Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 83

2.volterravamp-Stopy


Obluzená láskou 83Vím, že jste se načekali už dlouho. Uvědomuju si, že teď to byla trošku delší pauza než obvykle, tak snad těm, kteří OL stále čtou, udělám alespoň trošku radost tím, že konečně přidám 83. kapitolu, i když ji už zřejmě stejně většina z Vás četla na mailu. Také Vás chci upozornit na to, že přesto, že jsme na opravování chybek v OL dvě, jde to pomalu, protože kapitol je už hodně, a tak nevím, kdy přibude další dílek.
Snad se bude díl alespn trochu líbit, Vaše SS. !!! 18+ !!!

„Dva ohromné výbuchy za sebou?“ honilo se mi hlavou.

Tato myšlenka se mi začala velice zamlouvat. Bella byla přeci ta, která se orgasmu nemohla dočkat a nabažit, tak proč jí ho nedopřát v dvakrát tak větší míře než myslela.

Nahnul jsem se nad ni a zřejmě si myslela, že teď nastane čas polibků a proto ještě stále obluzená zvedla tvář a snažila se zachytit mé rty, ale marně. Zrychlil jsem pohyby kmitájích prstů a také palce, přisátého na jejím poštěváčku. Vytřeštila na mě oči a snažila se přímým dotykům uhýbat, ale marně.

Kroutila se jako přetlakovaná zahradní hadice a už ani nedokázala sténat. Její zorničky byly sytě červené a trochu mi tím naháněla hrůzu, ale ne dost velkou na to, abych přestal.

„Tohle už je moc, Edwarde,“ zasténala.

„Jsi upír, copak nedokážeš snést tolik rozkoše najednou?“ Usmál jsem se, ale nejraději bych to hebké tělo zulíbal od hlavy až k patě.

„Je to... Tak intenzivní,“ zadrhávala se a stále se snažila uhýbat, ale nedařilo se jí to.

Začala hekat a pohyby jejího těla byly sekané, jako když si snažíte vygooglovat nějákou stránku a máte opravdu pomalé připojení.

„Ach, ano!“ sténala stále dokola a palce na nohou křečovitě krčila.

Fascinovaně jsem to všechno pozoroval a nemohl si pomoct, ale neskutečně moc mě to vzrušovalo. Myslím, že není možné, aby mě sex s Bellou někdy omrzel. Máme celou věčnost. Neskýtané možnosti na takovou nevyčíslitelnou spoustu času.

„Úžasné,“ šeptala své dojmy se zavřenými víčky.


„Jaký jsem?“ ptal jsem se samolibě a nakláněl se nad jejími rty, které čekaly na kontakt s mými, již velice nedočkavými.

„Zrovna v tuhle chvíli tě opravdu moc miluju,“ řekla s blaženým úsměvem během toho, co jsem jemně laskal ty její zaoblené bochánky.

„Sundej mi to,“ šeptla prosebně a pouta jen zachrastila.

„Mně se to takhle líbí,“ odmlouval jsem.

„Ale mně ne, chci se dotýkat tvého těla,“ škemrala a prstíky protestně natahovala, jakoby snad mohla dosáhnout na cokoli kromě vzduchu.

Neměl jsem v plánu jí vyhovět a uvědomil jsem si, že zatímco Bella prožila slastný vrchol již dvakrát, já se věnoval jen jí. Můj penis se už notnou chvíli hlásil o slovo a já se nyní nedokázal vzpouzet. Ač jsem upír, jsem přeci taky muž a mám své potřeby.

Klekl jsem si mezi Bellina roztáhnutá stehna a rozepnul si kalhoty, ve kterých už byl velice těsně namáčknutý můj pyj. Kalhoty jsem odhodil pryč a nyní jsem se před Bellou ocitl jen v boxerkách. Myslel jsem si, že už to nejde, ale Belliny oči výrazně ztmavly a tesáky vycenila.

„Někoho bys tím určitě vyděsila.“ Přejel jsem jazykem přes její bradavku, „ale mě to vážně vzrušuje,“ podotkl jsem laškovně.

Zuby zklamaně opět zasunula a mně nezbylo nic jiného, než se smát.

„Víš, je jedno jestli se směješ, mračíš nebo na mě ceníš zuby, stejně vypadáš pořád rozkošně.“ Přilehl jsem na její tělo, které se chvělo notnou nedočkavostí.

„To byla poklona?“ ptala se zadýchaně.

„Jako vždy,“ usmál jsem se a jedním tahem si stáhl napresované boxerky.

„Co kdybych ti řekla, že zrovna teď nemám chuť?“ vydechla, když jsem se chystal proniknout do jejího lůna.

„Tak bych se z plna hrdla zasmál, protože v posledních pár hodinách jsi nevypadala na to, že by sis chtěla stěžovat a nechal bych tě tu ležet takhle s těmi pouty pár dní. Kochal bych se pohledem na tvé tělo,“ řekl jsem mučednicky.

„Jsou chvíle, kdy tě nehorázně miluju, ale taky chvíle, kdy tě nehorázně nesnáším,“ špitla a propalovala mě zlostným pohledem, nespokojena s mou odpovědí.

„Ale, miláčku, nač tak silná slova,“ ohradil jsem se.

Když jsem se žaludem dostal ke vchodu jejího lůna, opět jsem na okamžik zastavil, ač jsem věděl, že Bella čeká na naše spojení jako na smilování boží.

Konečkami prstů jsem přejel po jejich napnutých pažích a dostával se postupně níž, až jsem zavadil o její vztyčené bradavky.


Jemně jsem začal třít Belliny prsa a v nepozorovaném okamžiku do ní pronikl. Vzepjala se a slastně vydechla, ale můj hřmotný sten ji přehlušil. Konečně se mi dostalo onoho slastného a ničím nezaměnitelného tepla, které sálá pouze z jejího klína. Tak moc mi tento pocit chyběl.

„Sakra! Začínám se stávat stejně závislým jako Bella,“ problesklo mi hlavou.

Mé myšlenky ale rychle zastínil potah narůstajícího vzrušení, které mě prožíralo až do morku kostí. Chtěl jsem se co nejrychleji dostat na vrchol, ale zároveň jsem si chtěl tento sex pořádně užít. Proti sobě stály mé dvě já - to první, které chtělo být něžné a milovat se s Bell do konce noci nebo to druhé, které si Bell chtělo vzít tvrdě a chtělo slyšet její prosby o konec.

„Sundej mi k čertu ta pouta,“ zavelela a mé pohyby tak nachvíli ustaly.

Jestli si myslí, že mě svou hrubostí donutí je sundat, je na omylu.


„Proč bych to dělal?“ Bránil jsem se dalšímu přirážení.

„Bolí mě zápěstí,“ vzlykla.

„Hmmm,“ zamručel jsem. „Jsi upír, dokonce bys měla být silnější než já, takže se mi nesnaž věšet bulíky na nos.“ Zasmál jsem se a tyto vibrace byly opravdu velice příjemné a soudě podle Bellina dechu, nejen pro mě.

Chytil jsem si ji za boky a snažil se dostat co nejhlouběji to šlo. Měla k sobě pevně semknuté rty a z hrdla se jí dostávaly podivné, blažeností prostoupené zvuky.

Bylo stále těžší přirážet, protože Bellino nitro se kolem mého penisu stahovalo v přicházejícím orgasmu, ale o to intenzivnější tyto pocity byly. Stále jsem chtěl víc a připadal jsem si jako šílenec, mající na dosah svou kořist. Přírážel jsem, seč mi síly stačily.


Bella začala s hlasitým projevem orgasmu jako první a díky jejím stahům jsem vzápětí nato začal sténat také. Toto neuvěřitelně silné souznění dospělo k mohutnému vrcholu a troufám si říct, že ani jeden z nás si nepřál jeho konec.

Jako bych vše náhle viděl v jasných barvách, tak krásných a veselých. Kolem uší mi slavíci pěli milostné písně a kreslili krásnější obrazy, než Monet či Rembrandt.

Cítil jsem se unaveně, ale tak spokojeně jako nikdy. Připadá mi, že tohle říkám po každém milování s Bellou, ale když člověk říká pravdu, nikdo ho za ni nemůže soudit.

Vyčerpáním jsem si opřel čelo o Bellin dekolt a vzpamatovával se ze silného zážitku.

„Sundej mi ta pouta, prosím,“ žadonila andělský hláskem.

Mile jsem se na ni usmál a klíčkem, který celou dobu ležel na stolku vedle postele, jsem odemkl ten neskutečně užitečný vynález, který přežil i nápor novorozené upírky. Bezmocná Bella byla rozhodně lákavá a taky velice žádoucí.

„Konečně,“ vydechla uspokojeně a zápěstí si promnula.

„Nevěřím, že tě to bolelo.“ Smál jsem se, pobaven její reakcí.

„To jsem neřekla, ale mohl by sis uvědomit, že i upír ma cíty,“ řekla dotčeně.

„To ti nikdo nebere.“ Snažil jsem si ji přitáhnout k sobě, ale nereagovala.

„Dokážeš si vůbec představit, jak nesnesitelné to bylo? Zřejmě ne, protože ti to říkám pokaždé, ale připadá mi, jako bych mluvila do dubu!“ řekla hystericky.


„Bells, notak, uklidni se.“ Chtěl jsem znít konejšivě a s vypětím všech sil si ji přetočil čelem k sobě. Mermomocí se snažila uhnout pohledem, ale já jí to nedovoloval.

„Co se děje?“ ptal jsem se rázně.

„Tohle mi nesmíš dělat,“ vydechla a upřeně se na mě zadívala svýma purpurově zbarvenýma očima.

„Nikdy bych neudělal nic, co by ti mohlo být nepříjemné,“ přikyvoval jsem sám sobě.

Pozvedla jedno obočí a zadívala se na mě stylem: „A co jsi jako dělal po celou dobu?".

„Bells,“ oslovil jsem ji něžně a její nahé tělo si přitáhl těsně k tomu svému. „Líbilo se ti to, viděl jsem ti to na očích. Zkus si to přiznat. Část tvé osoby by si to chtěla zopakovat ještě jednou, protože to bylo neskutečně vzrušující,“ šeptal jsem jí do ucha.

Nepatrně se ošila, jako by ze svého těla chtěla vypudit pocity, které potvrzovaly mé úvahy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 83:

 1
2. cv
09.04.2012 [17:36]

dfvgb: nechci nic říkat, chytračko, ale purpurová je červená a vždycky byla!!! (Tady asi někdo neviděl film Purpurové řeky, že? Proč myslíš, že se tak jmenují? Po fialové barvě asi ne) Emoticon. Malá rada pro příště, než začneš poučovat podívej se do palety barev!

1. dfvgb
09.04.2012 [17:30]

hele nechci nic řikat ale purpurová barba je fialová neměla by tam bejt spíš rudá?? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!