ses nepřepočítala, budu tě něžně mučit,“ zašeptal mi těsně u ucha, zkousl můj ušní lalůček a já slabě vydechla. Přesně v tenhle moment věděl, že mě má v hrsti.

Líbnul mě na spodní ret a začal se svými polibky sunout níž. Prsty zachytil lemy mých kalhot. Jak se jeho tělo dostávalo do mírného podřepu mé kalhoty se ztrácely z mého zadečku, boků a ani jsem nestihla nic postřehnout a byly převěšené přes židli.

Zahalenost našich těl začínála být neúměrná. Přitáhla jsem si ho za límec košile a prsty ťapkala k prvnímu knoflíčku, který jsem rozepla a obnažené místo políbila. Podívala jsem se na něj a viděla mu ve tváři ten krásný blažený výraz, tak jsem pokračovala, až jeho košile skončila u mých riflí.

 

Ruce jsem nenápadně sunula k Edwardovu opasku, ale on je včas zachytil. Tak nenápadné to asi nebylo.

Nespěchej.“ Škádlil mě. Já jen zakňučela na znamení nedočkavosti. 

Bylo naprosto jasné, kdo z nás dvou má lepší sebeovládání. Mé tělo zmítané hormony to nebylo.

Rukama se lehce dotkl lemu mých kalhotek, ale pak zajel pod tričko. Pomalu ho vyhrnoval nahoru a jeho doteky mě slabě lechtaly na kůži. Tričko bez váhání sundal. Pokleknul přede mě a polibky začal zasypávat mé bříško. Jemně ho laskal a hrál si s ním. Já slastně zaklonila hlavu v týl a prsty si pohrávala s jeho bronzovými vlasy.

Pomalu se vytáhl zpět nahoru a nenechal si ujít přiléžitost laskat mé rty. Jemně se jich dotýkal, dráždil jazykem a z mých úst se začaly vytrácet sabé steny. Přitvrdil a já musela začít kontrolovat svůj zrychlující se dech.

Mé ruce nervózně bloudily po jeho těle a znovu se dostávaly k opasku jeho kalhot. Tentokrát mě nezastavil a já tak pohodlně mohla rozepnout tu nepotřebnout věc. Dokud jsem měla možnost, pokračovala jsem v jeho svlékání. Mé prsty rozeply knoflík a zip jeho riflí a s mou pomocí mu spadly až na zem.

Tak nedočkavá,“ zapěl mi Edward do ucha a pohrával si se zapínáním mé podprsenky.

Toužila jsem po tom, aby mě už toho nesmyslného kousku prádla zbavil a on to věděl. Blaženě se usmíval a líbal mě na šíji. Objevil tak snad mé nejvzrušivější místo. Při každém dotyku, který pro tohle místečko obětoval, jsem se zachvěla. Do celého těla tak rozesílal neskutečně dráždivé impulsy.

Chtěla jsem zasténat, tak moc jsem chtěla. Napřímené bradavky mé vzrušení opět prozradily. Nešlo si jich nevšimnout a Edwarda vyloženě fascinovaly. Zprvu mě líbal na ňadra a pak se přesunul na ony vzrušivé pahorky. Byly tak moc citlivé, takže když je Edward svými něžnými rty obejmul mohla jsem se slastí zbláznit.

Když mi říkal, že mě bude něžně mučit, myslel to opravdu vážně.

Úžasné voníš, tak dráždivě,“ vydechl, ale mému tělu se věnovat nepřestal.

To ty... ty feromony,“ špitla jsem a slyšela jeho zachichotání.

Nádhera.“ Liboval si.

Kalhotky už nezdobily mé tělo a Edward mě pomalu začal sunout ke sprše. Já byla plně v jeho moci. Byla jsem obluzená jím, jeho láskou ke mně. Nezmohla jsem se ani na to, abych mu sundala boxerky. Tento jediný poslední kousek chyběl k tomu, abychom se mohly poddat našim „hrátkám“.

Trošku mě nadzvedl a my najednou stáli za prosklenými dveřmi sprchového koutu. Edward zapnul vodu a nastavil teplotu tak, aby mi bylo teplo, ale nepálilo mě to.

Charlie zatím nepřišel,“ orohodil, když bral do rukou můj sprchový gel.

Skůvko zatím, je tady vhodně použito,“ šeptla jsem.

Copak to děláš?“ ptala jsem se jej, když si na ruku vymáčkl trochu sprchového gelu z tuby.

Umyju nás.“ Zajiskřilo mu v očích.

Gel si mezi dlaněmi trošku rozetřel a pak mi je přiložil na ramena. Jeho ruce se pohybovaly po těch mých. Nechtěl vynechat ani jeden záhyb. Než se nějákého místa na mém těle dotkl, nejprve ho políbil.

Vychutnávala jsem si ty elektrizující doteky, když se rukama přesunul na ňadra a pohrával si s nimi. Díval se mi do očí, ve kterých mohl vidět pouze touhu. Přejel i přes bříško a za mými zády se jeho ruce semkly v pouta. Teď byl u mě velmi blízko. Cítila jsem, jak se o mě slabě otírá a ná tváří se mu usadil typický pokřivený úsměv.

Říkal jsem přece, že nás umyju.“ Zasmál se.

Ach... “ dokázala jsem jen slabě vydechnout.

Líbal mě na spáncích a dotýkal se mě na bocích. Jel pomalu níž, až se dostal ke vnitřní straně stehen. Tam se pohyboval tak ladně, jakoby jeho články prstů byly chmýří pampelišky, tak jemné byly ty velmi dráždivé doteky.

Rozhlédl se kolem sebe a všimnul si žíňky, která ležela na ocelovém držáku. Vzal si ji do ruky a moment ji držel pod proudem sprchy. Žíňka nasála vodu a on ji nad mím tělem zmáčkl a velmi pomalu tak ze mě smíval mýdlovou pěnu. Bylo frustrující, jak moc prahlo mé tělo po tom jeho. Jak něžně mě Edward dokázal laskat úplně obyčejnými věcmi. Už nikdy se na sprchový gel nebudu dívat jako doteď.

Jeho prsty se mě opět hbitě dotýkaly a začaly snižovat svou pozici. Najednou byly u podbříšku a sunuly se stále níž. Nečekala jsem to. Ano, udělal to, dotknul se mého nejcitlivějšího a nejvřelejšího místečka. Přejel přes můj pahorek slasti a já se zachvěla. Najednou do mě proniknul jeden z jeho prstů. Má kolena to neustála a podlomila se, ale Edward mě s úsměvem na rtech pohotově zachytil.

Chvíli vyčkával na mou reakci, ale já jen stála se slastně přivřenýma očima. Díval se na mě, jak jsem zjistila, když jsem se konečně odhodlala oči otevřít. Na tváři mu pohrával blažený úsměv, který se ještě zvětšil, když prsetm začal pohybovat nahoru a dolů a já začala velmi potichu sténat. Když ještě přiložil palec na poštěváček, tak jsem doslova trpěla. Zuby jsem tiskla pevně k sobě, abych nekřičela. On ale nepolevoval. Líbilo se mu to. Nespouštěl ze mě oči s pootevřenými ústy v úsměvu. Cítila jsem, že přichází orgasmus. Musela jsem něco udělat. Musela jsem nějak projevit tu rozkoš, která mě celou zaplavovala. Zkousla jsem si spodní ret a má ruka v zápalu rozkoše vystřelila a srazila tak k zemi ocelový držák i s gelem. Všechno to s rachotem spadlo na zem a během toho všeho já prožívala svůj zatím zřejmě nejsilnější orgasmus. 

Tak jak přišel, tak taky odešel. Já se sebrala a své zpocené čelo si opřela o Edwardovu hruď. Zhluboka jsem dýchala.

Bello!!!“ volal na mě najednou vyděšený Charlie a lomcoval s klikou od dveří. „Jsi v pořádku?“

Jsem v pořádku, tati.“ Ozvala jsem se mu, aby si nedělal starosti.

Co se stalo?“ ptal se z poza dveří.

Jen jsem omylem shodila držák i s gelem,“ odpověděla jsem, ale musela jsem začít kontrolovat svůj dech, neboť mě Edward začal líbat na krku.

Počkej!“ zašeptala jsem k němu a plácla ho po rameni.

Takže ti nic není?“ Ujištoval se Charlie.

Ne tati, jsem v plném pořádku,“ odpověděla jsem, ač jsem si začala uvědomovat slabou bolest ruky.

Dobře, ale buď opatrná, tvá nešikovnost mě začíná děsit.“ Z jeho tónu bylo znát, že to myslí naprosto vážně.

Neboj, tati,“ uchlácholila jsem ho, přestože mé myšlenky už byly úplně někde jinde.

Edward zřejmě rád pokoušel osud a nečekaně do mě proniknul. Zděšeně jsem se na něj podívala, ale jakmile přirazil musela jsem se opět začít kontrolovat.

Nebuď tam dlouho, Bell.“ Nabádal mě ještě Charlie. 

V tu chvíli Edward přirazil a já jen vykřikla „Ano!“

Charlie už nic neodpověděl. Jen jsem slyšela vzdalující se kroky. Rozzlobeně jsem se podívala na Edwarda, ale dlouho mi to nevydrželo, protože znovu silně přirazil. Začala jsem pociťovat další vlnu vzrušení a Edwardovo napjaté tělo. Chladný dech, dopadající z jeho stenů na má ramena, mě příjemně šimral.

Začal vzdychat hlasitěji, ale bylo vidět, že se kontroluje. Své ruce propletl s těmi mými, zvednul je a opřel o stěnu, ale na tempu neubíral. Slastně se chvěl a nakonec mi naposled vydechl do ucha. Ještě párkrát přirazil a nakonec jsem svého druhého vrcholu dosáhla i já.

 

Chceš, aby si Charlie myslel, že tu dělám bůhví co?“ ptala jsem se ho káravě a zadýchaně.

Alespoň bys nemusela lhát.“ Usmál se zářivě.

To není vtipné, Edwarde a ty to víš.“ Mluvila jsem nasupeným tónem.

Tak se nezlob, nemohl jsem se udržet, jsi tak krásná a navíc po tvém orga... “ Nenechala jsem ho doříct větu.

Co se děje?“ ptal se s mým prstem na rtech.

Nechci, abys to říkal,“ hlesla jsem.

Proč?“ ptal se udiveně. 

„Proto,“ zvedla jsem prsty ke svým červenajícím se tvářím.

Šibalsky se usmál a naklonil se k mé tváři tak blízko, že jsem jeho rty téměř cítila a zašeptal. „Po tvém orgasmu.“

Pak svůj pohled zaměřil na můj obličej a já se červenala ještě víc.

Jsi hrozný, víš,“ špitla jsem.

A ty jsi zase hrozně roztomilá.“ Cvrnknul mi ukazovákem do špičky nosu.

Zašklebila jsem se a otevřela dveře sprchového koutu. Pomalu jsem se pohybovala po chladných kachličkách, abych náhodou neuklouzla a nepřivodila si tak další zranění. Chtěla jsem se zabalit do ručníku, ale Edward mě pohotově předběhl. Byl ve všem rychlejší.

Bylo to ale opět moc krásné,“ špitla jsem polohlasně, jako bych se za svá slova styděla.

Moc krásné,“ zašeptal a políbil mě do vlasů.

Pojď do pokoje nebo mi tu zachvíli zmrzneš.“ Poznamenal, když jsem se začala třepotat.

Pootevřela jsem dveře a zespod byly stále slyšet hlasy komentátorů z televize.

Jak se dokáže celý večer dívat na ten nudný fotbal?“ ptala jsem se šeptem Edwarda, který nesl naše oblečení.

 

                                        /shrnutí/

----------------------------------------------------------------------------------------------

Našla jsem si čas a přidala Vám tak další dílek. Je trošku víc erotický, ale snad mě za to neukamenujete :-).



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 19:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!