Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 46

4.barmanka-SKnihou


Obluzená láskou 46Další dílek bude až v pátek, ale doufám, že i tato kapitolka se Vám líbila. SS
18+

Já se s tebou bavit nepřestala, jen jsem zkoušela, jak dlouho vydržím být ticho. Jen tak mimochodem, zkazilas mi to,“ řekla zklamaně.

 

Tak to promiň,“ zasmála jsem se.

Chvíli se na mě dívala, jakoby něco plánovala, a pak mě objala ve své náruči.

Gratulu ti,“ zašeptala.

Jak originální,“ řekla jsem skepticky a slyšela její povzdechnutí.

Bello!“ zaúpěla a já se musela opravdu začít smát.

Promiň, Alice, to byla jen legrace,“ objasnila jsem své sestřičce.

Zatvářila se smířlivě, ale v jejich očích se náhle zableskly až moc viditelné jiskřičky.

Musíme jít zařídit hudbu, šaty, jídlo, barvu ubrusů...“ chrlila ze sebe, zatímco uháněla po schodech nahoru. Vytřeštěně jsem na ni zírala. Jak rychle se dokázala přeladit na svatební přípravy.

Copak ji opravdu stále baví, chystat něčí svatbu? Vždyť, kolikrát jste se dohromady vdávali a ženili vy?“ koukla jsem na ostatní členy rodiny.

Upřímně, Bello, zařizovat svatby je skoro Alicin fetiš. Divím se, že se kvůli ní nemusím ženit každý rok. Letos jsi mě zachránila,“ prohlásil Emmett a Rosalie slabě zasyčela.

Nemyslel jsem to tak, že se s tebou zase rád neožením, Rose,“ snažil se rychle napravit situaci.

Jistě,“ zaprskala a vydala se ven.

Počkej, zlato!“ volal na Rose Emmett a vydal se za ní jako pejsek.

Snad jsem něco nepokazila?“ ptala jsem se a zoufale těkala pohledem k Edwardovi.

Myslím, že v noci všichni uslyšíme jejich usmiřování,“ zasmál se.

Aha,“ zamyslela jsem se a pak trošku zčervenala.

Bello!“ volal mě Alicin hlas, ozývající se z jejího a Jasperova pokoje.

Né!“ zanaříkala jsem, ale to už ta malá potvora stála u mě.

Nedělej si to těžší,“ varovala mě.

Sotva jsem přijela. Jsem unavená a chtěla bych ještě zavolat Charliemu a Reneé. Prosím, Alice, nech mě vydechnout,“ žadonila jsem se sepjatými dlaněmi.

Chvíli si mě měřila a pak si jen poraženecky povzdechla: „Hmm, to vidím to tvé odpočívání,“ řekla skepticky a já se na ni nechápavě podívala.

Díky,“ objala jsem ji.

Zítra se tomu ale nevyhneš!“ zavolala na mě, když jsem utíkala do Edwardova pokoje.

Dobře, byla jsem s tím smířená, ale pár podmínek si taky určím. Jak by asi dopadla svatba pod velením Alice, bez mých občasných připomínek, jsem radši ani nechtěla vědět.

Padla jsem polomrtvá do postele a v zápětí jsem slyšela, jak se otevřely dveře a zase se zaklaply.

Jsi unavená?“ ptal se Edward a místo vedle mě se prohlo pod jeho vahou.

Jak na co,“ usmála jsem se ďábelsky a převalila se na jeho hruď.

Co bys řekla takové pozásnubní koupeli?“ zeptal se a já byla okamžitě nalazena na stejnou notu.

Tu bych si nechala líbit,“ políbila jsem ho jemně na krk, když mě jeho paže nesly do koupelny.

Vysadil mě na linku u umyvadla a začal dravě líbat mé rty. Pokud se po přeměně stanu závislá na krvi, Edwardovo tělo bude hned v těsném závěsu.

Rty bloudil po mém krku a já slastně zaklonila hlavu. Bylo to tak příjemné, ale já stále chtěla víc. Jakoby viděl mou mysl a prsty rozepínal zip přebytečné mikiny, kterou vzápětí odhodil pryč. Dlaněmi mě hrubě držel za boky, ale mě to vzrušovalo. Horoucně se na mě tiskl a jeho tělo snad začínalo být stejně rozpálené, jako to mé.

Příliš mnoho oblečení,“ zašeptala jsem během polibku a vyslékla mu tričko.

Naskytl se mi pohled na Edwardovu úžasnou hruď. Proč jsem jí byla vždy tak uchvácena, vážně netuším. Nechal se ode mě líbat a laskat své tělo, zatímco po tom mém přejížděl svými dlaněmi. Chtěla jsem ale víc, a prsty mé ruky si to mířily rovnou do Edwardových kalhot.

Tady je někdo nedočkavý,“ zasmál se.

A ty se mi divíš?“ vzdechla jsem vzrušeně.

Nic neodpověděl, ale opět uvěznil mé rty. Sundal mě z linky a po slepu jsme došli až ke sprchovému koutu.

Ještě máme oblečení,“ konstatovala jsem zadýchaně.

To přeci nikomu nevadí,“ pozvednul obočí a zatlačil mě dál do koutu.

Zapnul vodu, která začala okamžitě smáčet naše těla. Oblečení se mi lepilo k pokožce a Edward se horečnatě tisknul ke mně. Líbal mě všude a já mu jednu nohu omotala kolem pasu. Využil toho a celou si mě vyzdvyhl do své úrovně.

Konečně se dostal pod mé tričko a se začvachtáním mi ho sundal. Pocítila jsem chvilkovou úlevu, ale jakmile se Edwardova chladná pokožka střetla s tou mou, naskočila mi husí kůže. Nebylo to zimou, nýbrž vzrušením.

Připadala jsem si skoro hrubě, když jsem si snažila přivlastnit jeho tělo, ale myslím, že Edward to takhle nevnímal. Vzpínala jsem se a narážela tak o jeho hruď svými ňadry, které díky tomu nezůstaly bez povšimnutí.

Edward mi s úsměvem sundal podprsenku, ale tak nenápadně, že jsem ani nepocítila chlad jeho prstů na svých zádech, až když napínal ruku a podprsenku odhazoval, tak jsem si toho všimla.

Sklonil svou tvář a počal ochutnávat má ňadra. Rty lehce obejmul me bradavky a přejel po nich jazykem. Jak nepopsatelně vzrušující pocit to byl.

Právě v této chvíli mi nehorázně překážely rifle, které jsem na sobě k mé smůle stále měla. Až přespříliš vzrušenými prsty jsem si snažila rozepnout knoflík a zip kalhot. Edward si toho povšiml a postavil mě na pevnou zem.

Já sám,“ usmál se andělsky a svými chladnými prsty přejížděl dráždivě po mém bříšku, až se dostal k zapínání.

Kalhoty byly nasáklé vodou, a tak šly ztuha dolů, nebo mě to snad jen provokoval Edward? Teď jsem to nedokázala odhadnout. Pomalu a pracně mi je stahoval přes boky a dotýkal se každého možného místečka.

Líbala jsem ho na ramena, protože jsem alespoň takto potřebovala cítit jeho kůži. S přivřenými víčky jsem se nemohla dočkat okamžiku našich spojených těl. Jako feťák toužící po droze, tak moc jsem potřebovala cítit Edwardovu blízkost.

Rifle se konečně ocitly u mých kotníků a já je pohotově odkopla pryč z koutu a rychle za sebou zavřela dveře. Edwarda jsem přitiskla na kachličky a dlouze ho políbila. Nechtěla jsem se ovšem s jeho rty rozloučit tak rychle a nedokázala jsem se od něj otrhnout. Prsty jsem zajela tentokrát k jeho riflím a rozepínala jsem knoflíček a zip. Nebránil se, což mi dodalo další odvahu.

Nebylo nejjednodušší, ho tohoto otravného šatstva zbavit. Užíval si mou bezmocnost a vesele se usmíval. Už jen okamžik jsem s nimi zápasila a pak mu je vítězné stáhla ke kolenům.

Nejsem zase tak nemotorná,“ pousmála jsem se.

Nenechala jsem ho však odpovědět a znovu ho počala líbat. Neměla jsem dost. Těžko říct, po čem prahnu více, zda po jeho vzrušeném údu toužícím po mém lůnu, či po jeho lačných rtech.

Nejlepší by nejspíš bylo spojení těchto věcí najednou.

Když jsem se k Edwardovi natiskla, jak nejpevněji jsem mohla, pocítila jsem jeho vzrušení. Své potěšení jsem skrýt nemohla a koutky úst se mi v polibku pozvedly.

Potvůrko,“ hlesl.

Dlaně přiložil na mé hýždě a vytáhl si mě do úrovně svých očí. Okamžik mě snad držel pouze jednou rukou, aby mi mohl svléknout zbytek spodního prádla. Podařilo se mu to bez sebemenší námahy. Během tohoto neskutečné krátkého okamžiku, si stihnul svléknout také své boxerky, které dosud zdobily jeho tělo a bránily nám, se tak oddávat slastným pocitům.

Cítila jsem jeho vzrušený pyj u vchodu svého značné vlhkého nitra. Neporoniknul do mě, ale svými boky k těm mým naprázdno přirážel.

Zrovna jsem ho líbala na krku a když jsem počátek jeho penisu pocítila ve svém nitru, impulsivně jsem zkousla místo jeho krční tepny. Nebyl to kdovíjak pevný stisk, spíš jen reflexivní.

To je má práce,“ zasmál se.

Zanedlouho bude i má,“ vzdychla jsem.

Nemůžu se dočkat,“ prohlásil a opět počal drtit mé rty.

Vážně to vyznělo z jeho úst? Žeby se konečně smířil s mou blížící se přeměnou? Žeby byl snad rád, že se stanu upírem? Třeba mu konečně došlo, že to bude znamenat naše společné „navěky.“

Z mého horečnatého přemýšlení mě vytrhl Edwardův rychlý příraz.

Ach,“ vzdychla jsem, jakmile se ve mně Edwardův penis počal pohybovat.

Vlhkost mého nitra mu umožňovala tak snadnou přístupnost. Edward prudce přirážel. Tento sex nebyl něžný, ale spíše chtivý a nedočkavý. Bylo to něco jiného, ale něco tak nově úžasného. Stále jsem od něj slýchala, jak moc lidsky se chovám, ale nyní mi tak připadal on. Nedokázal přestat. Jeho dech byl silně zrychlený a já ho slyšela tak jasně. Snažila jsem se mu pomoc svými přírazy, ale jeho těsná blízkost mi to téměř nedovolovala.

Sténal a tyto zvuky ve mně vyvolávaly obrovskou touhu. Hormony celého těla jakoby se usadily v mém podbříšku a z mých úst se začaly drát steny podobné těm Edwardovým.

Při svém projevu orgasmu jsem ho rukou tahala za vlasy, protože to byla snad nekončící rozkoš. Edward nepřestával a mně to přišlo jako nekonečná chvíle. Neměla jsem už ani sílu sténat. Jakoby se mi vytratil hlas.

Edward naposledy párkrát přirazil a jeho tělo, zasažené silným orgasmem, se počalo uklidňovat. Hlavu si opíral o mé rameno a občas mě na něj políbil. Vypadalo to, že se uklidňuje.

-------------------------------------------------------------------------------------

Další dílek bude až v pátek, ale doufám, že i tato kapitolka (18+) se Vám líbila. SS



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 46:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!