Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omnia Vincit Amor 13.kapitola

heh?


Omnia Vincit Amor 13.kapitolaViem je to strašne rýchle skoky ale mne sa to páči. Neviem písať porody a hlavne mužské pocity. Takže prosím neukameňovať... Dúfam, že aj vám...

 

Omnia Vincit Amor

13.Kapitola- Prečo? Do kelu Prečo?

 

 

Po štyroch mesiacov:

 

Bella:

 

Moje tehotenstvo bolo na mne vidieť bruško už sa nedalo zakryť aj učitelia sa začali pýtať tak som odišla Carlisle ma vypísal. Povedal, že mám nejakú africkú chrípku a musia ma držať v karanténe. Charliemu som písala falošné sms-ky, že sa máme dobra ale ešte sme v nemocnici a posielali sme mu falošné fotky bábätka. Keď sa chcel prísť pozrieť tak som mu napísala, že som s Cullenovcami a to ho hneď odradilo takisto aj Renné. Najhoršie bolo na tom môj vzťah s Edwardom. Prvé dva mesiace bol úžasný, pozorný, jemný, nežný ale odkedy sa na neho začala pozerať Nima viac ako bolo v rámcoch slušnosti. Hoci kedy som s ním zaspávala a keď ma v noci prebudil smäd alebo som mala stav keď som bola celú noc hore a nebola som unavená. Nebol pri mne a najhoršie, že nebola doma ani Nima bola preč a moje inštinkty hovorili, že sú spolu. Síce mi Edward hovoril, že chodí rozmýšľať. Neverila som mu. Skúšala to Alice, Esme, Carlisle ale najhoršia bola Rose. Tá sa  sním hádala aj celé dni. Potom jej povedal, že Nima ho už čaká a musí ísť to Rose úplne odbilo. Ale mne umieralo srdce znovu a zase. Alice videla, že nič spolu nerobia ale neverila víziam. Prvý krát lebo všetci sme vedeli, že Nima vie robiť ilúzie. Najhoršie to spolu so mnou znášal Aj Theo ten bol do Nimi už dlho zaľúbený. Keď som chodila ako telo bez duše všimol si to Emmett s Jasperom a dohovárali mu aj oni. Potom už so mnou ani nezaspával. Zaspávala som pri Alice alebo Rose. S Jasperom som hrávala šachy a Carlisle mi veľa krát čítaval aj s esme sme ho radi počúvali. Veľa krát ma napadlo, že odídem ale to ma Alice aj s Rose zamkli v izbe a nepustili do vtedy kým som im nesľúbila, že neodídem. V môj osudný deň keď sa mi srdce zlomilo druhý krát ma Alice s Rose vytiahli na nákupy. Bola som zvyknutá, že sa ráno budím sama alebo s Emmettom či Rose alebo Alice s Jasperom pri nohách aj Carlisle s Esme ma pozorovali v noci kým som spala. Pre prípad, že by sa mi niečo stalo však už som bola v ôsmom mesiaci teda v šestnástom ale to bolo to isté u mňa. Ráno ma Alice zobudila, že sa musím odreagovať. Kupovali sme bábätkovské veci a výbavičky. Keď sme došli domov bolo už skoro po desiatej večer. Išla som do mojej a vlastne bývalej Edwardovej izby. Keď som došla srdce sa mi zlomilo druhý krát ale teraz už asi sa nepozbiera. Umierala som v dverách držala som sa zárubne no to mi nepomohlo. Vykríkla som. Ako poranené zviera a bozkávajúca dvojica prerušila svoje milenecké objatie.  V sekunde bola pri mne celá rodina Emmett s Jasperom chytili Nimu. No Edward sa postavil pred ňu to mi zlomilo srdce teda nie srdce tie kúsočky čo po ňom ostali na drobný prášok. To odhodlanie s ktorým chránil vtedy keď ma napadol James.

„Nechajte Bellu na pokoji!" Počkať povedal Bellu? Taj ju už volá mojím menom. To som nevydržala a vystúpila s radu stúpila som si asi dva metre od Edwada.

„Fajn tak si to teda nechaj a dúfam, že budeš s ňou šťastný!" chytila som svoj snúbny prsteň a hodila mu ho k nohám. Dúfam, že nerobím chybu.

„Nima! Pochop, že ja milujem Bellu!" Pozrel mi do očí. Čože?! Slzy sa mi narhnuli do očí. Aj tak došla do garáže a nasadla do auta od  Ara už viem kam idem no z tohto mesta čo naj dalej. Celú cestu čo som šoférovala na letisko som sa pýtala čo som spravila, že musím byť takto trestaná!

„Prečo?! Do kelu prečo?!"

 

 

Edward:

 

Zrazu som sa prebral už som na miesto Nimi nevidel Bellu. Takže na mňa použila svoju moc?! Do kelu! Alice sa mi hodila okolo krku.

„Konečne Edward už som si myslel, že sa nepreberieš!" silno som ju objal a potom som sa otočil na Nimu.

„Prečo?! Prečo si to spravila!" nemohla odpovedať. Zvíjala sa v kŕčoch od Jane.

„Jane na chvíľu prestaň!" Okríkol som ju.

„Nie! Ak sa Belle niečo stane tak ju už v živote nepustím!"

„Jane neskôr Bella na letisku porodí teda nie na letisku ale v aute musíme si pohnúť." Kričala Alice Carlisle si išiel po svoje lekárske náčinie. Alečo s Nimou?

„Jane?"

„Áno Edward?"

„Drž ju tu v kŕčoch. Dobre? Kým my pohľadáme Bellu."

„Bude mi radosťou. A ty! Sa teš!" a milo sa usmiala a Nimu zaplavili nové kŕče.

„Edwaaard to tot mi nemôžeš urobiť! Veď ma miluješ"

„Nie to sa pletieš! Milujem Bellu!"

„Poďme!" Povedal som a upírskov rýchlosťou som sa rútil ku autu. Alice ma navigovala...

 

Bella:

 

„Prečo?! Do kelu! Do pekla! Čo som spravila, že musím trpieť!" Búchala som jednou rukou do volantu a druhou som šoférovala. Zrazu som pocítila  ostrý kŕč v brušku iba som si ho pohladkala toto bábo robilo vždy ak som bola smutná alebo zlá už som nebola od letidka ďaleko a potom budem pri Arovi tam mi bude dobre aj keď bábätku nie ale neostanem tam dlho iba kým bude väčšie a najväčšia bolesť pominie a budem schopná fungovať ďalej. Po piatich minút ďalší kŕč. A zase. Moje základné a stredoškolské vedomosti mi pomohli urobiť záver. Práve som začala rodiť a na dôkaz som v rozkroku pocítila niečo teplé a mäkké. Potom si iba pamätám výkrik môj. A potom chladné ruky a neskôr tma nič iné...

 

Edward:

 

Pane bože! Čo som to spravil?! Vyhnal som svoju tehotnú lásku napospas samej sebe. Celý čas čo som sa dvesto dvadsiatkou rútil po dialnici. Celý čas som sa ospravedlňoval všetci mi odpustili iba Rose sa hrala na urazenú no keď sme videli Bellin zadok auta a potom sme počuli aj výkrik. Auto ani nezastavilo a ja som bol už vonku s Carlislom po boku. Otvorili sme auto a Bella kŕčovito zvierala ruky v päste a na tvár mala skrútenú bolesťou okamžite ma pichlo pri srdci.

„Edward začala rodiť a aby porodila musíš ju kusnúť. Malá jej zlomila panvu a chrbticu nemá šancu to prežiť."

„A stihneme dôjsť domov?"

„Nie."

„Tak ju kusnem, ale to bábo neprežije?"

„Ale áno možno..."

„Jej pichneme jed do srdca." Dokončila Alice jeho vetu. Alice ostala s Carlislom. Mne Carlisle  dal striekačku nech ju naplním jedom. Počul som Bellin ďalší výkrik. A potom plač. Plač mojej dcéry.

„Edward! Jed!"

Carlisle mi vytrhol striekačku a podal mi dcéru zabalenú do deky. Bola nádherná mala Belline oči a môj pohľad. Neplakala mala zavreté oči no keď ich otvorila zabudol som na svet. Z tranzu ma prebral až ďalší výkrik. Carlisle vyšiel z auta aj s Alice keby mohli byť spotený tak by bol celý mokrý aj Alice Carlisle držal Bellu na rukách s divoko tlčúcim srdcom takým aký mala aj malá. Divoko bilo ako kolibrík sa trepotalo. Rose s Esme a s zbytkom rodiny dobehli ku mne Rose mi vytrhla malú z rúka odniesla z auta ja som išiel ku Belle Carlisle mi ju podal zo slovami:

„Zvládli sme to! Transformácia je začatá..." držal som ju celú cestu v náruči. A hladkal vedľa mňa malú Rennesme. A dúfal, že mi odpustí...

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 13.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!