Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 8

Eclipse logo


Obluzená láskou 8Tak sice později, ale přece přidávám 8. kapitolku. Přeji příjemné čtení a snad se bude líbit :-).

Koule se mu rozplácla na bundě a já se začala horoucně smát. To už jsem, ale svou dávku sněhu schytala do zad. Teď se zase usmíval on. Já na níc nečekala a dělala kouli za koulí a mrskala jsem jimi po Edwardovi. Vzhledem k jeho upíří rychlosti, jsem toho zchytala o dost víc než on. Po chvíli už jsem se ani neobtěžovala s tvarováním sněhu. Byli jsme u sebe tak blízko, že jsme po sobě házeli jen sněhový prach.

Edward mě chytil za pas a svalil do té sněhové peřiny vedle sebe. Pár sekund jsme tak leželi. Já se pak od něj trochu odtáhla a začala jsem ve sněhu tvořit anděla. On se na mne podíval a začal dělat to samé. Převalila jsem se na něj. Ruce opírala a jeho hruď a dívala se mu do očí.

Vidíš, jsi anděl. Jsi můj osobní anděl a já tě tak moc miluju až to není zdravé,“ šeptala jsem a čelo si opřela o to jeho. Od úst mi díky chladu vycházel kouř, který ho lehce hřál.

Blaženě se usmíval a nic neříkal. Dívala jsem se na něj, vypadal tak nevině.

Andělé patří do nebe,“ zašeptala jsem mu těsně u ucha a vtiskla mu malý polibek na ústa.

Byla to tak krásná chvíle. Obkreslovala jsem mu kontury obličeje a Edward mě hladil po zádech. Ovšem pokazila jsem ji optět já, i když naprosto nechtěně. Jedna neposlušná vločka mi spadla za límec bundy a já se zimou zachvěla. Edward to zaregistroval a vzhledem k tomu, že už jsme venku nějákou dobu leželi, tak usoudil, že mi je zima. Bral mě do náruče a já už chtěla něco namítnout, protože jsem tenhle krásný okamžik nechtěla ukončit, ale zastavil mě položením prstu na rty.

Nesnaž se odmlouvat. Podívej jak jsi promočená, potřebuješ do tepla.“ Skoro mi přikazoval, ale s obavami v hlase.

Potom zněžněl. „Nechci, aby ses mi nachladila.“ Upřeně mě propaloval pohledem.

Tak teda pojďme domů,“ řekla jsem a v jeho očích se zračila úleva.

Přenesl mě přes práh, posadil na židli a začal mě zbavovat přebytečných a mokrých věcí. Chtěla jsem mu říct, aby se nejdřív vyslékl on, ale když jsem k němu zvedla svou tvář, jeho bunda už visela na věšáku a boty byly postavené na rohožce. Jen jsem nevěřícně zakoutila hlavou a on se usmíval.

Po Edwardovém nájezdu na mně zůstalo jen spodní prádlo, tričko a samozřejmě má kamarádka na nynější 2 měsíce - sádra.

Ani jsem se nenadála a už jsem ležela v obyváku na sedačce a Edward mě přikrýval teple vypadající dekou.

"Klidně lež a zapni si třeba televizi, já ti půjdu udělat něco k jídlu.“

Až při těchto slovech jsem si uvědomila, že mám hlad a zakručelo mi v břiše. S Edwardem je tak snadné zapomenout na okolní dění.

Bello, Bello,“ káral mě jeho sametový hlas.

Já se zastyděla a zahrabala jsem se do té teplé deky. Z kuchyně se jen ozývalo cinkání nádobí, otevírání ledničky a tekoucí voda. Zachvíli už u mě seděl Edward a podával mi talíř se špagetami a omáčkou.

Víc než děkuju jsem ze sebe nevymáčkla, protože mi tak kručelo v břiše a to jídlo tak vonělo, že se nedalo odolat. Momentálně mi bylo jedno, že mě Edward pobaveně sleduje, protože jsem to opravdu hltala a ani jsem si nestihla z obličeje otírat stříkance omáčky. Přece jen, když jí špagety někdo jako já, tak to stojí za zaznamenání. Vložila jsem si do pusy poslední sousto.

Děkuju, bylo to výborné!“ říkala jsem ještě s plnými ústy.

Nemáš vůbec za co,“ usmíval se Edward.

Myslím, že z omáčky, která ti zůstala na obličeji, by se dala polít ještě jedna porce špaget.“ Teď už se hihňal.

Podívala jsem se na svůj odraz v televizi a docela jsem se zhrozila. Rychle jsem se zvedla a mířila do kuchyně ke dřezu. Už mi ani nebyla zima, bylo znát, že Edward zapnul topení.

Zapla jsem vodu a začala si umývat obličej. Pak jsem se utřela do ručníku, a to už mě ze zadu objímal Edward. Ruce měl kolem mého pasu a bradou se opíral o mé rameno.

Co bys řekla společné koupeli?“ ptal se svůdně a jeho palce byly pod mým tričkem a jezdily mi po břiše.

Přivřela jsem spokejeně oči a vychutnávala si ten pocit.

Hmmm... nejspíš bych ti odpověděla, že je to skvělý nápad.“ Přetočila jsem se k němu čelem a usmívala se na něj.

Byli jsmek sobě velice pevně přitisknutí a jen se na sebe dívali. Edward se ke mně naklonil a s úsměvem na rtech mě políbil. Nežně, ale tak krásně a když se odtahoval, jazykem mi ještě stihl obkroužit rty. Byla jsem omámená. Stále jsem myslela na něj a přemýšlela, jak to jen dělá?

Půjdu napustit vanu a ty se mezitím snaž dopajdat nahoru... a Bello, prosím snaž se si nic neudělat.“

Já se už nadechovala, že něco namítnu, ale Edward mě letmo políbil a řekl „miluju tě.“

Já se na nic nezmohla dívala se, jak jde pomalu po schodech nahoru. Opřela jsem se o kuchňskou linku a mé oči klesly k Edwardovu pozadí. Pozvedla jsem jedno obočí a s rukama složenýma na prsou ho sledovala. Velice zajímavá podívaná. Byla jsem jako zhypnotizovaná, takže jsem ani nevnímanala, když na mě z vrchu začal mluvit.

Bello, už bys měla vyjít, abys to vůbec stihla,“ říkal mi pobaveně.

Bello...!“ volal na mě.

Jo... jo jasně.“ Probrala jsem se konečně z tranzu a koktala jsem.

Edward nevěřícně kroutil hlavou, ale usmíval se. Už zmizel za dvěřmi, tak jsem se konečně rozešla. Pomalu jsem pajdala po schodech a dávala si pozor, aby mi nepodjela noha. Zrovna v tuhle chvíli jsem nepotřebovala mít zlomenou nějákou další část těla. Došla jsem ke koupelně a opřela se o futra. Edward se zrovna nahýbal nad vanou a vypadalo to, že zkouší teplotu vody. Když mě uviděl, nechal vodu vodou a přišel ke mně.

Tak co, jsi připravená na jednu romantickou koupel?“ ptal se svůdně.

Vždycky!“ vypálila jsem okamžitě.

Hmmm...“ vrněl, hladil mě po zádech a letmo líbal na krku.

Bylo to moc krásné a my se pomalu začali sunout směrem k vaně. Naneštěstí jsem si vzpomněla na svou sádru.

Edwarde, ta sádra,“ zašeptala jsem v polibku.

Málem bych na to zapomněl,“ zašeptal provinile.

Nejsi sám,“ usmívala jsem se.

Edward přinesl pytel, takový ten černý, co vypadá jako na mrtvolu a začal mi jím nohu obvazovat a konce přilepil lepící páskou.

Hotovo,“ řekl vítězně.

Postavil se opět ke mně a znovu mě začal líbat. Já spokojeně vrněla a když jeho ruce vjely pod mé tričko tak jsem na moment přestala i dýchat, ale rychle jsem se vzpamatovala. Nechtěla jsem zůstat po zadu a tak jsem své ruce vsunula pod Edwardovu košili a hladila ho po svalech. Vypadal, že se mu to líbí. Jazykem začal hladit ten můj a v kombinaci s jeho dravými prsty, jsem se neubránila a vzdechla jsem. Nepřestával mě líbat, ale na jeho rtech jsem ucítila slabý náznak úsměvu.

Vysunula jsem ruce z pod jeho košile a začala mu na ní rozepínat knoflíčky. Sesunula se pomalu k zemi a vykoukla tak jeho svalnatá hruď, po které jsem ho bezděčně začala hladit. On samozřejmě nechtěl zůstat po zadu a tričko mi přetáhl přes hlavu. Bylo to opravdu neúměrné, ale co jsem mohla dělat, navíc, když mě ještě vysadil na pračku a nepřestával líbat. Jeho rozkrok se tiskl na ten můj a z mých úst se vydral sten.

Hmmm... tenhle zvuk mě nikdy neomrzí.“ Vrněl mi do ucha.

Mé tváře opět nabíraly červeň. Vážně jsem tuhle svou vlastnost nesnášela. Vždyť toho ani tolik neřekl. Sklopila jsem tvář směrem dolu, ale on mi ji vzápětí zvedl prstem nahoru.

Tohle je ještě víc roztomilé, taková barva ti moc sluší,“ řekl mi melodicky.

Tak jsem se trochu pousmála.

Měli bychom jít do té vody nebo vychladne.“

 

 

                                                        /shrnutí/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 8:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!