Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 67

Isabella Swan/Cullen Breaking Dawn


Obluzená láskou 67Takže je tu zase taková erotičtější kapitolka a jak jsem se tak koukala, tak bude ještě kousek pokračovat do 68.
Snad Vás takovéto scény ještě neomrzely a kapitolka se Vám bude líbit. Pěkné čtení přeje SS ;-)

 

Blaženě se oddávala mým dotekům a pokojem začala prostupovat Bellina charakteristická vůně, přicházející právě v tyto chvíle. Nesnesitelně mě to nabudilo, což mělo za následek posunutí mé tváře krapet níž, kde bylo toto aroma ještě silnější.

 

Jazykem jsem se sunul přes její bříško, které se mohutně zvedalo nahoru a dolu. Jako by Belle nestačily plíce. Jakmile jsem se dostal těsně pod její podbříšek, Bella mocně zavzdychala a z jejího lůna vytekly lesknoucí se šťávy.

Nyní jsem činil zcela bezmyšlenkovitě, jen jsem prostě dostal chuť to udělat. Posunul jsem se ještě o píď níž a můj nos silněji zasáhla ona omamná vůně. Nevydržel jsem to a jazykem se dostal mezi Belliny závojíčky. Ulpěly mi na něm šťávy, které z ní nyní po kapkách prýštěly, ale nemohla to zastavit. Čekal jsem silnou reakci z její strany, ale nic se nedělo. Možná byla až příliš v šoku, ale nebral jsem na to ohled a pokračoval. Celou plochou svého jazyka jsem projel její značně vzrušené místo, až kam mi dostupnost dovolovala a teprve tehdy se ozvala.

Co to... děláš?“ promluvila sekaně a dělalo jí značné problémy nevzdychat.

Chci, abys poznala dosud nepoznané,“ šeptl jsem s obavou v hlase.

S mírně načervenalými tvářemi s sebou praštila zpět do peřin a vyčkávala na další impuls z mé strany. Slabě jsem svou dlaní zatlačil na vtiřní stranu jejich stehen a ty se okamžitě široce rozevřely. Naskytl se mi úžasný pohled na Bellino lesknoucí se a prokrvené místo rozkoše. Je něco neuvěřitelného, co lidské tělo dokáže udělat. Chtěl jsem ji ještě trošku poškádlit, a tak jsem všechna místa okolo jejího rozkroku, vyjímaje právě ho, polaskal. Sladce se vzpínala, což mi přivádělo silnou rozkoš. Slíbával jsem každičký milimetr vnitřní strany jejich stehen.

Nemůžeš mi dát dort a potom jen chabou polevu!!!“ vyhrkla a já se musel její terminologii z plna hrdla zasmát.

Nikde tu nevidím žádné jídlo,“ odvětil jsem a pokračoval v přibližování se k onomu horoucímu místu. 

Do očí mi razil její poštěváček a já pocítil nutkání, mít ten malý hrášek na svém jazyku. Polaskat jej a vidět, jak bude Bella reagovat. Nejprve jsem ho sevřel mezi svými rty a párkrát přes něj přejel jazykem. Bella nadzvedla pánev a vypadalo to, že se snaží být mi ještě blíž, takže to pro mě bylo znamení, že se jí to líbí.

Byla úžasně vlhká a její šťávy byly snad lepší než krev. Tak sladkou a průzračnou tekutinu jsem ještě nikdy neokusil. Nemohl jsem přestat a více jsem jazykem kmital přes ten zvětšující se oválek.

To se mi snad jen zdá!“ vyhrkla a přerývaně dýchala.

Kdepak,“ nachvíli jsem zastavil, ale s tím se Bella nedokázala smířit. 

Pokračuj!“ nabádala mě.

Dlouho se snažit nemusela a já okamžitě začal tam, kde jsem před pár vteřinami přestal. Chtěl jsem Bellu také pocítit zevnitř, tak jsem svým jazykem zaplul pomalu do jejího lůna. Otřásla se – možná chladem, možná vzrušením, ale každopádně zasténala.

Byla uvnitř neuvěřitelně horká až to vypadalo, jako by mě pudila ven, ale to se jí nepovede. Dorážel jsem na stěny jejího nitra, které se pomalu stahovaly. Přidal jsem na tempu a palcem jemně dráždil naběhlý klitoris.

Nekontrolovatelně sténala a jsem opravdu rád, že je náš dům takto na samotce, protože jinak by už sousedi volali policii. Bellino lůno se začalo silně a rychle stahovat okolo mého kmitajícího jazyku. Byla to pro mě známka přicházejícího orgasmu, kterému jsem už nemohl zabránit.

Vzpínala se mému dalšímu dráždění, ale já nepolevoval, i když jsem věděl, že právě jeden orgasmus prožila. Stále se svíjela a z hrdla se jí draly prapodivné zvuky, připomínající úprk lovné zvěře.

Proč... proč?“ sténala.

Protože to bylo tvé přání,“ odpověděl jsem a jazykem se opět přesunul k jejímu naběhlému vrcholku.

Ale...“ Chystala se něco říct, ovšem já jí to nedovolil a pohotově se přesunul k jejím rtům, aniž by můj prst opouštěl její tratoliště rozkoše.

Možná se ode mě snažila odtáhnout, ale já to moc nevnímal a stále ji líbal. Dotíral jsem na její ústa svým jazykem, kterému se okamžitě podvolila. Naplno sténala a ač to byly pouze tlumené projevy, byly stále neskutečně hlasité. Cítil jsem, jak se napíná a opět vykřikla ve svíjející se křeči orgasmu. 

Hluboce oddechovala až jsem měl strach, že jí snad prasknou plíce. Měla zavřené oči a snažila se uklidnit, ale podle srdečního tepu se jí to moc nedařilo.

Ještě nemáš dost?“ zašeptal jsem jí blaženě do ouška.

Ne,“ vydechla odhodlaně a začala se na mě sápat.

Trošku nemotorně se překulila na mou hruď a pomalinku rozepínala svými prstíky knoflíčky košile, kterou jsem měl stále na sobě. Vlastně jsem měl ještě všechny svršky. Byl jsem tak zabraný do Bellina těla a ona zase do mého dráždění, že se k mému vyslékání ani nedostala.

Jako bys měla Parkinsona,“ zasmál jsem se třesu její ruky.

V zápětí mi však došlo, odkud ten třes pochází. Svým nahým tělem se otírala o mou nohu a musela velice přemáhat své steny.

Hmmm, tady je někdo pořádně nenasytný,“ podotkl jsem, když jsem si ji rychle přetočil pod své tělo.

Nesouhlasně zamručela, ale tyto pazvuky se rychle vytratily, jakmile jsem se dostal k jejím již vyčkávajícím rtům. Jemně jsem se do nich zabořil a vychutnával si společné souznění. 

Bella se už trochu vzchopila a konečně se jí podařilo sundat mou košili, kterou vítězoslavně odhodila do kouta.

Je to příliš nevyrovnané,“ vydechla vzrušeně.

To bychom měli napravit,“ usmál jsem se šibalsky.

To bychom měli,“ přitakávala tupě.

Jak jen jí síly dovolovaly, tak mě zbavila i kalhot a z její snahy odhodit je co nejdál, se vyklubalo jen letmé setřepání z postele.

Mezi tím, co jsem líbal části jejího těla se snažila sundat také mé boxerky. Chvíli jí to trvalo, ale nakonec jsem se neudržel a musel jí pomoc. Vděčně po mně hodila očkem, ale jinak se dál snažila věnovat mému tělu.

Její ruka se s námahou dostala k mému penisu a slabě jej sevřela. Ani jsem se nenadál a už si jej samou nedočkavostí zasouvala do svéhu lůna.

Mmmm,“ zamručel jsem.

Stěny jejího nitra byly úžasně kluzké, takže jsem se svým pyjem dostal až na samé dno. Chtěl jsem Belle nechat volný prostor, takže jsem si ji přetočil tentokrát na sebe a počkal, až se z překvapení rozkouká.

Využij mé solidárnosti, dokud opět nenaberu všechny síly,“ usmál jsem se a ukázal jí tak celou řadu svých bělostných zubů.

Okamžitě zareagovala a slabě se na mně rozpohybovala, jako by si mě snad testovala, ale bylo to velice příjemné.

Přidržoval jsem si Bellu za zadeček a slabě přes něj přejížděl prsty. Snad se díky tomuto silnému tření zahřívalo i mé tělo, ale každopádně jsem se cítil, jako bych měl o pár stupňů víc. 

Bella na mně rajtovala jako na koni a udávala si vlastní, mimochodem velmi rychlé, tempo. Bylo úžasné, jak se Bellino nitro s přicházejícím orgasmem stahovalo a pronikání tak bylo o to složitější, ale účinější, protože její stěny pevnějí obepínaly můj penis a silněji jej dráždily.

Ach!“ vydechl jsem na pokraji milostného zhroucení.

Bella nyní přirážela ještě rychleji než mohla. Slastně sténala, dokud nevykřikla naposledy a já zároveň s ní. Stehna se jí třásla neutuchající křečí, až se vyčerpáním svalila na mou hruď.

Kdybych byl ze skla, zamlžila by mi svým horkým dechem celou hruď, „naštěstí“ jsem "jen" z ledu. Byla celá navlhlá a já ji vískal v rozčepýřených vláscích, lemjucích její narůžovělý obličej.

Stále nemám dost,“ zakroutila obličejem a pak se se vší silou zvedla, hypnotizujíce mou tvář.

I když ti nevěřím,“ zasmál jsem se, „budu dále plnit své manželské povinnosti.“ 

Zahráli jsme si škatulata hejbejte se a přesunuli se do koupelny. Nastalo mi menší dilema – sprchový kout, či projednou zase využít vanu.

Říkala si, že na to máme celou noc, viď,“ ptal jsem se Bells.

Ano,“ přikývl usmívající se anděl, který měl omotané nohy kolem mého pasu a sledoval mou tvář.

Takže si klidně můžeme dát menší koupel pro uklidnění?“ ptal jsem se zvědavě.

Asi ano,“ zamyslela se nachvíli a nakonec přitakala.

Takže tě tady nachvíli postavím,“ pokládal jsem ji na podlahu a viděl její nesouhlasný pohled, ale pohotově jsem zareagoval. „Nechám napustit vodu, zapnu romantickou hudbu a hned se vrátím, ano?“ přitáhl jsem si k sobě pokrčený Bellin obličej.

Tak jo,“ fňukla.

Já si kolem pasu omotal první ručník, který jsem spatřil, využil jsem své upíří rychlosti a pohotově zapnul vodu, která stékala do zašpuntované vany a odběhl do pokoje, kde jsem zapnul stereo a naladil oblíbenou stanici, u které jsem věděl, že mě nezklame žádnou písní. 

Už normálním krokem jsem se vracel zpět k Bells, která stála na místě, na které jsem ji před okamžikem postavil a nervózně se rozhlížela po místnosti.

Když jsem spatřil její nahé tělo, osvětlené bodovkovými zářivkami, musel jsem se pousmát. Stála tu jako žádaná celebrita, ale jen pro mé soukromé potřeby. Tvářičky jí zrudly, když už nás od sebe dělily poslední metry.

Nikdy to nepochopím,“ pohladil jsem její hořící líčka.

Co?“ dělala nechápavou, ale nikdy nebyla dobrá herečka.

Tvé červenání. Nechápu proč se to děje? Jak je to možné?“ vyvětloval jsem.

Touhle otázkou se zabývám od útlého dětství,“ zachraptěla.

Hmmm, chtěl bych tě vidět jako malou stydlivou holčičku s rozkošným ruměncem,“ přiznal jsem se.

Máš mě tu, ale o pár let starší,“ odbyla mě.

Jen nechápu jak je možné, že po tom všem, co jsme spolu prožili, se stále červenáš,“ usmál jsem se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 67:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!