Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 97

jane


Obluzená láskou 97Je tady 97. kapitola. Jak jsem zjistila, konec bude následovat na 100. kapitole, což bude za chvíli. Tento díl je 15+.

 

Víš jaká je další výhoda mého upírského života?“ položila jsem s vydechnutím další otázku.

Hmmm?“ zavrněl, když se naše pozice opět vyrovnaly.

Pomalu na mě opět nalehl a ruku zasunul za mé šortky. Mé boky automaticky vyrazily proti němu, za což jsem se trošku začala stydět. Své tělo už jsem téměř neovládala, byla jsem vydána na pospas svému muži.

Jen velice slabě se dotýkal tenké látky mých kalhotek a ruku vždy pohotově vytáhl v okamžiku, kdy jsem z úst chtěla vypustit slastné zavrnění.

Celá noc,“ zapěl mi slabě do ucha a mým tělem projel příjemný třas.

Cítila jsem silné napětí v jeho kalhotech, které mě tlačilo do slabin a způsobovalo mi tak ještě rozsáhlejší pocity rozkoše. Posunul se svou tváří k mému dekoltu a vlasy mě šimral na bradě.

Pocítila jsem slabé škubání, ale tentokrát se netřáslo mé tělo, nýbrž oděv, který Edward svými nenechavými prstíky ladně rozškubnul vedví.

Možná nebylo od věci, jet s Alicí na nákupy,“ pronesla jsem mezi polibky.

No, Alice dokáže být i prospěšná, ale vážně se teď budeme bavit o mé sestře?“ pozvednul obočí a do úst vzal mou bradavku. Ani jsem nestihla postřehnout, kdy mě zbavil podprsenky.

Jemně přes ni přejel jazykem a mé tělo mu odpovědělo jednoznačným zachvěním, které by rozvibrovalo snad celou postel. Má ňadra se opět tyčila jako vrcholek Mount Everestu a přitahovala tak na sebe veškerou Edwardovu pozornost. Samolibě se usmál a pohotově si svlékl svou košili. Jakmile se naše holá kůže dotkla, v místě styku zůstaly kapičky potu.

Jeho hruď se otírala o tu mou a dráždila má ňadra k nepříčetnosti. Nedokážu tyto silné pocity plně popsat, protože slovy to snad ani nejde. Museli byste to prožít. Cítit ten žár, který mě spaluje uvnitř a který touží po jediném – po Edwardovi.

Jakožto člověk jsem si myslela, že vše vnímám jasně a že neexistuje větší rozkoš, než je lidský požitek z milování, ale pletla jsem se. Upírský sex je naprosto odlišný. Políbí-li vás váš milý, cítí to i ten nejmenší plicní sklípek či srdeční komora. Dráždí-li vás vaše láska, už po prvním doteku si přejete, aby přestal, protože máte pocit, že tolik rozkoše nemůžete unést, že vaše tělo není přizpůsobeno takovéto vášni a chtíči, ale z těchto myšlenek vás vyvede velice rychle, a to společným milováním, při kterém máte pocit, že jste v nebi a v žádném případě se v nejbližší době nechcete vracet zpět na zem.

Po absolvování prvního vyvrcholení toužíte po dalším. Nejste unavení, nepotřebujete si odskočit, svlažit vyschlé hrdlo ze sténání či si na okamžik odpočinout. Jediné, co vás zajímá, je to, jestli je schopen zopakovat to, co se dělo před chvílí a váš partner vám velice rychle ukáže, že vyvrcholení může být ještě krapet lepší.

Nad čím přemýšlíš?“ zaptal se mě a jazykem slabě přejížděl po místě, kde kdysi byla má krční tepna.

Přehrávám si v duchu všechnu tu rozkoš,“ přiznala jsem se zahanbeně.

Nač vytahovat staré vzpomínky, dnes si utvoříš nové,“ usmál se něžně a zbavil mě šortek.

Nepochybuji,“ vzdechla jsem.

Ležela jsem nehybně a poměrně křečovitě. Všiml si toho a nechápavě se na mě podíval.

Co se děje.“ Přestal laskat mé tělo a palcem pozvedl mou bradu.

Já-já nechci tu atmésféru rušit,“ hlesla jsem.

A čím?“ řekla naprosto nechápavě. 

Vzdechy a steny,“ špitla jsem zachmuřile, protože se rozesmál z plna hrdla.

To je to nejkrásnější, co mohou mé uši slýchat,“ odpověděl a měkce mě políbil na šíji.

Ách,“ vydechla jsem.

Ano, tak je to správné, poddej se tomu. Jsme tu jen my dva, nikdo jiný,“ šeptal mi do ucha mezi polibky. Líbal každičký milimetr mé vyprahlé pokožky. Každý malý pór toužil po Edwardových rtech. Nechtěla jsem ho opět nechat vyhrát. Nechtěla jsem, aby mě naprosto normálními věcmi vydráždil k nepříčetnosti, ale nepovedlo se. Po chvíli jsem se mu opět začala vzpínat jako ryba na suchu, ale měl mě pevně ve své náruči.

Ššššt,“ šeptal a prostředníčkem hladil můj podbříšek.

Víš, nemohli bychom se dostat k pasáži 'a jejich těla splynula v jedno?'“ hekla jsem, když prstem zajel za mé kalhotky.

Mohli, ale už by to nebylo tak romantické,“ uchechtl se.

Jak to děláš?“ Musela jsem se zeptat.

Jak dělám co?“ odvětil.

Dokážeš potlačit touhu a takhle... takhle si se mnou pohrávat a mučit mě,“ podala jsem mu vysvětlení.

Je to velice, velice těžké,“ dával důraz na každé slůvko, „ale výsledek stojí za to, nemyslíš?“ Vjel jazykem do mého pupíku a já pevně stáhla břišní svaly.

Víš, za tyhle tvé reakce mi to stojí,“ usmál se a kalhotky odhodil na lampu stojící opodál.

Romantické.“ Očkem jsem pokukovala po tom drobném kusu prádla.

Nebuď suchar,“ zašklebil se, ale nedal průchod mé reakci a prstem se již dral k mému netrpělive vyčkávajícímu lůnu.

Oba jsme naráz vydechli. Edward proto, že ucítil horkost mého nitra a já proto, že nachvíli opadlo napětí, které mě sužovalo až ke konečkům prstů, ale v zápětí na to se dostavilo nové – a to napětí ze vzrušení a poddání se pocitu chtíče.

Dráždil mě velice jemně a pomalu, jako bych byla cukrová panenka a měla se každou chvíli rozpustit. To však ani v nejmenším nehrozilo.

Nepostřehla jsem, kdy si sundal kalhoty, ale když jsem po chvíli otevřela oči, tisknul se ke mně oděn jen v přiléhavých boxerkách, které velice přesně obkreslovaly to, co by měly zakrývat.

Hmmm,“ zavrněla jsem na pokraji slastného vyvrcholení.

Jako snad už tolikrát to pro něj byl signál, aby přestal a opět se začal věnovat mým ústům. Dráždivě mě líbal a jazykem mi příježíděl po zubech. Dokonce i tohle mě přivádělo k nepříčetnosti.

Náhle do mě pronikl – bez varování, bez jediného slůvka. Nečekala jsem to, takže jsem velice hlasitě vzdechla.

Ano, tak je to správné,“ šeptl a naše pohledy se zaklesly do sebe.

Pohyboval se střídavě rychleji a pomaleji, ale ani na okamžik ze mě nezpouštěl oči. Opět se projevila má lidská stydlivost a já se snažila mermomocí koukat se jinam, ale hlavně ne na něj. Připadalo mi hloupé vzdychat a přitom se mu dívat do očí.

Přestal, poznal to a já pocítila, jak se jeho rty dotýkají mého ucha.

Podívej se na mě,“ zašeptal, načež já umanutě zakroutila hlavou.

Stále stejná, a tak moc mi chybí tvůj ruměnec,“ svěřil se a možná až hrubě si natočil mou tvář k té své, ale já cítila jen jemné doteky.

Pusť.“ Chtěla jsem se mu vysmeknout, ale marná snaha. Každý Edwardův jednotlivý pohyb ve mně vzbuzoval neuvěřitelný pocit blaha. Víte, jako dítě si myslíte, že to nejlepší na světě, co může existovat, je Kinder čokoláda a ostatní sladkosti, ale když prožijete tohle, když se poprvé spojí těla dvou lidí, kteří se skutečně milují, všechno je lepší než čokoláda a cvičením se z nás přece stávají mistři, takže Švýcarské čokoládovny se můžou jít bodnout.

Nebuď tak paličatá, Bello,“ šeptl mi něžně u ušního lalůčku a příjemně teplý dech, který z jeho úst unikl, mě krásně pošimral na šíji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 97:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!