Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omnia Vincit Amor 15.kapitola

Promoting Calvin Klein9


Omnia Vincit Amor 15.kapitolaFňuk,fňuk zase som plakala no čo už moje nápady pre poviedku OVA je na konci. zase sa mi tento koniec páči a tak dúfam, že aj vám. No nič iné vám hovoriť nebudem. Prosím o komentíky...

 

Omnia Vincit Amor

15.kapitola-Omnia Vincit Amor

 

 

Bella:

 

Keď sme malú uložili do postieľky chvíľu sme sa na ňu pozerali. Na Edwardovi som videla tú lásku v očiach a tiež som vedela, že za túto našu priepasť čo medzi nami vznikla nemôže on. Nemá s Nimou nič. A stále ma miluje. Teda aspoň dúfam. Všimol si ako na neho pozerám a tiež mi pozrel do očí a placho sa usmial. Ja som k nemu došla a pritúlila na hrudi. Rýchlo ma objal.

„Edward, prosím už nás nikdy neopúšťaj! Nikdy." Šepkala som.

„Nikdy Bella, nikdy. Budeme spolu. Stále." Pobozkal ma do vlasov.

„Na večnosť." Zdvihla som hlavu aby som sa pozrela na neho keď som mu to hovorila. A znovu boli jeho ústa až príliš blízko. Moc blízko. Pozeral mi do očí, pátral či to naozaj chcem. Chcela som, už bez neho nevydržím ani chvíľu. Pritlačila som svoje pery na tie jeho. Môj svet sa zatočil. Keď sa moje pery hrali s Edwardovimi. Nikdy ma nepobozkal takto. Hral sa s mojim jazykom, kúsal ma do pier aj ja jeho. Keď sme sa od seba odtrhli pozerali sme si do očí. Ja som mu tam videla tú nikdy nekončiacu lásku a ešte oddanosť. Určite ju videl aj mne v očiach. Ešte raz som ho pobozkala a potom znova. A nakoniec som ušla. Do kúpeľne.

Po sprche ešte raz skontrolujem malú spinká ako anjelik. Počujem náreky, zvuky a výkriky z dolného poschodia. Opatrne zatvorím dvere a idem dole, už zo schodov vidím ako Rosalie s Emmettom a Alice s JAsperom tvoria polkruh a v ňom je Jane. Došla som dole druhú stranu polkruhu tvorí Edward, ktorý je po boku _Jane a obidvaja sa skláňajú nad niečim. Nie nad Nimou. A Theo toto všetko pozoruje. Vedela som, že má chuť tam skočiť a zachrániť ju ale nemohol nemal by šancu, nie pri Jane.

„Bella, choď hore nemusíš to vidieť!"

„Nie Edward ja idem."

„Nie Bella nechoď k nej." Varovali ma aj Jasper aj Edward. Jane zdvihla telefón pričom sa stále na Nimu usmievala.

„Áno rozumiem. Vybavím. Samozrejme. Spoľahni sa Aro všetko prebehne tak ako má." Zložila telefón a viac sa usmiala na Nimu.

„Tááák Nimuška ideme sa prejsť. Theo?!"

„Áno? Jane?"

„Theo, máš sa zbaviť Nimi a mám ťa upozorniť, že ak sa ju pokúsiš pustiť čo sa nestane pretože tam pôjdem aj ja tak ťa mám mučiť, že nebudeš vedieť kto ani čo si. Ideme." Jane sa ešte raz sa usmiala a Nima znova vykríkla ale veď ona alebo teda Aro chce aby Theo zabil Nimu? Veď on to nedokáže, nie taká bezcitná by Jane nebola.

„Jane vy chcete aby ju zabil Theo? On to nedokáže."

„Bella, nepleť sa do toho. Musí to spraviť on!"

„Nie Jane nebuď bezcitná  veď..."

„Bells, miláčik nechaj to na nich." Prišiel ku mne Edward a zatiahol do jeho bezpečnej náruče. Ešte som videla ako Jane kopla do Nimi a hučala po nej nech sa postaví. Potom ako Theo na Jane vyskočil ale Emmett ho prišpendlil k zemi ale to ma Edward ťahal do izby...

 

Prišli sme do izby zladenej do modro-šedej s striebornými doplnkami a veľkou posteľou. Edward ma natlačil na stenu pri dverách a vášnivo pobozkal. Moje ruky sa mu automaticky zaplietli do vlasov. Jeho ruky boli na mojich bokoch. Láskal ich najprv cez tričko a neskôr sa osmelil a láskal moje boky a ploché bruško pod tričkom. Moje ruky ako keby ani nerozmýšľali a tiež zabehli pod Edwardové tričko a mne sa hneď v hlave prebehli spomienky na naše prvé milovanie. Ale toto bolo iné, teraz  to bolo také keď sa Edward nemusel kontrolovať mohli sme všetko prežívať spolu. Edward ma stiahol na posteľ ale tak, že som ležala na ňom. Stiahol mi tričko aj ja jemu a potom sme pre naše citlivé uši sme započuli výkrik. Útrpný. Okamžite som sa vyplašila, zliezla z Edwarda a pozrela kde mám tričko aby  som sa pozrela kto to kričal. Pekne moje tričko je roztrhané a niekde v kúte, teda aspoň jeho jedna časť. Edward zavrčal a rozbehol sa ku mne aby ma znova pritlačil k stene.

„Edward, počkaj veď niekto tam kričí."

„Ja viem Bella ale nie je vhodné aby si to vedela kto to bol." Takže Nima?

„Nima." Povedala som iba pohybom pier.

„Bella, je to zložité. Ona mala toho na zozname veľa Aro jej dal možnosť aby si to zmazala ale teraz si to musí užiť. Nemá na výber."

„Ja viem ale."

„Nie Bella, žiadne ale." Znova sa rozhodol preskúmať moje ústa. Potom už zaznel ešte jeden krik a ticho vlastne až na jemný melodický smiech a tiché vzlyky...

 

Po šiestich rokoch...

 

„Bella, si najkrajšia nevesta akú sme kedy videli." Povedala mi Rose aj s Alice zvláštne, že ani seba nepovažovali za krásne ale ja  som bola krásna. Videla som sa v zrkadle predo mnou. Mala som šaty ako z románu 18.storočia pekné, saténové, strieborno-modré. Vlasy zapletené. Jemne cez seba prepletené a s malými korálikmi. Malá vyzerala ako trojročné dievčatko akurát bola strašne pekná ako princezná. Mala také isté šaty ako ja a ešte bude nosiť aj obrúčky. Akurát ma mrzelo, že Charlie a Renné videli svoju vnučku iba raz aby nemohli mať podozrenia. A ešte ma mrzí, že Charliemu odoprejem to aby ma viedol k oltáru. Smutne som pozerala z okna a rozmýšľala nad tým, že mám všetko mám nádhernú dcérku budúceho manžela po boku a to na večnosť a úžasnú rodinu. Je pravda, že sme si museli toho veľa preskákať ale stálo to ako sa hovorí láska víťazí  alebo po latinsky Omnia Vincit Amor...

„Bella! Už je čas!" zakričala na mňa Alice a ja som došla dole Carlisle sa na mňa pozrel a odviedol k oltáru tam ma podal k môjmu anjelovi a náš spoločný anjelik nám doniesol niečo čo budeme pri sebe nosiť celú večnosť. Našu lásku...

 

 

 

The end

 

Poďakovanie...

Ďakujem všetkým kto moju poviedky čítal. Ďakujem a musím povedať, že aj za touto poviedkou bude smutno. Ale mám aj iné nápady a dúfam, že budete mať moje poviedkya hlavne vymysli naďalej čítať...

ĎAKUJEM...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 15.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!