První kapitola Ochránce OOMBPS. Bella vyrůstá v asociaci pro ochranu nadpřirozených bytostí. Bella se rozhodne o tom jestli bude člověk nebo upír. Získá rodinu, kterou bude ochraňovat, aby si nezlomili ani nehet. Začátek Bellinýho života:-D
10.04.2010 (16:30) • piromaan23 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4262×
Prolog
Acosiace OOMBPS. Místo, kde jsem vyrůstala os svých 2. let. Jmenuji se Isabella Anna Marie Swanová a jsem známá v této asociaci. Asociace se dělí na části ochranná , celo ochranná, triora ochranná. Dělení podle hodnosti, ale největší hodnost je plotri ochránce což jsem já. Asociace má upíra, který vidí budoucnost, minulost a přítomnost. Měla jsem rodinu Estruqiovou při které jsem se měla rozhodnout. Člověk nebo upír? Já jsem se rozhodla stanu se upírem a dostanu rodinu na ochranu triora. Jsem zvědavá, kterou rodinu dostanu. Možná Volturiovo ani bych se nedivila. Mám talent v lidském těle a natož jaký budu mít v upířím. Dnes je den mé přeměny, Mám strach, ale jsem i šťastná. Uvidíme co si pro mě osud připravil. Vzhůru věčné sedmnáctce!
1. kapitola
Právě jdu na sál, kde dostanu jed. Doktor Polvere mi kývne na pozdrav. Kývnutí mu oplatím. Lehnu si na nemocniční postel a sítím jak mi utahují pásky přes ruce a nohy. Zhluboka se nadechnu. Doktor si bere injekci s jedem a přikládá mi jí ke krční tepně. Jehla pronikne mou tepnou a jed s ní. Ukrutná spalující bolest mě spaluje zaživa. Začnu se vzdouvat pásům. Doktor se na mě vyděšeně podívá. Moje srdce bije jak splašené. Okrajově v ní mám hlasy. Rozumím jen slovu.
,,Něco je špatně!" zařve doktor, ale to už se propadám do tmy. Ve tmě uvidím plamen. Plamen mé naděje. Snažím se ho dotknout a povede se. Otevřu oči a ucítím bolest, kterou jsem si představovala tak jako při upálování. Výkřik zadržet nezvládnu. Přiběhne sestra a hned odběhne se slovy, které mi v metou naději a sílu do žil a srdce. Odběhne se slovy.
,,Pane doktore, ona žije!" Za pár minut přiběhne doktor i se sestrou, které vděčím za život.
,,Isabello, slyšíte mě?" zeptá se mě. To je takovej debil. Počkej až budu v pořádku. Kdo ho sem dal! Kterej kretén! Doktor mi začne svítit do jednoho oka a pak do druhého. Dostaneš vyhazov. Po chvíli začne bolest ustupovat. Už nic necítím. Pomyslím na to, že si chci sednout a už sedím. Chytnu toho doktora pod krkem. Jů hele já ho držím.
,,Máte vyhazov!" řeknu rozzuřeně a vyjdu ven. Mám takovej vztek,že mi blafnou ruce. Vodu a na ruce mám vodní kouli. Páni! Rozeběhnu se k ředitelovi organizace Pettovi Gerginymu, kde si sednu na židli a zmáčknu tlačítko s mikrofónem.
,,Prosíme ředitele asociace, aby se okamžitě dostavil do své kanceláře. Jedná se o slečnu Swanovou! Naléhavé," řeknu do rozhlasu. Za tohle mě zabije. Hodím si nohu přes nohu a otočím se a dívám se z okna.
,,Ten kdo sedí v mé pracovně. Toho vlastnoručně zavraždím," řekne Pete. Otevře dveře a vstoupí.
,,Co si to dovolujete!" vykřikne na mě.
,,Ahoj Pete. Je báječné být upírem. Vlastně jsem ještě nejedla," řeknu a oblíznu si rty. Pete ustoupí o pár kroků dál.
,,Měl by ses vidět," řeknu mezi záchvaty smíchu a svalím se na zem.
,,To není vtipný a navíc. Máš být na sále," řekne s úlevou v hlase.
,,Už jsem tam byla trvalo to jenom pár minut a ani nemám žížu a nedokážeš si představit co jsem udělala s co ještě můžu umět," řeknu a pokrčím rameny.
Autor: piromaan23 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ochránce OOMBPS Prolog a 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!