Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omnia Vincit Amor 10.kapitola

cullenovi


Omnia Vincit Amor 10.kapitolaNo ďalší diel dúfam, že ma neukameňujete je to trošku napínavé ako gumy na trenkách!! A mám to už pomaly zakončovať alebo ešte naťahovať?? neviem napíšte mi budem nakopnutá písať ďalej... Pekné čítanie a zanechať koment!!

 

Omnia Vincit Amor

10.kapitola- vysvetlenie...

 

Bella:

 

Moji padlí anjeli. No keď som videla ich prekvapené tváre alebo bolesť v očiach mojej jedinej lásky tak to bolo privela chvela som sa na päte otočiť no Rosalie pribehla a drtila ma opatrne v náruči.

„BELLA!! BELLA!! Konečné!! A to si nemysli, že sa vyhneš nákupom moja neter nebude chodiť ani deň v tom istom" tým ma stlačila ešte viac...

„Au Rose bolí ma to! S dieťa!" Okamžite ma pustila a potom spustila...

„Bella prepáč mi moje chovanie! Chovala som sa ako obyčajná hlupaňa ale teraz ako si sa dokázala statočne obetovať urobila si na mňa dojem a sľubujem od teraz som tvoja sestra a to, že navždy!!" A znova ma zasypávala bozkami na líce čo bolo pre kamennú Rosalie skoro nemožné možno to robila na sviatky, možno raz za uhorský rok možno vôbec alebo každý deň. Potom sa pred ňu postavil Emmett a chňapol ma do obrovského medvedieho náručia. Až som sa musela červenať.

„No konečne už máš farbu aj  na lícach teraz ukáž brucho!" vytiahla som si tričko teda dlhšie šaty a ukázala im  pekné, krásne zaoblené bruško. Každý keď ma objal a poobchytkával bruško najviac asi Esme, Rose, Alice a samozrejme Emmett iba Jasper s Edwardom boli ešte stále v šoku...

Keď ma objala aj Esme  prišiel ku mne Jasper a objal ma tiež.

„Bella, prosím, prepáč mi to! Ja som tak veľmi nechce! Veľmi ma to mrzí!"

„JAsper nie je čo odpúšťať ja som sa nikdy na nikoho nehnevala!" Slovo nikoho som povedala trošku na hlas a otočila sa za Edwardom ostatný pochopili, že teraz musíme byť sami a nechali nás všetci odišli nie do svojich izieb ale úplne z tejto komnaty...

 

Prišla som k nemu nechcela som sa vnucovať ale potrebovala som mu zmiasť tú bolesť v očiach, tie vrásky nad obočím som mu chcela pobozkať celý jeho smutný výraz úplne vybozkávať aby tam mal lásku nemusí to byť tá láska ku mne ale nech nie je smutný to je smutná aj naša dcéra. Kľakla som si pred neho  a opatrne som ho objala okolo krku.

„Bella:" zašepkal ako keby neveril svojim očiam.

„Si tu! Sp mnou nie je to iba ilúzia?" pýtal sa skôr seba než mňa no aj tak som mu rada odpovedala.

„Som tu s tebou."

Jeho ruky ma objali hoc neúplne a pomaly ale zato nežne a s láskou pritúlil si ma na ľadovú hruď. Zaboril si tvár na moje vlasy a vdýchol ako to robil keĎ sme boli spolu aj bábätko bolo dokonale blažené!

„Bella mne je to tak ľúto nechcel som aby si bola tehotná mala si sa toho dieťaťa zbaviť." Povedal vážnym hlasom to bol účinok sťa ľadová sprcha.

„Zbláznil si sa?! To dieťatko je to čo ma držalo nad životom nebyť jeho!" pohladkal som si bruško

„Tak by som tu už nebola!" zaťal päste a zobral ma do postele ale do mojej izby...

Keď ma pokladala na posteľ znova ma premohol smäd tak som spod postele vytiahla bandasku s hadičkou a strčila si ho do úst a spokojne nasávala. Preniesla som sa aj cez odpor ku krvi teraz som ju potrebovala keď som pila Edward ma zo strachom v očiach ale aj otázkou pozoroval.

„To dieťatko potrebuje je to predsa polovičný upír." Zasmiala som sa Edward sa nezasmial ale sadol si ku mne na posteľ.

„Bella, musím ti to vysvetliť!" preložila som mu prsty na pery.

„Nič nemusíš ja som pochopila, že si ma chcel ochrániť. No to by možno platilo na niekoho normálneho nie na mňa vieš dobre, že som do teba po uši zamilovaná a to sa nikdy nezmení nikdy by som sa nevedela predstaviť po inom mužskom boku ako u tvojho ale samozrejme ak ma nemiluješ ja to pochopím zmiznem z tvojho život."

„Bella! To stačí jak že by som ťa už nemiloval si moje slnko, moja voda či vzduch si alebo už ste moje všetko!"

„Edward ja nechcem aby si sa do toho nútil musíš si nájsť sebe rovnú!"

„Ja som si ju už našiel!" Čože?! Tak toto je rana pod pás cítila som ako stuhol no to bola jeho reakcia na moju.

„Bella, práve sedím vedla nej. Žiadna iná žena by mi nedokázala dať dcéru a milovať ma ako ty. Nie pre krásu alebo tučné bankové konto či drahé športiaky. Ty mi dáš dcéru a nehladíš na to, že by si mohla zomrieť." Zašepkal mi do ucha.

„ale čo keď sa na mňa niekto znova vrhne? Nie že by som sa bála to nie ale aj tak už neznesiem ďalšie odlúčenie." Oprela som sa mu ako kedysi o hruď a spokojne sa mu usalašila v náruči.

„Bella?"

„Áno Edward?"

„Počkaj tu chvíľu. Dobre?" zadíval sa mi do očí znova bol až príliš blízko mnňa moja prvá a menšia polovica svedomia na mňa kričalo nech ho okamžite vyhodím aj z izby a zo života. Ale tá druhá a väčšia polovica svedomia na mňa kričala nech zlomím to niečo medzi nami a nechám ho už navždy v mojom živote. A samozrejme vyhrala tá druhá časť a ja som ho pobozkala. Iba nežne som sa optrela o jeho pery nevedela som koľko si môžem dovoliť. S blaženým úsmevom si jazykom prešiel po perách a slastne vydýchol. Hneď som späť. Pritlačil pery jeho na moje a hneď odišiel ako keby nevedel čo si môžeme dovoliť ale ja túto nezmyselnú hranicu zbúram....

 

Edward prišiel po pol hodine zatiaľ som sa osprchovala a umývala a obliekla potom som si ľahla na posteľ a hladkala si bruško. Prišiel po tichu ku mne a hladkal bruško so mnou moje telo zachvátili hormóny. V brušku som mala ohňostroj všetky pocity naraz ale každý zvlášť.

„Bella?"

„Áno?"

„Ak sa ťa niečo opýtam odpovieš mi?"

„No podľa čoho čo budeš chcieť vedieť?"

„Bella?"

„Áno?"

„Milujem ťa vieš to?"

„Ja ťa milujem viac Edward!"

„Nie! Ja teba!"

„hlupáčik."

„dievčatko moje." Pohladkal ma po líci a nádherne sa mi vpíjal do očí.

„Bella? Vezmeš si ma?"

„ehm, ehm čože?!"

„Vezmeš si ma?"

„JA ja ehm ehm." Odrazu boli v izbe aj Rose s Alice

„Bella no ták nenaťahuj to!"

„Edward ja si ťa....

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 10.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!