Na nekonečné šťastie som nezabudla ale upratovala som si stôl a na toto som narazila je to sloh do školy o nechcenom tehotenstve a taak som zmenila dej a mená a celkom sa mi to páči. prosím o komentiky či to má cenu rozpisovať ďalej ale mne sa to páči...MERCI...
09.05.2009 (19:00) • ClairdeLune • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2882×
Omnia Vincit Amor
Bella:
„Nenávidím, nenávidím všetkých celý svet!!" Sedela som sama v kúpeľni na zemi a hneď vedľa mňa je pozitívny tehotenský test a znova a zas si čítam list od Alice.
Bella
Môj brat je absolútny blbec. Týmto listom som ťa chcela upozorniť tvoja budúcnosť je zaujímavá vidím ťa ako niečo držíš ale neviem čo. Nechcel aby sme ti tu nie čo nechali ale ja chcem aby si bola šťastná. Pin kód vieš je to tvoj dátum narodenia. Viem je to slabé odškodné za to čo sme spravili. Prosím využi tie peniaze na dobré nákupy a prosím dávaj na seba pozor. A prepáč aj Jasper sa ti ospravedlňuje.
S láskou Alice
A v obálke kde bol list zabalený boli tri zlaté kreditné karty. Chce ma podplatiť peniazmi? Ale ja sa na Jaspera nehnevám veď on nemôže za to, že aj papier je pre mňa doslova zabiják.
Ale teraz po šiestich mesiacoch zistím, že som tehotná?! Veď šesť mesiacov to by som mala mať bruško?! No zajtra pôjdem k lekárovi. Ale ja som spala iba s Edwardom. A teraz som prežívala muky ale keď sa zamyslím aj Jacob hovorí, že som sa zmenila. No nič musím žiť aspoň pre moje dieťatko! Musím a aj budem. Znova som sa naklonila nad misu a vyvrátila jedlo spred piatich minút. Strašne ale zároveň nádherné. Pohľadkala som si svoje zatiaľ ploché bruško.
„Milujem ťa. A budeme spolu." Zašepkala som k brušku môj malý Edward. Test som hodila do koša, karty do vačku, umyť zuby a môžem ísť spať.
„Bella! Už som doma!" zakričí Charlie a ja si uvedomím, že sa budem musieť odsťahovať. Aspoň mu vynahradím tých šesť mesiacov.
„Ocko! Konečne si doma!"
„A...A...Ahoj BElla ako si sa mala?" zakoktal keď som sa mu hodila okolo krku.
„Doslova úžasne!"
„Bella? Nehnevaj sa ale ty niečo berieš?"
„Nie! Iba som zistila, že mám prečo žiť."
„To som rád, zlatko."
„Už som unavená. Idem hore."
„Dobrú noc, Bella."
Ako náhle som si ľahla vyplavili sa na povrch moje spomienky.
„Bella milujem ťa." Zašepkal mi Edward po dokonalej noci v mojom živote.
„Aj ja ťa milijem."
Ale nie len tie dobré ale aj tie zlé.
„ty, ty ma nechceš?"
„Nie."
„Vidíš tvoj ocko je hlúpy ale my to zvládneme."
Pohladkal som si svoje bruško. Už som to mala naplánované. Zajtra pôjdem na kontrolu k lekárovi a do realitky. Neviem taký Montreal bude skvelý. Áno malý domček niekde pri jazere alebo byt v meste. Nie niekde na okraji mesta aby som mohla moje babätko aj kočíkovať. S obrázkom ako sa prechádzam s kočíkom okolo jazera som zaspala...
Autor: ClairdeLune (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!