Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 6

Breaking Dawn and Hunger Games


Obluzená láskou 6Tak tedy ještě dnes přidávám další kapitolku, ale je docela krátká. Další přibyde zřejmě v pátek :-)... Příjemné čtení přeje Sara Sanders.

Páni,“ řekla jsem sama sobě. Netušila jsem, kde se to ve mně vzalo. Opláchla jsem si obličej a když jsem se podívala do zrcadla, tak jsem se zděsila. Mé vlasy byly totálně rozházené, jako bych prolézala kdejaké křoví, tak jsem si je alespoń trošku učesala a zuby přeletěla kartáčkem. Při pohledu na sebe jsem si taky uvědomila, že deku jsem nechala před dvěřmi a teď se nemám do čeho zabalit. Chvíli jsem vyčkávala a nakonec dveře pootevřela. Podívala se na postel, ale Edward tam nebyl, tak jsem je otevřela dokořán což se mi vymstilo. Když jsem se skláněla, abych deku zvedla, tak mě něčí studené ruce chytily za pas a přitlačily na stěnu. Edward se ďábelsky usmíval a svým tělem se na mě tisknul.

Tvé instinkty jsou tak slabé, Bell,“ říkal potěšeně.

Já se nezmohla ani na jediné slovo, protože mě jeho rty uvěznily ve velice intenzivním polibku. Začal něžně, ale jakmile se jazykem dostal do mých úst, jakoby si ve mně probudil ďáblík, který až do včerejší noci pokojně spal a já najednou pocítila chtíč. Bylo to tak neskutečné a Edward mi v mém sebeovládání vůbec nepomáhal. Začala jsem se na něj horoucně tisknout a třením o jeho tělo jsem se snažila ukojit tu nesnesitelnou touhu, kterou jsem tím jen zvýšila. Neudržela jsem se a ač jsem se snažila, tak jsem zavzdychala a to né zrovna potichu.

Stále mě líbal a jako by ho můj vzdech ještě víc vyburcoval. Přesunul se na krk a na mou šíji, což mi způsobilo úžasné mrazení a pocity slasti. Sunul se stále níž a najednou jsem ucítila jeho rty na svých ňadrech. Jemně jako vánek mi lízal bradavky a já se z toho mohla zbláznit. Vzpínala jsem se mu a sténala, ale když jsem se podívala do jeho obličeje, jen se škádlivě usmíval. Jako bych snad měla čekat ještě víc. Pocity byly stále intenzivnější, takže když mi jeho ruka vjela mezi nohy a on se lehce dotknul palcem poštěváčku, hlasitě jsem vykřikla a slastí se mi podlomila kolena. To už mě Edward držel v náruči a celou rozpálenou nesl na postel. Měl mě tam, kde mě chtěl mít. Nic by mi nyní nezabránilo v milování s Edwardem. Lehl si na mě a já ho uvěznila svýma nohama, které jsem mu omotala kolem pasu. Zuřivě mě líbal a já, když už jsem byla nesnesitelně vzrušená, jsem mu zarývala své nehty do kůže. Stále mě dráždil. Ať se jeho ruce dotkly jakéhokoli místa ma mém těle, já zasténala. Edwardovy rty byly všude. Vždy, když už jsem byla na pokrají vrcholu a nekontrolovatelně jsem sténala, přestal a zářivě se usmíval. Chtěla jsem mu způsobovat stejnou rozkoš, kterou on způsobuje mně, tak jsem se převalila na něj. Myslím, že bych to sama nezvládla, ale Edward prokoukl mé snažení, a tak mi ochotně pomohl. Seděla jsem na něm, přímo na jeho rozkroku. Začala jsem se o něj lehce třít a z jeho zrychleného dýchání jsem poznala, že se mu to líbí. Sklonila jsem se a začala ho líbat na hrudi, na podbříšku a pomalu se dostávala k Edwardovu vzrušenému mužství, když v tom jsem se ocitla znovu pod ním. Díval se mi do očí a začal do mě jemně pronikat. Poprvé to bylo lehce nepříjemné, ale teď to bylo jako přirozenost. Edward se usmíval a já s ním. Jakmile se ve mně začal pohybovat, bylo to jako symfonie. Já mu svými boky vycházela vstříc a oba jsme byli nesmírně štastní. Naše pohyby náhle zintenzivněly a my začali přirážet silněji a silněji. Abychom tlumili výkřiky, tak jsme se líbali a sténali si navzájem do úst. Začala jsem pocitovat stejné pocity jako včera večer a mé sténání se ještě prohloubilo. Náhle jsem slastně vykřikla a prohla se v zádech. Dospěla jsem k mohutnému orgasmu a Edward v zápětí za mnou také. Podívala jsem se na něj a on se usmíval. Já se začala lehce červenat, tak jsem svůj obličej schovala do jeho hrudi.

Hmmm. Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale jsem příjemně unavený,“ pronesl s úsměvem na rtech.

Já taky,“ špitla jsem.

Byl stále ve mně a jakmile se i nepatrně pohnul, způsobovalo mi to nový nával rozkoše, tak jsem se snažila soustředit na něj.

Miluju tě tak moc, že by to měli zakázat,“ pokračoval a pohladil mě po vlasech.

Ani nedokážu popsat slovy, jak moc miluju já tebe,“ špitla jsem polohlasně, stále omámená ze silného zážitku.

Edward se vzepjal na svým pažích a položil se vedle mě. Hypnotizoval mě pohledem a po těle mi prsten kreslil kroužky. Bylo to vzrušující a uklidňující. Dívali jsme se na sebe a ani jeden nechtěl odtrhnout pohled od toho druhého.

Do budoucna zřejmě budeme muset trochu ubrat plyn,“ řekl Edward pobaveně a prolomil tak ticho.

Proč?“ Ptala jsem se vyděšeně. Nechtěla jsem se těchto úžasných pocitů vzdát.

Neboj.“ Pohladil mě po vlasech. "Ale víš, u Charliho bych to neriskoval a v domě plném upírů, kteří slyší 100x lépe než obyčejný člověk...“

Ach,“ vydechla jsem.

No zkrátka poslouchat hloupé řeči Emmetta asi taky není dobrý nápad,“ podotkl

Já to ale bez tebe nevydržím,“ šeptla jsem. Nechtěla jsem ze sebe dělat nějákou nymfomanku.

Vydržela jsi to 18 let,“ řekl a zasmál se.

Ano, ale až teď si uvědomuju, jak moc dlouhých 18 let to bylo. Každopádně poslední roky určitě,“ řekla už jsem si spíš pro sebe.

Věř mi Bell, že nikdo po tobě netouží víc, než já, ale těch 117 let se vyplatilo čekat a jen tak se nevzdám.“ Mrkl na mě.

Víš co, nekažme si krásnou chvilku. Tuhle situaci budeme řešit až nastane,“ řekla jsem a přitulila se ke své lásce.

 

                                  /shrnutí/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!