Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 98

Carlisle a Esme tapeta by Alice


Obluzená láskou 98Už nám chybí jen dvě kapitoly do zakončení této povídky. Pěkné čtení Vám přeji. Vaše SS.

 

Nebuď tak paličatá, Bello,“ šeptl mi něžně u ušního lalůčku a příjemně teplý dech, který z jeho úst unikl, mě krásně pošimral na šíji.

Nejsem, jen... jen to asi nedokážu,“ hlesla jsem a jeho zlatavé oči ze mě dělaly cedník.

Už se přeci nečervenáš, tak v čem je problém? Hmmm?“ Cvrnkl mi prstem do nosu a já k němu konečně vzhlédla. Snad vycítil příležitost a pomalu se ve mně pohnul, načež jsem mu odpověděla krátkým vydechnutím.

Chvilku se mi dívej do očí, prosím. Tak poznám ještě přesněji, co se v tobě odehrává,“ promluvil tak něžně a přesvědčivě, že jsem nebyla schopna pohledem uhnout.

Jako bych ti to nedávala dostatečně najevo,“ vzdechla jsem.

Nereagoval na má slova a jen naše těla dirigoval v dokonalém souznění. Kdykoliv jsem chtěla zrychlit tempo, potěšeně se usmál a mírnil mé pohyby. Hypnotizoval mě svýmá očima, bylo to jako droga a bylo těžké přestat zírat do té krásné zlatavé barvy. Edward mě ovládl jak tělesně, tak i duševně. Byl ve mně a tím nemyslím jen sex, ale všechno. Opravdu se z nás stalo jedno tělo a jedna duše.

Zvykla jsem si na líné pohyby, kterými mě dokonale uspokojoval a svými boky jsem mu vycházela vstířc – jemně, něžně a pomalu.

Zvládáš to brávůrně,“ pronesl mi svou poklonu a já snad po dlouhé době poprvé mrkla. Mělo to být takové to gesto, kdy bych díky ruměnci odvrátila hlavu, ale ruměnec byl kdesi v dáli, a tak jsem musela alespoň mrknout.

Přirazil a já cítila, jak se ve mně vše začíná mísit. Políbil mě slabě na rty, a pak se naše pohledy opět zaklesly do sebe.

Má ústa se samovolně pootevřela a vydralo se z nich jen slabé: „Oooh.“

Usmál se, protože jeho bystré uši zaslechly zesilující sténání v podobě mého hlasu. Edward mi ukazoval celý vesmír a já se točila na oběžné dráze jeho karamelových zorniček. Bylo to neskutečné a nechtěla jsem přestat. Kdyby bylo po mém, už navěky bych zůstala v této opojné rozkoši, protože to bylo něco tak neuvěřitelného, něco tak nepopsatelného a já cítila, že mé tělo ještě stále nemá dost.

Ššššššt.“ Slyšela jsem Edwardův hlas u mého ucha. Probudila jsem se z narkózy a zamžourala do světla.

Co... co se stalo?“ zeptala jsem se nechápavě.

Jen ses nechala unést, měl jsem o tebe strach, sténala jsi příliš dlouho,“ usmál se potěšeně.

Zahanbeně jsem se rozhlédla kolem sebe a uviděla lampu, která nám zajišťovala slabé přítmí, protože nezastupovala své obvyklé místo na stolku, ale ležela na zemi.

To... to jsem udělala já?“ ptala jsem se nevěřícně.

Tohle a ještě jsi natrhla prostěradlo a odnesl to jeden polštář,“ svěřil se mi Edward se škodami, které jsem napáchala.

Och...“ vypadlo ze mě, ale Edward se stále samolibě usmíval.

Byla jsi úžasná,“ zapěl blaženě, „jako smyslů zbavená.“

Radši to snad ani nechci slyšet,“ zazoufala jsem si.

Byla jsi tak uvolněná jako nikdy,“ přisvědčil a slabě mi při polibku zavrněl do ucha.

To je z těch tvých magických očí,“ zasmála jsem se a tím naše těla rozvibrovala. „A tys... tys...“ Nedokázala jsem ze sebe vymáčknout.

Co?“ Pohladil mě prsty po čelisti a následně ona místa pomalounku zlíbával.

No... však víš,“ těkala jsem pohledem stydlivě po místnosti.

Možná, ale co když se naše myšlenky neshodují, pověz mi to, abych si byl naprosto jistý,“ dobíral si mě laškovně.

Ne,“ zakňourala jsem umíněne jako malé dítě.

Co se týče sexu a tvého slovníku, budeme muset dopilovat ještě nějáká ta slovíčka, protože jak tak zjišťuji, máš obrovské problémy se vyjádřit,“ podráždil mě.

Zato ty jsi v naprostém pořádku,“ procedila jsem mezi zuby.

Jak je možné, že vždycky dosáhnu první... první...“ snažila jsem se oddálit chvíli, kdy to budu muset říct, „orgasmu,“ šeptla jsem, jakoby to bylo sprosté slovo.

Jsem anglický gentleman, dáma má vždy přednost,“ usmál se.

Tohle přeci nemůžeš ovlivnit,“ hádala jsem se.

Stačí přesvědčit mozek,“ zaklepal si na spánek.

Jsi hrozná kecka.“ Sebrala jsem všechnu sílu a převalila nás. Nyní jsem měla já dokonalý výhled na jeho tělo a prsty jsem se probírala v jeho vlasech.

Copak? Máš náladu na repete?“ rýpnul si.

Hmmm, ještě zboříme zbytek pokoje,“ ušklíbla jsem se.

Menší oprava, zboříš, já byl naprosto klidný,“ bránil se.

V mém upírském těle se vařily nepatrné zbytečky krve, které pulzovaly mými zkamenělými žilami. Opravdu se stačilo zahledět do jeho očí a prožitek vášně se nemyslitelně zdvojnásobil?

Bylo to tak nepravděpodobné, ale to co jsem prožila, bylo tak úžasné. Mé tělo pukalo rozkoší, srdce dunilo jako zvon a plíce nestačily pobírat přívaly kyslíku.

Vidíš a ty jsi to odmítala udělat,“ vytýkal mi a jazykem obkresloval linii mé čelisti.

Probudila jsem se z tranzu: „Zase jsi v mé hlavě!“ konstatovala jsem suše.

Je to zajímavá podívaná. Myslíš na tolik věcí, které se stydíš vyslovit, až je to směšné. Víš přeci, že jsem ochoten ti splnit každé přání.“

Příliš mě rozmazluješ,“ zakývala jsem nesouhlasně hlavou.

Aby byla romantika úplná, chybí nám šampaňské s jahodami, ale vzhledem k jistým věcem...“ zašátral rukou pod postelí a já ucítila velice známou vůni, „krev je přijatelnější, nemyslíš?“ zasmál se a do dvou skleniček nalil každému po trošce. 

Míváš pod postelí často lahev s krví?“ zeptala jsem se v úsměvu.

Jen pro chvilky, jako je tahle,“ obětoval pro mé rty jeden polibek, a pak se odklonil. „Na zdraví, lásko,“ a vyzunknul trošku té tekutiny. Rozšířily se mu zorničky a pobaveně mě sledoval.

Můžeš si představit, že to je červené víno, ale napij se a nekaž tento převelice lidský okamžik,“ nakázal mi a pohár s krví přiložil sám k mým rtům. Lokla jsem si poprvé, chuť byla božská, okamžitě jsem poznala pumu. I podruhé jsem si tekutinu padající do mých útrob vychutnala, ale se zděšením jsem zjistila, že v poháru nezbyla už ani kapička.

Upír ti podá dvě deci a ty bys chtěla hned celý litr.“ Překroutil trošku jedno známé pořekadlo.

Slituj se nad žiznivou manželkou,“ zaprosila jsem, „nezabila jsem Charlieho, zasloužím si odměnu,“ škemrala jsem dál.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 98:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!