Takže pokračování je tady... Užijte si ho. Jinak, jak jsem už včera psala, měla jsem původně v plánu vyslyšet Vaše naléhání a kapitolu přidat již včera k večeru, ale udělalo se mi zle, tudíž přibyla dnes.
20.01.2010 (08:00) • SaraSanders • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 8981×
Její dlaň se počala pohybovat nahoru a dolů. Tak pomalu, a tak opatně, jako by se bála, aby mi neublížila. Já měl ve skutečnosti co dělat, abych nezačal sténat blahem. Měl jsem na sobě stále ještě boxerky a z Belliných sekaných pohybů bylo znát, že se s nimi tato činnost provádí ztěžka.
Na nic nečekala a svlékla mi je. Byl jsem před ní nahý. Nikdy jsem si to tak moc neuvědomoval jako teď. Vždy jsem to byl já, kdo jí způsobuje pocity rozkoše. Kdo se jí dotýká po celém těle. Kdo cítí horkost jejího nitra a nyní to byla ona, kdo mě se zálibou pozoruje, hraje si se mnou a dotýká se mě na těch nejcitlivějších místech.
Její ruka se začala pohybovat rychleji sem a tam, ale stále se vší jemností. Bylo to, jako by mezi jejími prsty můj penis jen proplouval, tak něžné ty doteky byly.
Už jsem to déle nedokázal snášet a začal jsem proti její dlani přirážet. Pocítil jsem stud, ale v jejím obličeji se zračila blaženost z celé téhle situace.
Vzpínal jsem se a klouby na rukou mi bělaly.
„Bells!“ zašeptal jsem blaženě nebo jsem spíš nekontrolovatelně vzdechl.
Jako by to pro ni byl signál přestat. Vážně mi chtěla oplatit vše. Pomalu jsem začínal pocitovat vrchol a ona opravdu přestala. Bylo to ponižující a zároveň neskutečně vzrušující právě od této osoby.
Pár vteřin vyčkávala a ze mě mezitím opadly pocity, které mě hnaly na vrchol, ale neukojitelná vzrušenost mnou stále proudila.
Svlékla si ty malé kraťásky, jediný malý kousek, který ještě zakrýval její tělo. Naskytl se mi tak pohled na místo, díky kterému jsem ji vždy dokázal způsobit tolik rozkoše. Na vnitřní straně stehen se jí cosi zalesklo. Byly to její šťávy, které z jejího nitra občas ukáply během mého dráždění.
„Bože, vzrušovalo ji to, vzrušovalo ji, když si se mnou mohla hrát a já se jí nedokázal bránit.“ Pomyslel jsem si.
Začala mě líbat a já ucítil, jak se její lůno otírá o můj značně vzrušený pyj. Trápila mě. Nepřisedla na mě a jen mě líbala. Čas od času jsem ucítil špičku svého penisu na okraji jejího nitra, ale nikdy na mě přímo nedosedla.
Pohrávala si se mnou jako kočka s myší. Byla mou paní a já její otrok. Nyní bych udělal cokoliv, co by si přála. Její ruce se pohybovaly v mých vlasech a nepatrně je cuchaly.
Cítil jsem její rudé prokrvené rty, jak se žíznivě otírají o ty mé. Její teplý dech se snoubil s mým ledovým. Nedivil bych se, kdyby nám od úst úcházela pára.
Pak, z ničeho nic, na mě přisedla. Můj penis do ní pronikl bez jakýchkoli obtíží. Byla tak vlhká a uvnitř kluzká. Bylo to až neskutečné. Ona se ale nezačala pohybovat. Chtěla mé utrpení ještě prodloužit. Jen na mě tak seděla a občas se ošila.
Zhluboka, přerývaně a nahlas jsem oddechoval. Viděl jsem její potěšený úsměv. Má trýznitelka si to očividně velice užívala.
„Prosím, Bells,“ žadonil jsem opět poníženě.
„Ještě chvíli,“ odpověděla mi roztřeseným a značně vzrušeným hlasem.
Nadzvedla se a já myslel, že se konečně dočkám vysněného a kýženého sexuálního aktu. Nadzvedla se ale víc, než bych čekal a můj penis z ní tak lehce vyklouznul. Podle jejího úsměvu bych soudil, že to byl záměr.
„Nemuč mě,“ prosil jsem ji.
„Přeci bys to nevzdal.“ Pousmála se vítězně.
„Udělám cokoli, jen už mě prosím přestaň mučit.“ Polkl jsem zhluboka, když se její lůno opět přibližovalo k mému dychtivému vzrušení.
„Řekni - Umíš to líp,“ zašeptala mi těsně u ucha a její ruce mi jezdily po obnažené hrudi.
„Umíš to líp, miluju tě, jsi úžasná a já jsem ti dnes podlehl,“ řekl jsem, co chtěla a cítil jsem se pokořen.
„Miluji tě.“ Otřely se její rty o mé ucho a ona zkousla můj ušní lalůček. Projel mnou silný třes a ten ještě zesílil, když na mě konečně opět dosedla a začala přirážet.
Pomalu se pohupovala v mém klíně a já se konečně odhodlal k nějákému kroku. Rty jsem se přiblížil k jejím ňadrům a ty pod vydechnutím mého chladného dechu okamžitě ztopořily. Jemně jsem je objímal svými rty a Bella začala slabě vzdychat.
Přirážela stále silněji a její ňadra se vzdouvala a lehce poskakovala. Pocítil jsem zacukání v podbříšku. Začal jsem nahlas sténat a křičet její jméno. Prožil jsem tak svůj zatím nejsilnější orgasmus. Bella ale stále přirážela, protože svého vrcholu zatím nedosáhla.
Konečně jsem se vzpamatoval ze silného zážítku, posadil jsem se, abych Belle dopomohl zažít stejně intenzivní pocity, jaké ona způsobila mně. Pohladil jsem ji dlaní po tváři a políbil na orosené čelo. Celé její tělo bylo mírně navlhlé, tak jsem si ji přirazil blíž k sobě, abych ji trošku zchladil. Můj penis tak do ní zajel ještě hlouběji a ona mi slastně vydechla do ucha.
Svou pánví jsem začal přírážet proti ní a zachvíli se v milostné křeči svíjela i ona. Sténala mi přímo do úst a mně se tak rozlilo mravenčení po celém těle. Společně se stahy v jejím lůně, jsem prožil další orgasmus.
Bella si vyčerpaně opřela hlavu o mé rameno a zhluboka dýchala. Seděli jsme tam takto asi pět minut, dokud se úplně nevzpamatovala a nelehla si na postel a já vedle ní.
„Kde se to v tobě vzalo?“ ptal jsem se jí, když jsem si lehl na bok.
Otočila ke mně svou tvář a vlasy jí tak spadly do čela. Svou dlaní jsem jí je zasunul za uši a usmál se na ni.
„Netuším... jen jsem ti to chtěla vrátit.“ Pousmála se na mě.
„Jsi zákeřná, měl bych si na tebe dávat pozor.“ Převalil jsem se na ni, takže se ocitla pode mnou.
„Jen ti oplácím stejnou mincí,“ odpověděla prostě.
„Bylo to nesnesitelné,“ zašeptal jsem jí do ramene.
„Já to vím,“ přitakala slabým hláskem.
„Tak moc jsem tě chtěl. Chtěl jsem tě taky líbat, dotýkat se tě, ale na nic jsem se nezmohl. Ty sis se mnou jen pohrávala a já po tobě tak moc toužil,“ svěřoval jsem se jí a ona mě hladila po vlasech.
„Teď už víš, jak se s tebou pokaždé cítím. Nemůžu dělat vůbec nic a ty mě máš ve své moci. Uznej, že tuhle chvilku jsem si musela pořádně vychutnat,“ řekla mi laškovně a s pozvednutým obočím.
„Věřím, že sis jí vychutnala,“ pronesl jsem teď trošku skepticky a ona se zachychotala.
„Takže zítra znovu?“ Zasmála se.
„Nech mě chvíli vydechnout, jsem sice upír, ale tvému šarmu se odolává velice těžce,“ polichotil jsem jí a ona mi věnovala jeden ze svých krásný úsměvů, pátřících jen a jen mně.
Únavou se svalila na mou hruď. Pokojně oddechovala a hladila mě na prsou. Jezdila po konturách mých svalů a občas mě i políbila. Já ji hladil po obnažené paži a společně jsme si vychutnávali tu krásnou atmosféru blízkosti.
„Miluji tě.“ řekla z ničeho nic do ticha.
„I já tebe,“ odpověděl jsem jí a při těch slovech se slabě zatřásla. Těšilo mě to.
Pokojem se znovu rozhostilo ticho. Vnímal jsem jen tiché a pravidelné oddechování Belly a také tlukot jejího srdce, který zmohutněl vždy, když jsem jí letmo přejel po páteři. Stále mě překvapovaly takovéto reakce jejího těla. Byla tak dokonalá.
Vše okolo bylo nasáklé úžasnou vůní po milování. Cítil jsem to tak intenzivně. Přímo mě to palilo do nosu. Bella voněla celá jako tento pokoj, nasával jsem vůni z jejich vlasů a snažil si ji zapamatovat.
„Copak?“ zeptala se.
„Moc krásně voníš, nikdy mě nikdo nepřitahoval tak moc jako ty,“ svěřil jsem jí svou oddanost, kterou jsem k ní choval.
„A já myslela, že o tom, co k tobě cítím, si budu muset nechat jen snít,“ šeptla.
Bylo tak příjemné, slyšet vycházet tato slova z jejich úst a chovat v sobě stejné pocity.
„Nemáš hlad. Řekl bych, že jsi spálila dost kalorií,“ uchechtl jsem se.
„Když o tom tak mluvíš... asi máš pravdu,“ přitakala a její tvářičky trošku zčervenaly.
„Nebude ti vadit pizza? Jsem poněkud vysílený,“ ptal jsem se jí zdráhavě.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Takže další kapitolka je zde. Ať se líbí a chtěla bych Vám moc poděkovat za komentáře, které jste zanechali jak u 27. tak u mé první jednorázovky. Jste úžasní. Děkuju, SS
Autor: SaraSanders (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Obluzená láskou 28:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!