Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 66

Angel by RenesmeeCarliee


Obluzená láskou 66Omlouvám se za napětí, které jsem Vám koncem minulé kapitolky přichystala, ale znáte mě, já si to nemohla odpustit a musím přiznat, že se mi líbily Vaše spekulace a výhružky. Jsem hrozná, viďte.
Snad si to tímto dílkem odčiním, tak přeji pěkné čtení, SS ;-)

 

Copak je tohle možné? Myslel jsem, že bude mrtvá a čeká mě tohle.

 

Zůstal jsem strnule stát u dveří a díval se na svou ženu, klečící v sexy průhledné košilce na posteli. Pokoj osvětlovalo pouze pár svíček a vytvářely tak dokonalou intimitu.

Nikdo z nás nic neříkal. Bella se nervózně pohupovala na posteli, jakoby se odhodlávala něco říct a já se stále vzpamatovával ze šoku.

Co se to děje?“ promluvil jsem jako první.

Bella však neřekla ani slovo a stále seděla na posteli.

Bells, můžeš mi to vysvětlit? Alice říkala, že tě nevidí a já běžím až z Kanady, protože jsem myslel na nejhorší... myslel jsem, že... že jsi mrtvá,“ šeptal jsem ta slova, jako by to byly sprosté vulgarismy.

Chci, aby to bylo zítra,“ zašeptala.

Zůstal jsem zaraženě stát, neboť jsem ani v nejmenším netušil, co má na mysli.

Co, lásko?“ ptal jsem se něžně a pomalu se k ní posouval.

Chci, abys mě zítra přeměnil,“ podívala se mi odhodlaně do očí.

Děsil jsem se dne, kdy tato slova vyřkne.

Klekl jsem si naproti ní na postel, ale nemohl ze sebe vyrazit ani jediné slovo, pouze jsem se dokázal dotknout její tváře.

Chci, aby se to stalo zítra a dnešní noc chci strávit milováním s tebou,“ šeptala. „Nevím, jaké to bude až se ze mě stane upír. Netuším, po jak dlouhé době se k touze po krvi přidá i opětovná a neskutečně silná touha po tobě, ale chci si pamatovat každický záhyb tvého těla. Tvé steny, tvůj hlas šeptající milostná slova. Chci si pamatovat jaké to je, když jsem propojeni v jedno tělo. Chci svou poslední lidskou noc strávit milováním s tebou a nikdy na ni nezapomenout. Chci zažít a tobě způsobit tolik rozkoše, jako ještě nikdy. Chci k ránu odpadnout umilovaná k nepříčetnosti. Chci být s tebou a cítit tvé tělo, ale nejvíc se děsím toho, že tyto touhy mnou zmítají tak silně naposledy,“ zlomil se jí v koncové větě hlas.

Bells...“ chtěl jsem jí říct, že to nemusí dělat, že má spoustu času, ale přerušila mě položením prstu na rty.

Ani nemysli na to, že bys mě snad začal přemlouvat. Chci být upírem. Prahnu po tom stejně jako po tvém těle, jen se děsím okamžiku, kdy budu více prahnout po něčem jiném. Nedokážu si představit svět bez tebe. Bez tvých doteků a polibků. Bez pocitu, kdy do mě pronikáš. Bez pocitů, kdy slastně sténám a nerada si to přiznávám, ale když mě mučíš, jsem myslí naprosto pryč, jak moc mě to vzrušuje,“ přiznala se a stále sledovala můj výraz.

Opravdu chceš, aby se to stalo zítra?“ ptal jsem se nejistě.

Mám to naplánované už dlouho,“ svěřila se.

Počkej, tak Alice tam v lese... to bylo vlastně dohodnuté?“ řekl jsem zděšeně.

Promiň,“ zašeptala a pohladila mě po tváři. „Potřebovala jsem tě dostat z domu a tak nějak se nachystat,“ řekla nervózně, když jsem ji sjížděl pohledem.

Říkáš, že to bude dlouhá noc?“ usmál jsem se.

A nezapomenutelná,“ přikývla.

Opravdu ji chceš strávit právě takto?“ ujišťoval jsem se.

Momentálně po ničem jiném netoužím,“ řekla vzrušeně a snažila se ke mně co nejvíce natisknout.

Pokud to je její přání, nevidím důvod ho nesplnit. Připadá mi to trošku jako když si vězni odsouzeni na smrt smí přát své poslední jídlo a Bellino poslední „jídlo“ má být noc promilovaná se mnou. Hleděla mi do očí a čekala, kdy něco řeknu nebo snad udělám první krok.

Snažil jsem se uvolnit, abych aspoň část své nálady dokázal přenést na ni. Vypadala stále vyděšeně, ale jak sama tvrdila, neviděl jsem v jejich očích stopu po strachu z bolestivé přeměny, ale jen zoufalství ohledně jejího dosavadního lidského chtíče.

Chudinku opravdu nejvíce trápila ztráta choutek na sex. Je opravdu zvláštní člověk a něco mi říká, že jako upír to nebude jiné a ještě nás překvapí.

Její vylekanou tvář, jsem pohladil svou dlaní. Přivřela blaženě víčka a koutky povytáhla do krásného úsměvu.

Nechci, abys byla na zítra unavená,“ šeptl jsem do ticha.

Prosím, jedna noc... jetliže budu mít dost, zastavím tě,“ slibovala, ale já přesto vím, že i kdyby byla na pokraji sil, "stop" by z jejich úst nezaznělo.

Má být poslední?“ ptal jsem se, i když podle jejich činů byla odpověď zřejmá.

Ano,“ hlesla smutně.

To by měla být taková, abys na ni vzpomínala po celou věčnost,“ usmál jsem se zasněně.

Ano,“ odpověděla rozechvělým a vzrušeným hlasem.

Položil jsem ji na postel a opatrně přilehl na bok k jejímu tělu. Oddaně mě sledovala a vyčkávala, co se bude dít dál. Pokud máme celou dnešní noc, nemusíme nikam spěchat.

Má dlaň spolehlivě zakryla celou jednu půlku její hebké tváře. Natočil jsem si ji k sobě a slabě se otřel o její prokrvené rty. Úlevně vydechla, a opadlo z ní slabé napětí, jako by snad doufala, že se spolu velice brzy promilujeme do slastného vrcholu.

Nechal jsem její rty se vpíjet do mých. Je to její noc a její přání, ač k jeho splnění bude potřebovat mě. Chce zažít rozkoš jakou ještě nikdy nezažila a k tomu mě napadá pouze jeden jediný způsob.

Pomalu jsem se vyhoupl na její křehké tělo. Naposledy o ní takto smím smýšlet... zvláštní.

Políbil jsem její čelo, které mi připadalo najednou tak horké. Nikdy jsem se nepozastavoval nad touto částí Bellina těla, ale nyní se věci změnily. Mé rty se sunuly a slíbávaly každičký milimetr této částečky. Cítil jsem na svém krku, jak z Belliných úst vychází horký dech. Bylo to příjemné a nahánělo mi to husí kůži.

Když jsem byl dostatečné spokojen s prací, kterou jsem odvedl na svrchí části její tváře, přesunul jsem se o něco níž, kde na mě čekala její krásná, nyní blažeností přivřená, kukadla. Cítil jsem pod svými rty matný pohyb, jakmile jsem se jejich víček dotkl. Lehce mě to zašimralo, ale nedal jsem se odbýt.

Edwarde?“ zašeptala v otázce.

Ano?“ promluvily má ústa.

Mám ještě spoustu částí těla a noc je tak krátká,“ vydechla vzrušeně.

Nikdy ti nebude připadat delší,“ šeptnul jsem a právě se dostal k jejím ouškům.

Špičkou jazyka jsem zajel dovnitř a pocítil slabý třes jejího těla. Hrudí jemně narazila do mé, když jsem zuby zkousl její ušní lalůček. Vzdouvající se pohyb jejich ňader mě neskutečně vzrušoval, ale usměrňoval jsem se.

Ach ano, také jsem nesměl opomenout její hedvábný krk, do kterého se zítra budou zarývat mé ostré zuby. Při představě krůpěje Belliny krve, stékající do mého hrdla, se mi až příliš seběhly sliny, takže jsem se s drážděním musel nachvíli přesunout jinam.

Její pootevřené rty mě přímo vybízely k polibku, takže jsem samozřejmě neodolal. Jemně jsem líbal její spodní ret, který slabě vibroval při mých dotecích. Snažila se mi polibky oplácet, ale já ji držel v šachu. Byla pevně pod mou kontrolou a mohla pouze snášet mé letmé doteky, které zabloudily k jejímu tělu.

Pomalu jsem sjížděl k jejímu poodhalenému dekoltu a nosem na něm dělal kroužky. Sladce vrněla jako uspokojené kotě, což mi dělalo značně dobře.

Tato chvíle byla velice intimní a já ji ještě probloubil tím, že jsem svými dlaněmi zajel pod průhlednou košilku, kterou měla stále oblečenou. Jako by byla obalená ve vzduchu, tak jemné to prádlo bylo.

Snažil jsem se udržet své hormony na uzdě, ale nějak se mi to nedařilo, tak jsem ten vzdušný kousek látky trhal alespoň jemně a pomalu. S tápajícím výrazem mě sledovala a zřejmě čekala, co se bude dít dál.

Těžko jsem se ovládal, když tam ležela jen tak nahá. Chvíli jsem se díval na tu krásnou, bělostnou pokožku, hebkou jako samet a vonící jako louka. Nervózně se vrtěla, protože jí zřejmě nebyla nejpříjemnější má zaměřenost na ni.

Víš, začínám být lehce nedočkavá,“ špitla stydlivě.

Ale nepřestáváš být roztomilá,“ podotkl jsem.

Až budu přeměněná, budu silnější,“ připomínala mi.

Ale do té doby,“ přejel jsem jazykem po stojícím hrbolku jejího ňadra.

Mám nejspíš smůlu,“ vydechla rozrušeně.

Velice rychle jsi to pochopila,“ pochválil jsem svou manželku a nepřestával dráždit její drobná ňadra.

Blaženě se oddávala mým dotekům a pokojem začala prostupovat Bellina charakteristická vůně, přicházející právě v tyto chvíle. Nesnesitelně mě to nabudilo, což mělo za následek posunutí mé tváře krapet níž, kde bylo toto aroma ještě silnější.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 66:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!