Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omnia Vincit Amor 12.kapitola


Omnia Vincit Amor 12.kapitolaNo pomaly sa blížime ku koncu ešte také tri až štyri kapitolky a bude koniec. Dúfam, že sa vám to bude páčiť. A je to krátke no ďalší je dosť dlhý...

 

Omnia Vincit Amor

12.kapitola - nový začiatok

 

Bella:

 

Zobudil ma studené prsty na mojom čele. Teraz som nebola istá či ešte snívam alebo je naozaj tu, so mnou.

„Bellinka, stávame ideme do školy."

„Ešte nie." Zahrabala som sa späť pod perinu. Strhol mi ju rovno z hlavy.

„Nie Bella spala si už skoro dva dni už sú na teba zvedaví." Nie toto nebol Edward. Emmett!

„Emmett do kelu nechaj ju tak veď ju zobudíš a to nerobí bábätku dobre ak nebude matka v pokoji bude bábätko zlé. A ak bude bábo zlé tak ti odrhnem hlavu!"

„Ale Alice, už sú na ňu v škole zvedaví!"

„Emmett! Okamžite choď preč!"

„Ale Rose!"

„Emmett!"

„Ale..."

„Emmett! Von! Bella musí mať pokoj!" zastal sa ma Carlisle.

„Ale nie vy ste sa proti mne spriahli. Aj ty Rose?!"

„Buď rád, že tu nie je Edward lebo by ťa roztrhol!"

„Dobre, dobre veď už idem." Emmett sa stiahol no už som bola hore. Síce poriadne stuhnutá!

„No ale ja už som hore! Nemusíte tu chodiť ako myšky!"

„Bella! Prestaň!"

„Dobre, dobre veď už som ticho. A kde je Edward?"

„Ha, ha, ha! Vidíte! Ja som to hovoril oni nemôžu bez seba existovať!"

„Presne ako ty Emmett a je to veľmi pekné!"

„Ja viem Esme no dobre ale poďme do školy."

„Poďme nechajme Bellu nech sa prezlečie a upraví o desať minút dole." Zavelil Carlisle no ja som bola zase smädná. Tak som ho chytila za ruku aby som sa ho opýtala.

„Carlisle?"

„Áno Bella?"

„Ja som smädná." Povedala som zahanbene, necítila som sa dobre, že už teraz beriem život nevinným zvieratkám ale krv bola ako extáza teda  nie pre mňa ale pre bábo.

„Bella,  nemusíš sa hanbiť to je normálne. Počkaj donesiem ti tvoju dávku."

„Počkám." O päť minút prišiel aj s veľkým pohárom plným krvi.

„Ďakujem Carlisle. Za všetko!"

„Nemáš za čo Bella. No teraz to vypi a potom sa obleč."

„Dobre!" Lačno som hltala teplú krv až keď tam nič nebolo som pohár odložila od úst. Utrela som si kvapky z kútika úst a potom obliekla to čo mi Alice pripravila bolo to volné tričko s nohavicami a pekné balerínky.  Keď som išla dole schodmi mi pomohol mi Jasper milo sa na mňa usmial chytil ma za ruku a dole schodmi mi pomohol a dole ma čakal Edward.

„Bella." Pribehol ku mne a jemne ma pobozkal na pery.

Esme nás každého pobozkala na líce mne pohladkala bruško a išli sme do školy. Carlisle ma nechcel pustiť ale na koniec sme ho prehovorili. Moja garda išla samozrejme spolu okrem Jane tá sa ešte necítila. Nemohla som si nevšimnúť ako Nima pozerá na Edwarda...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 12.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!