Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 4

n.w.1


Obluzená láskou 4Takže přidávám další kapitolku a opravdu moc děkuji Všem, kteří mou povídku čtou a líbí se jim. Jinak omluva, že ji přidávám až dnes, ale včera jsem byla na New Moon,což jistě chápete. Musím uznat, že film je bomba!
Pozn.:(18+)

Otevřela jsem si dveře auta, abych vystoupila, ale Edward mi to zatrhl.

Bells, směl bych tě o něco požádat,“ ptal se a dával důraz na každou slabiku.

Hmmm,“ přikývla jsem a sledovala jeho karamelové oči.

Jsi zraněná... “

Chtěla jsem něco namítnout, ale přerušil mě položením prstu na rty a pokračoval.

"Dovol mi, abych si tě tu ty dva dny hýčkal.“

Bože, tvářil se tak sladce, kdo by mu odolal. Natáhla jsem k němu na souhlas paže a on se široce usmál. Vzal si mě do náruče a nesl do domu. Já si hlavu opřela o jeho hruď, zavřela oči a vychutnávala si společnou blízkost. Když mě pokládal na pohovku v obýváku, tak jsem nesouhlasně zamručela.

Neboj, hned budu zpátky.“ Políbil mě do vlasů.

Kabát jsem přehodila přes opěradlo pohovky, botu si sundala a položila vedle ní. Edward se vrátil s plnou náručí, ve které měl huňatou deku, která vypadala velice teple a nějáké jídlo a pití, samozřejmě pro mě.

Podíváme se pro začátek na nějáký film, co říkáš?“ usmál se tázavě.

Pro začátek to zní jako velice dobrý nápad,“ přitakala jsem.

Na co by ses chtěla podívat?“ zeptal se s podivným tajemným úsměvem.

Hmmm...“ Chvíli jsem přemýšlela a pak vypálila od boku. „Pýcha a předsudek?“

Edward se usmál ještě víc a z poza zad vytáhl DVD na kterém stálo „Pýcha a předsudek.“

Jak?“ chtěla jsem se zeptat, ale pak jsme oba nevzrušeně řekli, „Alice“. To jméno mluvilo za vše.

Edward dal tedy DVD do přehrávače, pořádně mě zabalil do deky a přitiskl si mě co nejblíž. Bylo poměrně těžké se soustředit na film, když vedle vás leží bůh a hladí vás po celém těle. Vypadalo to, že Edwarda film vůbec nezajímá. Pod dekou se mě stále dotýkal, rukou jezdil po mých zádech a jeho rty mě střídavě líbaly na vlasy, na tvář, ušní lalůček, šíji a bylo to opravdu k nevydržení.

Nesledovala jsem film. Po 20 minutách jsem se totálně ztrácela v ději. Jediné, co jsem po celou dobu promítání dělala bylo, že jsem hlídala své chtíče. Kontrolovala jsem se, abych nezačala sténat nebo vzdychat a abych se na Edwarda nevrhla.

Jakmile začaly naskakovat závěrečné titulky, tak jsem si oddechla, protože Edwardova ruka zmizela z mého těla, ale ne na dlouho. Ani nevím jak, ale najednou jsem se ocitla pod jeho tělem, již vymotaná z té obrovské teplé deky. Ležel na mně, mezi mýma nohama a zuřivě, ale přitom vášnivě mě líbal. Cítila jsem jak se mi samím vzrušením postavily bradavky, což znamená, že to musel cítit i Edward. Na svých rtech jsem zaregistrovala jeho zacukání koutků, ale tím mě nevyvedl z míry. To se mu povedlo, až když jeho jazyk lačně pronikl do mých úst a já samou slastí poměrně nahlas zavzdychala. Edward přiložil své rty k mému uchu a pronesl.

Nesmíš se zadýchat hned na začátku.“ Načež já znovu vzdychla, protože jeho rty se sunuly po mém krku, což byla trefa do černého.

Pocítila jsem tolik slasti a návalů horka, že se to pomalu nedalo snést. V této chvili jsem byla vděčná za Edwardovo chladné tělo, které se na mě horoucně tisklo. Najednou vstal, vzal mě do náruče a pomalu mě nesl nahoru, jako by chtěl mé „utrpení“ ještě prodloužit. Nechtěla jsem ztrácet ani minutku a začala jsem mu rozepínat knoflíčky na košily. Šlo to docela ztěžka, protože každá buňka v mém těle byla příjemně vybuzená a prsty se mi místy třásly. Edward se nad mým počínáním usmíval a já ho spalovala pohledem. Konečně se mi všechny podařilo rozepnout a naskytl se mi pohled na Edwardovu hruď. Měl úžasné svaly, ale nevypadal tak strašidelně jako Emmett. Byla jsem z něj mimo.“Hmm tak sexy tělo,“ pomyslela jsem si.

Náhle jsme se ocitli v Edwardově pokoji. Když jsem se rozhédla kolem, doslova mi klesla brada. Všude byly poházené plátky červených růží. Uprostřed se tyčila úžasně velká postel a pro zvýraznění romatické atmoséry byly, místy umístěny svíčky.

Chtěl jsem, aby to bylo co nejkrásnější,“ usmál se nervozně.

Víš, proč je tahle chvíle nejkrásnější?"

Pokýval hlavou sem a tam.

"Protože jsi tu ty, lásko moje,“ řekla jsem a přitiskla jsem se k němu co nejvíc a políbila ho na hruď. On mě svými rty na oplátku políbil do vlasů a pomalu přenesl k té velké posteli do které mě položil jako nemluvně do kolébky. Opatrně si na mě lehl a rukou mi jako kdyby třídil pramínky mých rozcuchaných vlasů.

Jsi tak roztomilá a něžná a já ti nechci ublížit,“ říkal, když mě líbal na krku.

Já hrůzou vyvalila oči. Začínala jsem si myslet, že chce vycouvat. Pohlédl na mě a pousmál se.

Neboj, nevycouvám. Nemám na to sílu, jsi moc žádoucí,“ řekl a políbil mě na špičku nosu.

Já úlevou vydechla a slyšela tak jeho tiché uchechtnutí. Zamračila jsem se, ale to už mě vyrušil svou poznámkou, když přiložil tvář k mé hrudi.

Páni Bello, víš, že jsi pořádně rozpálená.“

To je tvá zásluha,“ pronesla jsem skepticky.

Hmmm.“ Vrněl a na dekoltu mi nosem dělal kroužky.

Jeho hlava se posunula níž, vyhrnul mi tričko a na obnažené části mě začal líbat. Jeho rty se jemně sunuly po mém břiše což ve mně vzbuzovalo nezkrotnou touhu. Pak se přesunul zpátky na ty mé a tričko mi mezitím vysvlékl. Přejel mé tělo pohledem a vydechl.

Jsi tak krásná, Bell.“  Znovu mě políbil.

Jeho polibek se ale najednou stal dravější a já byla vzrušenější a vzrušenější. Cítila jsem, jak dole začínám vlhnout. Neubránila jsem se a musela zavzdychat. Edwardovi se to líbilo a tak do polibku zapojil i jazyk. To už na mě bylo opravde moc a začala jsem zrychleně a nahlas oddechovat.

Edwarde,“ vzdychla jsem a vroucně mu oplácela polibky. Jeho ruka se přesunula k mé sukni, které mě v mžiku zbavil. Ležela jsem tam jen ve spodním prádle, na pospas Edwardovým úžasný dotykům a rtům. Přišlo mi to velice nevyrovnaté, a tak jsem se snažila překulit na něj. Edward pochopil mé počínání a sám si mě na sebe převalil. Seděla jsem na něm a usmívala se. On se na mě také usmíval. Lehla jsem si na něj a při líbání se o něj poměrně hodně třela. Líbala jsem ho na hrudi a mé vlasy ho musely určitě lechtat. Když se mé rty dostaly do oblasti podbříšku, začal sténat. Byl to tak krásný pocit. Mé prsty se dostaly až ke knoflíku jeho ryflí a i přes jejich třes jej rozeply. Stáhla jsem je a naskytl se mi pohled ná téměř nahé tělo mého boha.

Opět jsem se ocitla pod Edwardem, který mi už rozepínal podprsenku. Odhodil ji někam pryč a opět se mi věnoval. Rty se přitiskl na má prsa a začal mě na nich dráždit. Cítila jsem, že už je taky řádné vzrušený. Ruce mi uvěznil nad hlavou a nepřestával mě dráždit na mých ňadrech. Vzpínala jsem se pod jeho doteky, ale tím jsem docílila ještě větší intenzity z jeho strany. Vzdychala jsem hodně nahlas, dalo by se říct, že jsem křičela. V tenhle okamžik jsem byla velice ráda, že nikdo v domě není. Ucítila jsem, jak se jeho ruka sune po mém poštěváčku níž. Projel mnou třes rozkoše. A já Edwardovi mocně zavzdychala přímo do úst. Bylo to jako mučení, které nebralo konce. Touha mě převládala a já nedokázala jinak, než Edwarda rychle zbavit těsných trenek. Jakmile se na mě přitiskl, bylo to ještě víc dráždivější.

Edwarde...“ zavzdychala jsem už po několikáté.

Miluji tě, Bells. Promiň mi, teď to možná bude trochu bolet.“  Soucitně se na mě podíval.

Miluji tě.“ Nedočkavě jsem se na něj usmívala.

Pronikal do mě a díval se mi do očí. Přesně poznal, kdy se z lehce bolestného výrazu stal slastný a začal se ve mně pomalu pohybovat. Já mu svými boky vycházela vstříc. Stalo se z nás jedno tělo, jedna duše. Byli jsme naladěni na stejné vlně a stále jsme se jeden druhému dívali do očí. Najednou jsem pocítila ještě větší nával slasti, než kdykoli předtím a s každým Edwardovým přírazem se to stupňovalo. Poznal to a začal přirážet víc a víc. Já byla jako smyslů zbavená. Sténala jsem, vzdychala, záryvala Edwardovi prsty do jeho hebké kamenné kůže. Myslím, že mezi tím, co jsem nahlas vykřikovala Edwardovo jméno, jsem slyšela i jeho steny. Všechny pocity ve mně se smísily v jednu úžasnou orgastickou křeč.

Slyšela jsem, jak se Edwardův dech zpomaluje a já konečně otevřela oči. Edwardův obličej se na mě vesele usmíval a jeho vlasy byly roztomile rozházené. Taky jsem se na něj usmála a začervenala se.

 

                                                               /shrnutí/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!