Tak přidávám již 3.kapitolku této povídky. Doufám,že se bude líbit a omlouvám se za pozdní přidání, ale ve škole je toho hodně (1.ročník gymplu :-P). Tak příjemné čtení.
01.12.2009 (14:30) • SaraSanders • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 8148×
Zalapala jsem po dechu a jako bych v jeho hlase slyšela sexuální podtext, což mě docela nabudilo.
„Jen a jen náš,“ řekla jsem svůdně.
„Jen a jen náš,“ zopakoval po mě.
Plácnul mě najednou po zadku. „Měla by ses jít nasnídat.“
Já ho na oplátku plácla přes ruku a seskočila jsem z něj. No jo, ale zapomněla jsem na tu otravnout sádru. „Au!“ vyhrkla jsem neslyšně.
„Bello, Bello,“ řekl mi vyčítavě Edward a už mě bral do své náruče a nesl dolů do kuchyně. Po cestě procházel kolem koupelny a já letmo uviděla svůj odraz v zrcadle. „Proboha!“ vykřikla jsem. Edwarda jsem zřejmě polekala, protože sebou cuknul. „Co se děje?“ Zeptal se mirně vyděšeně.
„Podívej se jak vypadám!“ zhrozila jsem se.
„Jsi roztomilá,“ řekl sladce.
„To určitě,“ odporovala jsem mu. „Odneseš mě prosím do koupelny?“
„Kam jen budeš chtít.“ Znělo to tak oddaně, že jsem měla chuť ho začít líbat a nikdy neskončit.
Postavil mě teda k umyvadlu a sedl si na schody před koupelnu. Já si opláchla obličej. Učesala vlasy a zuby rychle přeletěla kartáčkem s pastou a dokulhala zpátky k Edwardovi.
„Hotovo,“ zvolala jsem vítězoslavně.
Opět mě bral do náruče „Pojď už se prosímtě najíst. Mám z toho pak špatný pocit,“ káral mě.
Přikývla jsem a stulila se do jeho náruče. Bylo to velice příjemné. Pomalým lidským krokem mě snesl do kuchyně a posadil na židli. Měla jsem pocit, že si to užívá stejně jako já.
„Počkej tady,“ poručil mi a já ze sebe udělala sochu.
Usmál se mému počínání a začal něco kuchtit. Lítal sem a tam. Vůbec nic jsem nestihla postřehnout, když najednou přede mne postavil talíř na kterém byly lívance a na nich z jahod a šlehačky udělaná malá srdičká. Bylo to tak krásné a tak romantické.
„Bože Edwarde to je... to je nádhera,“ vysypala jsem ze sebe.
„Líbí?“ usmál se.
„Ani nevíš jak.“ Postavila jsem se a začala ho líbat. Pak jsem ho objala kolem pasu a svůj obličej zabořila do jeho hrudi. Jeho ruce mě pevně objaly a rty mě políbily do vlasů.
„Miluju tě,“ vydechla jsem.
„Miluju tě,“ přisvědčil.
Tento okamžik už nemohl být krásnější. Posadil se na židli a mě si posadil na klín. Ukrojil vidličkou kousek lívance a vložil mi ho do úst. Páni, chutnalo to tak božsky. Bylo mi až líto jeho úžasný výtvor sníst, ale můj hlad byl silěnšjí.
Když jsem dojedla, tak rychle umyl talíř a opět mě vynášel nahoru do mého pokoje.
„Převlékni se, žádné věci si nemusíš brát, Alice ti všechno připravila,“ mrknul na mě a už byl pryč.
Ani jsem mu nestihla říct, že se ještě chci osprchovat. Vzala jsem si svoji taštičku s higienickými potřebami a v pyžamu jsem vyšla ven.
„Ještě bych si dala sprchu.“ Edward už chtěl něco namítat o mé noze, ale já ho přerušila „Neboj nohu zabalím do igelitu, aby se sádra nepoškodila.“
„A pak kdo tu čte myšlenky,“ prohodil úsměvně. „Dobře, já mezitím zaběhnu pro auto. Bell, prosím, snaž se na sebe dávat pozor. Budu pryč jen pár minut. Prosím!!§“ Na každé slovo kladl velký důraz, jakoby něco vysvětloval malému dítěti.
„Neboj Edwarde, je to jen sprcha,“ ohradila jsem se a na rozloučenou ho políbila.
Zapadla jsem dovnitř a sádru si pracně ovázala igelitkou a zalepila lepící páskou. Vypadalo to směšně, ale co jsem měla dělat. Za to, že jsem něšikovná si můžu sama - no, na mém současném stavu má podíl i Edward, dalo by se říct. Kapičky horké vody mi začaly padat na tělo a ve mně to vyvolávalo velice příjemné pocity. Umyla jsem si vlasy. Po krásných 20 minutách jsem se zabalená v ručníku vrátila do svého pokoje, kde už ale čekal Edward. V mžiku byl u mě a ruce mi omotával kolem pasu.
„Hmmm, tohle mi nesmíš dělat,“ zamručel mi do ucha a začal mě vášnivě líbat. Vycházela jsem mu vstříc a když jeho jazyk vniknul do mých úst, neudržela jsem se a začala jsem i vzdychat. Povalil mě na postel a jeho ruce bloudily po mém vlhkém těle. Bylo to k zešílení a ještě šílenější pro mě bylo, když přestal.
„Né!“ zaúpěla jsem.
„Buď hodná.“
„Myslím, že teď jsem tu byla ta hodnější já,“ konstatovala jsem.
Pousmál se. „Na večer pro tebe mám ještě jedno překvapení. Překvapení pro nás oba. Pro oba najednou.“
„Ach,“ vydechla jsem.
Stále na mně ležel. „Měla by ses převléct.“
„No, ne že bych nechtěla, ale leží na mně jeden sexy upír.“
„Už jdu.“
„No takhle jsem to zase nemyslela,“ nahodila jsem svůdný hlas.
„Nezlob,“ pokáral mě. Naposledy mě políbil a já jen viděla, jak se zavírají dveře.
Musela jsem se vzpamatovat z prudkého návalu vzrušení. Bože, já byla tak rozpálená, že byste na mně udělali volské oko.
„Umf.“ Musela jsem vydechnout.
Bylo poměrně těžké se vzpamatovat, ale za vidinu Edwardové náruče jsem to zvládla. Rychle jsem se oblékla. Uvažovala jsem. Do této chvíle mě pořádně trápil on. I když to bylo úžasné trápení, ale přece. Ve skříni jsem objevila jednu sukni. Nebyla ani krátká a ani dlouhá a i přesto, že jsem věděla, že bych si ji na sebe nikdy neoblékla, ji mé ruce najednou natahovaly přes stehna a zapínaly knoflík. Na černou podprsenku jsem si provokativně oblékla bílé tričko. Ještě jsem si vzala mikinu a vyběhla ze dveří. No vyběhla, spíše jsem vykulhala, ale nebyla jsem připravená na Edwarda, stojícího těsně u schodů a vpadla jsem mu přímo do náruče. Postavil mě před sebe a měřil si mě pohledem.
Svá ústa přiložil téměř na mé ucho a zašeptal. „Tady se někdo nemůže dočkat večera, jak vidím.“
Nato já viditelně zčervenala.
„Hmm, včetně tvého červenání, mám lepší sebeovládání než si myslíš, i když ta sukně semnou dělá divy.“
„Líbí?“ usmála jsem se.
„Ani nevíš, jak moc.“ Lehce rty přejel přes mé, ale dal si obrovský pozor, aby nedošlo k něčemu víc, načež jsem já zakňučela.
Měla jsem v plánu ho sladce mučit, ale zatím to dělá on mně. Bylo to frustrující.
„Tak už pojď, pajdo,“ pronesl a kouzelně se na mě usmál.
Za to jsem ho spražila pohledem a pomalu jsem se vydala po schodech dolů. K mému a myslím, že i Edwardovu údivu jsem nespadla a ani nic podobného. Byl to úspěch, i když Edward byl trošku zklamaný. Už se těšil, jak mě bude hrdinsky chytat do své náruče. Obula jsem si svou jednu botu a oblékla zimní bundu, přece jen venku nejtepleji nebylo. No, co byste taky očekávali v únoru. Došli jsme k autu. Edward mi otevřel dveře na místě spolujezdce a já nasedla. On mezitím auto obešel a usedl na místo řidiče.
Řekla jsem si, že ho za jeho připomínku trošku podusím a tak jsem nevšímaje si jeho zapla radio. K mé radosti tam zrovna hráli jen samé slaďáčky o lásce což mi na mojí odhodlanosti Edwarda lehce potrápit nepřidalo. Když jsem poslouchala písničku „Kiss me“, tak se ve mně probudila nepříčetná touha. Jakou já měla chuť cítit Edwardovy rty a dotyky, ale snažila jsem se být silná, čemuž on vůbec nepomáhal, když svou ruku položil na mé obnažené stehno. Zafuněla jsem a Edward se rozesmál.
„Fajn, fajn tak zřejmě nejsem tak silná jako ty,“ řekla jsem poraženecky.
„Ale jsi moc roztomilá, když se zlobíš. Řekl bych až svůdná,“ pošeptal mi a já se pousmála.
Taky se na mě usmál a vtiskl mi něžný polibek na tvář. Ani jsem se nenadála a už jsme zastavovali před vilou Cullenů.
Autor: SaraSanders (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Obluzená láskou 3:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!