Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 9

arena3


Obluzená láskou 9Tak a je tu další kapitolka. Doufám, že se Vám bude líbit a těším se na komentíky. ;-)

Teď jsem si konečně uvědomila, proč tu vlastně jsme. Má ruka se přesunula k Edwardovu pásku a rozepnula jej. Pak i knoflík, zip a kalhoty už byly dole. Edward je překročil a nohou odkopnul do rohu. Už jsme byli oba jen ve spodním prádle, tak jsem teď přišla na řadu já. Rukou se něžně sunul po mých zádech až k zapínání podprsenky a rozepnul ji. Odhodil ji do rohu za svými kalhotami a znovu mě políbil. Do rukou vzal má ňadra a dlaněmi je mnul. Mé vzdechy na sebe nenechaly dlouho čekat, ale jakoby byly pro Edwarda známkou, aby přestal. Odtáhnul se a propaloval mě pohledem.

Povzdechla jsem si a Edward se usmál. Ani jsem se nenadála a už byly dole i mé kalhotky.

Nečervenj se, nečervenej se, nečervenej se!!!“ Přikazovala jsem si v duchu. Moc mi to nepomohlo, ale dělala jsem, že si toho vůbec nevšímám. Dotkla jsem se gumy u Edwardových boxerek a pomalu mu je stahovala. Koukala jsem na něj jako na vánoční stromeček a jeho koutky byly stočeny do potutelného úsměvu. Vzpamatovala jsem se a podívala se mu do očí. Byla jsem pořádně vzrušená. Jen jediný pohled na jeho penis se mnou dělal opravdu divy.

Můžeme?“ ptal se.

Hmm.“ Zmohla jsem se jen na přitakání.

Edward mě vzal do náruče a jeho studený dotyk mému vzrušení vůbec nepomáhal. Cítila jsem, jak dole vlhnu a chtěla jsem být co nejdřív ve vodě, protože jsem nechtěla, aby to Edward na svých rukou nějak pocítil.

Stoupl si do vany a pomalu si sedal. Mě si položil mezi své nohy. Má zasádrovaná noha už pomalu padala na vodní hladinu, ale Edward ji pohotově zachytil.

Polož ji radši na okraj vany. Je sice zabalená, ale přeci.“

Poslechla jsem Edwarda a už se o něj klidně opřela. Horká voda v kontrastu s Edwardovou kůží byla opravdu velmi vzrušivá. Vůbec mi nevadilo, že jsme co pár minut museli teplou vodu dopouštět. Vzal si do ruky žíňku, jejíž materiál vypadal jako samet. Chytil mě za ruku, natáhl ji a žíňku po ní spustil.Sklouzla z mé pokožky jako nic a namočila se ve vodě. Edward ji chvíli žmoulal v ruce pod vodou a pak mi s ní začal jezdit po těle. Bylo to vážně moc příjemné. Já jen přivřela oči a vychutnávala si ty pocity.

Líbí?“ ptal se šeptem Edward.

Hmmm...“ odpověděla jsem mu a užívala si to krásné mravenčení po celém těle.

Vychutnávala jsem si jeho doteky a u ucha mi pohrával jeho sametový smích. Chladným dechem mě šimral po tváři, což bylo neskutečně příjemné.

Laskal mé tělo, jakoby to byl kousek porcelánu. Něžnými doteky jako pírko mě přiváděl k šílenství, ale k úžasnému šílenství.

Víš, na co jsem myslel první den, co jsem tě uviděl?“ ptal se mě tiše.

Netuším, ty jsi tu ten, kdo umí číst myšlenky,“ odpověděla jsem.

Pousmál se. „Na to, jak těžké bude, si od tebe držet odstup,“ zašeptal.

Zvedla jsem dlaň a pohladila ho po tváří.  „Vidíš, nakonec to nebylo ani tak těžké,“ pootočila jsem k němu obličej. Edward můj záměr prokouknul a políbil mě. Něžně ale přitom krásně.

Díky Edwardovu chladnému tělu voda brzy ochladla a já se proti své vůli zatřásla. Edward to hned zpozoroval a už jsem vstávali.

To je dobrý Edwarde, není mi zima, já to ještě vydržím!“ Snažila jsem se bránit.

Ještě si k té zlomené noze kvůli mně přidáš chřipku,“ odporoval.

Posadil mě na pračku, jak to dělávala máma když jsem byla malá a začal mě balit to ohromně velké osušky.

Edwarde, nejsem malé dítě,“ kárala jsem ho se smíchem v hlase.

Jiště že nejši.“ Začal na mě šišlat.

Osušku mi přehodil i přes hlavu, takže mi vykukoval jen obličej. Díval se na mě a zadržoval smích, ale po chvíli jsme to nevydrželi a oba jsme se začali hlasitě smát.

Něco se ti nezdá?“ řekla jsem naoko trucovně.

Ne to ne, jsi strašně moc roztomilá,“ pronesl a stále se usmíval.

Naklonil se ke mně a jeho rty se pomalu přibližovaly k těm mým. Když už se skoro střetly, ucuknul a v jeho očích, které mě se zájmem sledovaly, plály mně neznámé jiskřičky. Znovu se ke mně začal naklánět a já už samou nedočkavostí pootvírala rty, ale on se opět odtáhl.

Baví tě mě trápit?“ zakňučela jsem.

To ne, ale líbí se mi tvůj výraz,“ řekl úsměvně.

Tyrane,“ vyhrkla jsem.

Samolibě se usmál a konečně naše rty spojil v jedny. Dlouze a něžně mě líbal. Byl to opravdu jemný polibek. Lehce se svými rty otíral o ty mé a mě to příjemně vzrušovalo. Odtáhl se a něžně se na mě díval. Ty jeho oči. Bože, on byl tak rozkošný. Konce vlasů měl z vody trošku namočené a celkově je měl zvláštně rozházené a ty jeho karamelové oči byly jako vodopády. Mohla jsem se v nich utopit. Zasněně jsem ho sledovala a stále nechápala, že tenhle úžasný tvor chce být právě se mnou.

Stále jsem seděla na pračce a začala jsem se nepatrně třást. Ovšem, upířímu zraku nic neunikne. Edward už mě držel v náruči a nesl směr ložnice. Já se tetelila blahem a pevně se k němu tiskla. Posadil se se mnou na postel a já vykoukla z pod osušky. Edward se na mě usmíval.

Jsi moc roztomilá,“ řekl blaženě.

To ty taky,“ podotkla jsem.

Ale ne tak jako ty.“ Vtiskl mi polibek.

Nesnaž se to zastřít. O tomhle bychom se mohli dohadovat docela dlouho.“ Snažila jsem se vrátit naši konverzaci zpět.

Edward mě ale opět políbil a já mu tentokrát podlehla. Něžně mě líbal a lehce se mě dotýkal.

To není fér,“ řekla jsem obluzeně.

Nelíbí se ti to?“ ptal se.

To né!“ vyhrkla jsem. „Teda myslím, jakože se mi to líbí.“ Rychle jsem se opravovala.

Edward se jen usmíval a nevěřícně kroutil hlavou. Chytil do ruky ovladač od jeho sterea a zapnul ho. Zrovna začali hrát písničku od Lifehouse - Everything.

Smím prosit?“ zeptal se z ničeho nic.

Edwarde... víš, že přece neumím tančit.“ Snažila jsem se odporovat.

Máš mě,“ šeptal mi do ucha. „Nic víc nepotřebuješ.“

 

                                            /shrnutí/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 9:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!