Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omnia Vincit Amor 2.kapitola

MacKenzie


Plánovala som to mať ako jednorázovku ale nejako ma to chytilo. prosím komentíky...

 

Omnia Vincit Amor

2.časť

 

Alice:

Sedím v novom dome v Jasperovom lone chýba mi Bella a Edward. Edward je úplne zničený bez nej. Ale čo jej spravil je neodpustiteľné! Najprv sa s ňou vyspí a potom odíde. A potom vízia. Pri ktorej som úplne skamenela...

 

Jasper:

Bolo mi ľúto čo som spravil teraz sme úplne zničený. A Edward ten sa snažil mi rozhovoriť, že to nie je moja vina no teda snažil kým neodišiel. Bolo som zababraný vo svojich vlastných  myšlienkach keď Alice skamenela mala víziu...

 

Alice:

 

Bella sa prechádzala okolo jazera s kočíkom!! A to dieťa bolo EDWARDOVÉ! Bolo to vidieť keď ju Bella zdvihla bolo to nádherné dievčatko malo bronzové vlásky presne ako Edward a hlboké hnedé oči ako Bella inak jemné rysy po Edwardovi bola nádherná nie dokonalá.

Potom položila svoju drobnú dlaň na Bellinu tvár. Bella zavrela oči a potom povedala.

„Áno Rennesme to je tvoj ocko."

A potom už iba čierne postavy ako vedú Bellu a malú do Volterry  k Arovi. Nie Aro bol s nimi. Ponúkal jej aby bola s nimi a ona to PRIJALA!!

To ma prebralo! Musíme je nájsť a varovať.

„Carlisle!!" vybehla som ako strela z izby s Jasperom po boku. Rozrazila som dvere jeho pracovne, sedel za stolom pred nosom knihu.

„Čo sa stalo? Alice."

„Carlisle môžu mať upíry deti?" teraz už to nebolo iba medzi nami ako náhle náš rozhovor počula Rosalie  bola tu ako strela. Aj všetci ostatný.

„Nie, Alice nemôžu." Smutne sa pozrel na Rose.

„Aj keď by bola matka človek?"

„O čo ti ide Alice?"

„Bella je tehotná!" vyhŕkla som.

„Čože?!" vykríkli všetci.

„A čo je nás toho veď to nie je Edwardovo." Rose bola naštvaná, že bude Edward otcom.

„Ale to je práve to ona je s Edwardom tehotná!"

„Musíme je nájsť. Kde je teraz?" Áno Jasper si to kládol za vinu a teraz ho možno naštartovalo. Alebo aj to, že bude ujo. A aj budem teta!

„Neviem nevidela som bolo tam jazero a lesy."

„A hlavne musíme nájsť Edwarda. Bude tato a ja budem strýko!" kričal Emmett no keď videl Rose pohľad zmĺkol.

„Áno takže ja a Esme ideme nájsť Edwarda a Jasper a Alice prehľadajú Kanadu a Emmett s Rose štáty. Zajtra vyrážame." Rozdal Carlisle pokyny a my sme sa odišli baliť...

 

Bella:

Mala som sen predstavovala som si dokonalého chlapčeka s očkami po Edwardovi ale v mojom sne bolo nádherné dievčatko s vláskami po Edwardovi a malo moje oči. Prechádzali sme sa okolo jazera na mieste ktoré som si vytipovala a malá Rennesme mi priložila na tvár jej drobnú rúčku a mne sa pred očami prebehol môj život s Edwardom a na koniec položila otázku: to je môj ocko? „Áno to je tvoj ocko." Keď som sa zobudila verila som svojmu vešteckému snu a verila som, že budem mať dievčatko. Ráno som si pohladkala bruško mala som ho mierne nafúknuté.

„Dobre ráno Rennesme." Neviem čo ma to napadlo ale vedela som, že sa bude volať Rennesme podľa môjho snu. Dnes ma čaká ťažký deň. Mala som šťastie Charlie je ešte doma tak s pravdou von!

Obliekla som si voľnejšie šaty a jeansy potom som zišla dole.

Neviem poviem mu aj dôvod prečo idem preč? Áno Charlie sa bude pýtať.

„Dobré ráno ocko. Musím ti niečo povedať."

„Áno aj ja sa ťa musím niečo opýtať." Ajaj toto nebol jeho obvyklý tón. Stál ku skrinkám.

„Tak hovor." Vyzvala som ho. Zrazu predo mňa položil môj tehotenský test. Ajaj toto bude problém!

„Čo je to?"

„Test?"

„Áno a aký?" začal fialovieť.

„Tehotenský?"

„Bella,  koho je to dieťa?"

„Moje." Odsekla som mu.

„Samozrejme, že tvoje ale kto je otec? Jacobove?" Ach tá jeho nádej, že mám niečo s Jacobom ale nie je to moje a Edwardové a on je upír.

„Nie Jacobové to nie je."

„Tak je tu nejaký nový chlapec? S ktorým si, si nedávala pozor?"

„Charlie, spala som len s jed.. jed.. jedným človekom." Toto bude ťažké jeho meno ak som hovorila bábätku tak ma to nebolelo ale takto to asi nepoviem.

„To dieťa." Slovo dieťa som povedala tak šťastne. Keď si spomeniem aká bola nádherná v tom sne. Moja Rennesme.

„Je Edwardove." Vypleštil na mňa oči.

„Ale Edward tu už šesť mesiacov nebol a ty nevyzeráš ako v šiestom mesiaci."

„JA som to úspešne schovávala a do teraz som to ani nevedela, ale ten test stále môže byť chybný dnes idem k lekárovi. A potom sa odsťahujem."

„o...o...dsťahuješ?"

„Áno."

„Takže budem dedko. A Edward  o tom asi nevie však."

„Nie nevie. Ale ja si svoju dcérku vychovám sama."

„A peniaze?"

„No Alice mi tu nie čo  nechala. Takže pred Renne to neutajím takže jej zavolám a potom jej zavolám a nakoniec sa odsťahujem."

„Už vieš kam?"

„Áno mám predstavy."

Položil mi dlaň na moju.

„Dcérka nikdy si nebola chubou to nikdy ale ber si príklad zo svojich rodičov."

„Charlie, ja to zvládnem. Neboj a vnučku si zamiluješ ale teraz to idem povedať Renne na pol desiatu mám byť v nemocnici."

„Fajn veľa šťastia."

Vyšla som hore vedela som čo ma bude čakať.

„Bella, TY SI TEHOTNÁ?!"

„Áno mami som tehotná."

„Ach, ale Bells ty si taká mladá. A je to Jacobove?"

„Nie Jacobove to naozaj nie je!"

„Prepáč Bells ale potom koho? Veď Charlie mi hovoril, že nikoho okrem Jacoba nemáš."

„Je to Edwardove." Celý telefonát som si hladkala bruško. Už teraz som moju malú dcérku milovala. A vždy keď ma Renne alebo Charlie rozrušil a hladkala som si bruško tam ma upokojila.

„Ale veď Edward tam už šesť mesiacov nie je ako môžeš byť tehotná a ako to, že ste si nedávali pozor! A kde budeš bývať?" Typická Renné.

„Mami! Mami Alice mi tu nejaké peniaze nechala a už mám aj presné mesto kde budem bývať a Charlie sa už na vnučku teší."

„Vnučku? Ako vieš, že to bude dievča?"

„No ja neviem niečo mi to našepkáva."

„Och keď už budeš bývať tak ťa prídem navštíviť." Som rada, že na svoje predchádzajúce otázky zabudla.

„Samozrejme mami ale ešte som si robila test a teraz už nasadám do auta takže ak to bude na 100% isté tak ti zavolám."

„Fajn ľúbim ťa."

„Aj ja ťa ľúbim."

 

V nemocnici:

 

„Gratulujem slečna ste tehotná v treťom mesiaci. Chcete aj fotku?"

„Áno prosím."

O hodinu som odchádzala s fotkou môjho a Edwardovho dieťaťa. Nášho zázraku.

 

Realitná kancelária:

„Dobre takže domček v Motrealu na konci mesta asi pol hodinu od škôlku a hodinu od školy a asi desať minút od centra trojizbový s garážou. Cena 1,200,000 $. Budete platiť kartou alebo v hotovosti?"

„Kartou."

„Gratulujem ste nová majiteľka o dva týždne sa môžete nasťahovať. Budeme vás kontaktovať. Dovidenia."

„Dovidenia. A ďakujem." Táka z novým domom môžem ísť si po baliť ale najprv pôjdem niečo mojej dcérke kúpiť. Počkať ale môžu ma nájsť podľa karty? Nie nemôžu je zablokovaná. Sú to súkromné informácie ale keď s ich schopnosťami? Nie nebudú ma hľadať už na mňa určite zabudli...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!