Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 29

lol


Obluzená láskou 29Další dílek je tady. Přepsala jsem ho už teď, abyste si jej mohli přečíst už po návratu ze škol a pod. Příjemné čtení přeje SS.

 

Pizza bude skvělá, ale dokážu si ji udělat i sama, klidně lež,“ řekla nenuceně a pomalu se zvedala z postele.

V žádném případě, postarám se o tebe,“ vyhrkl jsem okamžitě a už jsem stál oblečený u dveří.

Některé lidi bys tímto mohl děsit, ale mě už snad ničím nepřekvapíš.“ Pousmála se a mně to nedalo jinak, než ji políbit.

Bella na sebe hodila původně mou košili a ještě se zabalila do županu.

Očividně rychle prosvištěla halou, zřejmě nechtěla snášet Emmettovy pohnutky. Ten si ale drze přišel až za ní do kuchyně a já byl připraven Bellu bránit. V jeho mysli, ale bylo úplně něco jiného, než škodolibé řeči.

Bello... nechci rýpat...“ Začal svůj proslov.

Tak nerýpej.“ Odbyla ho.

No... já jen, že slyšitelně jsi už porušila sázku...“ Načež Bella trošku zčervenala, ale Emmett si nevšímaje toho pokračoval. „ No a když jsi onemocněla, tak mě tak nějak došlo, že asi nebudeš schopná se o sázku zajímat, tak jsem ji porušil... Ehm párkrát,“ Dodal ještě a já se musel začít smát.

Nevydržel jsi to ani den!“ rozkřikla se v záchvatu smíchu.

To... to není pravda! Já bych to vydržel, ale ta tvá nemoc mi přišla do rány.“ Snažil se obhajovat.

Kolikrát u tebe znamená párkrát?“ Stále se Bella smála. Nedokázal jsem si představit krásnější smích.

No... “ Začal Emmett honem.

Aby se ti nezavařil mozek.“ Neodpustila si Bella menší poznámku, načež po ní Emmett hodil sarkastický pohled.

Vlastně jsem ti přišel nabídnout, abychom sázku přesunuli na tento týden.“ Pousmál se.

Nesneseš prohru,“ konstatovala suše Bella.

Simulantko.“ Pustil se do ní Emmett.

Fajn, další týden.“ Vyhecoval ji Emmett a ona tak kývla.

 Další týden? Tohle je opravdu kruté. Člověk, tedy upír, se konečně dostává k pravým slastem života a hned ho o ně chtějí připravit. To se mi nelíbilo ani trošičku. Musel jsem ale Bellu podpořit. Odhodlala se uzavřít sázku s Emmettem a to není jen tak. Dobrá, odsunu na tento týden své chtíče a budu se Bellu snažit podpořit, ale moment. Sázka byla přeci o sexu, tedy pohlavním styku, žádné další věci zakázané nebyly. Cítil jsem se hříšně a zvrhle.

 

POHLED BELLY:

 

Přemýšlím, jestli nebylo unáhlené, se s Emmettem znovu vsadit. Takhle nebylo ani vítězů a ani poražených, to se jen já musela nechat vyhecovat a opět přistoupit na tu nesmyslnou sázku. Očkem jsem pokukovala po Edwardovi a ten vypadal, že o něčem horečnatě přemýšlí. Nevím, jestli jsem se nejdřív neměla poradit s ním. Teď už to bylo stejně jedno, zpátky to vzít nemůžu.

Když jsem se po chvíli svého vlastního přemýšlení podívala na Edwarda, zvláštně se usmíval a mě dráždilo, že nevím, na co myslí. Všimnul si mého zmateného pohledu a pousmál se ještě víc.

Postřehla jsem, že Emmett se ze své vítězoslavnosti ztratil pryč a já v kuchyni zůstala s Edwardem úplně sama.

Udělám si tu pizzu,“ prolomila jsem ticho a taky mi neznámý pohled, kterým mě Edward pozoroval.

Posaď se.“ Nakázal mi a pizzu vytrhl z ruky.

Poznala jsem, že nemá cenu se s ním jakkoli hádat, takže jsem si pokojně sedla na židli a sledovala Edwarda, jak pizzu dává do trouby.

Takže... “ Pronesl, když si uvědomil, že ho skenuju svým zrakem.

Takže... “ Řekla jsem stejně, ale váhavěji, protože jsem netušila, co se mu honí hlavou.

„Týden bez sexu?“ Pousmál se.

Už to tak vypadá,“ odpověděla jsem nervózně.

Bez sexu ano, ale ostatní věci okolo nejsou zakázané,“ zašeptal mi těsně u ucha a mnou projel třes. Podívala jsem se na něj a zalapala po dechu.

Sotva jsem se cítila jako vítěz ze své akce proti němu, opět mě vyvedl z míry. Tohle se mi nelíbilo, protože se mu to dařilo tak snadno a mě to dohánělo k šílenství.

Nedokázala jsem si představit mučení, které by nezakončil sexuálním aktem. Z mého myšlení mě vyrušilo cinknutí trouby a Edward, který pizzu pohotově krájel na menší díly. Talíř postavil přede mě a stále se usmíval.

Dáš si?“ Nabídla jsem mu a jeho obličej se zkřivil do úšklebku.

Děláš si srandu? Nejsem sebevrah,“ odpověděl mi dotčeně a krčil svůj nos.

Vůbec nechápu, jak tohle můžeš jíst,“ konstatoval nevěřícně.

Kroť se, já taky neurážím tvůj jídelníček. Abych se nepřidala k ochráncům zvířat,“ vyhrožovala jsem mu, ale vlastně se v duchu smála.

Abych se nedal na zdravou stravu.“ Poukázal na trojúhelníček pizzy v mé ruce.

Narážíš snad na něco?“ ptala jsem se dotčeně.

Já, vůbec na nic,“ odpověděl mi jako to největší neviňátko.

Mělá bych snad zhubnout?“ Chytla jsem se jeho poznámky.

Bells, jsi tak vztahovačná. Víš, že jsi to nejdokonalejší, co jsem kdy viděl.“ Přistoupil ke mně a schoval mě ve své náruči.

Takže ti nepřipadám tlustá?“ Ujišťovala jsem se.

Že já radši nedržel pusu,“ postěžoval si. „To víš, že mi nepřipadáš tlustá, nevíš kde asi tak?“ Kroutil nevěřícně hlavou.

To já nevím, ty jsi přeci muž.“

Copak na tom záleží? A já se ti nezdám tlustý?“ Zasmál se.

Nedělej si z toho srandu.“ Plácla jsem ho.

Dojez to prosímtě,“ žadonil.

Můj pohled se stočil k pizze a pak zpátky k Edwardovi.

Ne, opravdu mi nepřipadáš tlustá! Najíš se už konečně?“ povzdechl si.

Fajn, ale až ze mě budeš mít tlustou kouli, budeš si za to moct sám.“

Bude toho víc k pomilování,“ zašeptal mi laškovně a já zčervenala.

Dělala jsem, že si toho nevšímám a kousla jsem si konečně do pizzy. Se zájmem mě sledoval a čekal, kdy se na něj podívám. Nervózně jsem k němu zvedla svou červenající se tvář.

Co?“ Dělala jsem nechápavou.

Jsi hrozně moc roztomilá,“ odpověděl mi a své chladné dlaně přiložil na mé hořící tváře, za což jsem mu byla vděčná.

Díky,“ koktla jsem a on se zasmál.

 

Dnešní noc proběhla bez jakýchkoli potíží a sázka tak mohla začít. Edward se choval velice galantně a o nic se nepokoušel, až mě to zaskočilo. Pocítila jsem stesk po jeho chladných dlaních na mém bříšku. Mé rty se cítily tak samotné a zpustlé. Tohle byla teprve první noc. Nedokázala jsem si představit, co budu dělat zítra či pozítří. Až teď jsem si začínala uvědomovat, jaká muka to pro mě vlastně budou. Nesmět se ho dotýkat.

Ano, vím, že doteky nikdo nezakázal, ale já mám strach, že tím bych si podkopla vlastní nohy a utopila bych se tak v nutnosti svého chtíče.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Další dílek je tady. Přepsala jsem ho už teď, abyste si jej mohli přečíst už po návratu ze škol a pod. Příjemné čtení přeje SS.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 29:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!