Čo z toho, že zajtra bude lepšie, keď vždy, keď sa ráno zobudím, je dnes. Presne toto si opakuje Nikki. Nikdy nevie čo bude a čo ju čaká. Jej život sa poberá kľukatými cestami. Ako dopadne jej prenasledovanie? To sa dozvieme teraz alebo možno zajtra =) Vaša DP =) Príjemné čítanie
19.12.2009 (13:30) • DarkPassion • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 955×
5. kapitolka
„Torta bola vynikajúca Embry.“pochválila som môjho šéfkuchára.
„Dakujem babkin recept.“ Chalani sa mu začali smiať. Zahanbene skonil hlavou. Doskackala som k nemu a vytisla mu bozk na pery.
„Tvoj manželka bude tá najšťastnejšia.“ Usmiala som sa na neho.
„Dakujem“ šepol a už mal zas vztýčenú hlavu. Zajtra musím ísť do školy. Tak strašne sa neteším. S chalanmi sme pozerali telku a kecali o tom či je Superman lepší ako Spiderman.
„Jednoznačne Superman.“ Vyhlásila som.
„Prečo?“ opýtal sa ma Jared.
„No predsa preto lebo to bol väčší fešák.“ Smiala som sa. Ked už bilo na pol noc vybrala som sa do postele. Tak tiež chalani domov a Jakov ocko a mom šli spať tiež. Zajtra ma čaká další deň očumovania a ohovárania vzdychla som si a zavrela oči.
Ráno som sa zobudila a šla sa obliecť. Obliekla som si džísny červeno-čiernu košelu a čierne hodinky. Obula som si čierne konversy a zobrala koženú budnu. Vlasy som si dala jednoducho do drdolu a make-up som neriešila. Stačilo mi že neznášam svoju krásu už takto. Bola som naozaj moc krásna a to som najviac nenávidela. Chcela by osm byť normálna. Keby som vyzerala inak boal by som určite šťastná. Zliezla som schody a utekala si niečo schmatnúť z ladničky. Pri pulte stál Jake. Mal na sebe len tepláky a tozcuchané vlasy. Bol neuveriteľný. Kusla som si do pery. Prehrabol si vlasy a usmial sa.
„Dobré ránko.“ Usmiala som sa a pobozkala ho na líčko.
„Akože Embry dostane na pery a ja na líce. Pf!“
„Embyr je moje zlatíčko.“ Jake sa urazil a otočil sa mi chrbtom. Chytila som ho za lakeť a otočila k sebe. Pobozkala som ho na pery. Bolo to iné obaja sme zavreli oči. S úsmevom som schmatla batoch a jablko a utekala do auta. Pršalo. Dala som si na hlavu kapucu a nastúpila do auta. Batoh som hodila na kreslo vedla mňa. Barle som nebrala naozaj sa mi nechcelo.
Cestou som jedla jablko a druhou rukou som šoférovala. Toto keby videl Charlie! Smiala som sa v duchu.
Na parkovisku už boli asi všetky decká z tochto mesta. Vystúpila som a všetci sa na mňa pozerali. Jedla som jablko a šla pod strechu. Už tu bola aj moja sestra a jej Cullenovci. Blé.
Stála som tu a pustili hudbu do reproduktorov.
Začala som si klopkať noho. Pipky vedľa mňa si okamžite začali pošuškávať a rehotať sa. Zrazu mi niekto zaťukal na rameno. Otočila som sa a pozerala sa na vysokého chlapca. Bol to asi miestny fešák. Bella sa na neho mračila a Jasper zatínal päste. Oprel ruku pozdĺž mojej hlavy a uveznil ma .
„Praješ si?“ opýtala som sa zo zdvyhnutým obočím.
„Vieš je tu ples nechcela by si so mnou ísť?“ všade bolo ticho. Pipky na mňa zazerali. A ja som sa na neho zvodne usmiala. Prstom som sa odtkla jeho líca.
„Más pravud nechcem.“ Usmiala som sa a obišla ho. Chlapci sa mu smiali a pipiky boli šťastné. Ach jaj. Ked som vstúpila do školy ovalila ma známa vôňa. Začala sa mi točiť hlava. Strašne mi to smrdelo. Pytvanie? V žiadnom prípade. Na laborky som s Jasperom. Sadol si ku mne a usmieval sa.
„Takže zobertel skalpel a rozrežte ju pod hlavičky po stehienka.“
„Dámy majú prednosť.“ Chytila som si pusu a utekala von z triedy. Vonku som to predýchavala. Bolo mi strašne zle. Niekto sem bežal. Pozrela som sa a bol to ten macher.
„Mal som ťa skontrolovať no myslím že vyzeráš lepšie ako ráno. “Usmial sa a pohladil ma po líci.
„Nechaj ma.“odstrčila som jeho ruku.
„No ták,“ pritlačil ma k auto.
„Vypadni. Obťažuj tam tie pipky.“
No on sa na mňa neznesitelne tlačil.
„Pusti ma.“
„Pššt.“ Šepol a pohladil ma prstom po perách. Po lícach mi stekali slzy.
„Nepočul si ju?“ bol to môj anjel. Jasper.
„Nestaraj sa do toho Cullen.“
„Vypadni.“ Prisahám že zavrčal. Ten macher sa asi posral lebo začal utekať ku škole. Zosunula som sa k zemi. On si ku mne kľakol. Ihned som ho objala.
„Dakujem.“
Dlaňou mi šúchal chrbát.
„V pohode.“ Usmievals a na mňa.
„Keby si nebol došiel..“rozvzlykala som sa.
„Nič by sa nestalo.“ Zapozerala som sa mu do očí. Strašne ma priťahoval. Ja ho asi miluje, Cítila som ako sa mi telom rozlieva túha a láska. Naklonila som sa a pobozkala ho. Naše pery sa hrali obtierali. Vsunul mi do úst jazyk. Od neho by som to nečakala. Ked sme sa prestali bozkávať oprela som si o neho čelo.
„Nebude to fungovať Niki.“ Šepol.
„Prečo?“ jeho slová ma boleli.
„Porste nebude.“
„Ničíš ma.“
„A to ničí mňa.“ Šepol. Mal zavreté oči. Vedela som že ho to ozaj mrzí. No však ja prídem na to o čo sa jedná. Ked zazvonilo ľudia sa sm schádzali. Prešla len prvá hodina a oni tu už boli. Všetci sa na mňa pozerali. Som zvedavá čo si ten valibuk vymyslel.
S Jasperom sme vstali a opierali sa o moje auto.
„Prídem na to.“
„Nerob to.“ Zavrel oči.
„Je mi ľúto.“ Otočila som sa a a kráčala pretrpieť tento deň.
Za celý deň som zistila že sa o mne hovorí že vtedy na parkovisku som sa s ním bozkávala a dohodla osm si s ním rande. Super no nie? Je to čistý chudák. Ked mi skončili hodiny zobala som si veci a šla na obed.
Zobrala som si tácku s jedlom a šla sandúť no nidke nebolo volné len pri Belle. Tá niečo vyčítala Jasperovi ked v tom prišli dnu dve osoby. Boli krásne ako Cullenovci. Edward sa na nich zhnusene pozeral a zvieral Bellinu ruku. Bella sa na nich túžobne no so strachom v očiach pozerala. Jasperov pohľad sa zastavil na mne. Aj tie dve osoby sa na mňa otočili. Jedno to dievča ku mne kráčalo.
Zastavila sa úplne pri mne. Jej krok bol jemný a tanečný.
„Ahoj ja som Jane Volturi. Ty si Bellina sestra?“
„Prečo sa pýtaš?“ podozrivo som na ňu pozerala. Zazerala na mňa no v tom ma začalo pichať v boku. Padla mi tácka. Cítila som strašnú bolesť. V tom zakričal Jasper.
„Jane mali by sme ísť. “Vyzeral vyľakane a zúrivo. Ked vyšli z miestnosti aj s Bellou. Rozbehla som sa a rozhodla som sa že ich budem sledovať aj ked to možno nevýjde...
Autor: DarkPassion (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Oheň a ľad 5. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!