Začalo ma to baviť rýchlo sa to hlavne píše. Asi si dám s Nekonečným šťastím pauzu a venovať sa budem tomuto toto nebude dlhé.Ďakujem a plosim komentíky. Mali by tam byť aj obrázky no neviem či sa ukážu ale to len tak pre predstavivosť.
12.05.2009 (11:00) • ClairdeLune • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1642×
Omnia Vincit Amor
3. časť- Prvá časť nového života
Bella:
Zamierila som do nákupného centra. Smer bábätka. Nakupovanie som nemala rada ale teraz pre moje dievčatko spravím všetko. Prvý obchod kočíky paráda. Akej farby??
„Dobrý deň.. pomôžem vám?" prišla ku mne paní možno tak 25 až 30 ročná zrejme paní, čo som usúdila podľa obrúčky na prste.
„Áno nejaký pekný kočík? Pre dievčatko, veľmi vysoký komfort? A aj pre novorodenca aj ako športový kočík niečo také dve v jednom. A aj vajíčko alebo autosedačku?" Moje bábätko musí byť v bezpečí.
„Áno presne takéto to máme. Máme v červenej aj v ružovej farbe. Kočík 0-36mesiacov, obsahuje športový kočík, hlbokú korbu, autosedačku , ľahká konštrukcia, výškovo nastaviteľná rukoväť, polohovateľná športová sedačka, priestraný nákupný košík, pevná nášlapná brzda, odnímateľná skladateľná strieška s okienkom, jednoduché skladanie, 5-bodové bezpečnostné pásy, prateľný poťah. Červenej farby, vysoká bezpečnosť a v zime dobre ohreje v lete príjemne ochladí." Ukázala na kočík predo mnou hneď ako som sa na neho pozrela som vedela, že ho chcem! Mal všetko čo som chcela a potrebovala.
„Alebo v ružovej farbe? Ten je..."
„Nie! Tento v červenej farbe prosím."
„Dobre. Chcete si ho odniesť hneď?"
„A dá sa to?"
„Samozrejme. Budete platiť kartou čo hotovosť?"
„Karta."
Kočík sme poskladali a a pomohla mi ho navliecť na korbu môjho starého auta no však nie na dlho. Teraz postieľku. Dúfam, že na tie dva týždne kým sa nasťahujem do nového domčeku to niekam dám asi do pivnice. Ďalší bod nákupov je oblečenie a postieľka a nejaký nábytok.
Nikdy v živote som neminula toľko peňazí najprv dom teraz aj postieľka. V obchode sa mi páčila a už som si ju vedela aj v jej izbičke predstaviť.
Aj jedálenskú stoličku. Do mojej jedálni.
Ale neskôr som mala aj výčitky, že som minula ich peniaze. No ale koniec koncov je to aj jeho dieťa. A musí mať komfort na život preto si musím kúpiť aj lepšie auto. Musí byť bezpečné, rýchle a dobré aj keď mi môj náklaďáčik bude chýbať. Zamierila som teda do Predajne áut. Nemusí byť nové ale musí byť bezpečné. Po chvíľke pozerania na autá prišil za mnou chlapík. Očividne riaditeľ.
„Pomôžem vám?"
„Áno hľadám pekné, hlavne bezpečné a komfortné vozidlo."
„No tak to tu máme staré volvo x70." Prišiel k starému šrotu.
„Hm ja mám na mysli taký mercedes alebo bmw či audi."
„No ale to sú drahé autá na také, zlatko, určite nemáš." Nie? Tak kukaj! Pomuslela som si a vytiahla moje tri kreditné karty.
„No tak asi hej. A aký typ by si, si predstavovala?"
„No ja som rozmýšľala?" Nad čím vlastne veď v autách sa nevyznám no v hlave som prechádzala posledným vydaním Auto - moto revue a tam bol pekný Mercedes GLK. Áno taký chcem!
„Rozmýšľala som nad mercedesom GLK? Je tu taký? Nemusí byť nový."
„No to tu nie je, je to nové auto ešte ho nikto neodložil ale BMW x5 je také pekné a bezpečné auto ale je hlavne do terénu." Doviedol ma k Peknému striebornému BMW no nie je to mercedes ale BMW ale na tom nezáleží. Aj toto je pekné auto.
„Áno je to pekné auto chcem ho!"
„No dobre ale stojí 900,000$. Budete platiť kartou čo hotovosť?"
„Karta." Po vybavení všetkých dokladov čo trvalo najmenej tri hodiny som zaplatila a s novým autíčkom som odišla domov.
Môj starý náklaďáčik si tam nechali, že vraj ho zošrotujú.
Charlie:
Ach budem dedko to je úžasné ale keď to čaká s Cullenom a on sa na ňu vykašlal. No nedalo sa prehliadnúť to ako o tom dieťati rozprávala. Hneď som to musel povedať Billymu ale on mi nezdvíhal ani Jacob to je strašné! Ani neviem prečo sa Jacob s Bellou pohádal. Bolo už šesť hodín keď som prišiel domov. Keď som sa na stanici pochválil všetci mi gratulovali úplne všetci. Bol som šťastný keď bol môj malý anjelik šťastný ale nie Bella už nie je malá za chvíľu bude mama. Ale vŕtalo mi v hlave prečo jej dala Alice tie peniaze. Renné sa ma snažila prehovoriť aby som ju presvedčil nech si to dieťa zoberie čo som razantne odmietol a Bella by skôr utiekla n ež by si dala to dieťa zobrať nakoniec sa aj ona tešila, že bude babkou aj za cenu, že si Bella nespraví výšku no možno časom. Teším sa na to malé a dúfam, že ma Bella príde navštíviť. Stále nechápem prečo sa musí sťahovať. Je to jej život.
Práve som si objednal pizzu naložil som aj Belle a za stolom som čakal na ňu keď pred domom na Belline miesto zaparkovalo auto. Nie to nebolo auto bolo to BMW x5 kto to preboha...? vypadol mi kúsok z úst keď som videl Bellu vystúpiť z auta. Okamžite som zašie za ňou toto mi musí vysvetliť!
„Bells to je čo?"
„Auto?"
„Áno a koho?"
„no už moje."
„A čo bolo na tom starom?"
„No vieš ochrana môjho bábätka je pre mňa dôležitá!" A láskyplne si pohladkala bruško.
„No to je samozrejme. Ináč Renné ti kúpila na zajtra letenku, že si nemáš nič brať všetky veci ti kúpila nové. Že vraj sa chce ešte rozlúčiť s dieťatkom čo vychovala a poučiť ťa v materstve." O tom ako ma Renné presviedčala o potrate jej radšej nepoviem.
„Och samozrejme ale niečo som si už kúpila a nemám to kam dať môžem to nechať v aute?"
„Nie zlatko dajme to do mojej izby tam je ešte miesto a ináč ani sa nebudem pýtať čo to auto stálo."
„Nie Charlie ani sa nepýtaj." Musím uznať, že to bolo pekné auto a ako som poznal Bellu tak je jej bezpečie až druhé preto ešte stále jazdila v tom šrote a teraz chce chrániť to jediné čo jej po jej jedinej láske ostalo. Bola nesobecká. Ach, už to nie je moje dievčatko musím si začať zvykať. Vybrala pekné veci. Pekný kočiar aj sedačku do jedálne a aj pekný nábytok no jej nový domček bol pekný taký útulný a potom mi niečo podala.
„Ocko to je pre teba." Podala mi obálku. Vybral som malý obrázok. Obrázok mojej vnučky. Malé vyzeralo ako fazuľka. Dojatím som Bellu objal.
„Ďakujem Bells."
„Nie je za čo ocko. To aby si sa mohol v práci vychvaľovať."
„Áno to bude."
„CRRRR!"
„My niekoho čakáme?" Och áno pozval som Blackovcov.
„No príde Jacob aj Billy."
„J...J..acob? a Billy?" zakoktala sa.
„Áno je to problém?"
„Nie." A odišiel som otvoriť.
„Billy! A Jacob! Vitajte u nás!"
„Akú máš dobrú náladu."
„Však počkaj keď to poviem prečo." A s tým vošli do vnútra...
Jacob:
S Bellou niečo je stále vracala a nejedla ani nechudla odkedy odišiel tak to s ňou ide dole vodou po tom čo sme sa pohádali je divná a najviac si aj s otcom nemôžeme pomôcť ale stále je tu cítiť jeho pach čo nie je možne za šesť mesiacov by vyprchal. Jedine? Nie to by on nepodstúpil musel vedieť, že by ju zabil keby, keby spolu spali. Tá predstava ma zožierala ale nemal som právo ju vo vzťahu poučovať ak spolu spali bola to ich vec. Keď sme došli tak na miesto Bellinho náklaďáčiku tam stálo nové, luxusné auto BMW x5. žeby sa Cullenovci vrátili? Stiahol som okienko no nič som necítil iba ten jeho a Bellin pach. Zaujímavé. Waw to auto bolo no proste wow. Prišiel nám otvoriť Charlie.
„Billy! A Jacob! Vutajte u nás!" Mal nezvyčajne dobrú náladu takú nemal dlho.
„Akú máš dobrú náladu." Poznamenal otec.
„Však počkaj keď ti poviem prečo."
Zaviedol nás do obývačky Bella tam už sedela a čo nás oboch prekvapilo nie ako mŕtvola ale príjemne sa usmievala. Bola taká nádherná!
„Dáte si niečo? Ešte sme nedojedli pizzu?"
„Nie ďakujem jedli sme u Sama. No tak povedzte z čoho taká dobrá nálada?" Typický otec ak je niečo nové okamžite to chce vedieť. Charlie hrdo vstal až som sa divil, že nezakopol keď mal tak vysoko nos a zobral niečo z poličky a hrdo znova som sa divil, že nespadol nám malý obrázok položil do rúk teda môjmu otcovi ja som mu pozeral cez rameno. Veľa som z obrázka nepochopil bolo tam čiarok a bodiek a malý fľak. Čo to do pekla je?? Bella bola zjavne nervózna.
„Hmm a čo to je?" opýtal som sa nedočkavý. Otec na to pozeral ako na zjavenie. Potom zo šokom v očiach sa pozrel na Bellu.
„Haló odpovie mi tu niekto?"
„Ale Jake nevšimol si, si to?" opýtal sa ma Charlie do pekla prečo je taký hrdý?!
„Nie. Niečo mi uniká?"
„Bella je tehotná!" zvýskol Charlie a mne sa zastavilo srdce. Bella a tehotná?! Moja Bella? Moja láska? Nie! Umieral som zaživa. Môj otec povedal odmeraným tónom.
„Gratulujem Charlie a kto je otec?" Na toto som bol zvedavý nejaký nový chalan? S ktorým si Bella nedávala pozor? Nie ona nebola nezodpovedná. Ale veď bola len s Cullenom! A to je? Šesť mesiacov to by bolo na nej vidieť. Ale nie on je upír. Do kelu.
„No veď to. Je to Edward Cullen." Odmeraným tónom rozprával aj Charlie.
„Aha no gratulujeme Bella. A necháš si to?"
„SAMOZREJME!" Hovorila rozvážne a pomaly dávala dôklad na každé slovo a pozerala otcovi priamo do očí ach toto sa bude teraz dosť dlho na rade rozoberať.
„Prepáčte ale moje tehotenstvo ma dosť vyčerpalo a zajtra idem preč a aj som bola dnes nakupovať takže dovidenia. Rada som vás videla Billy aj teba JAcob. Dobrú noc ocko." A odišla do svojej izby.
„HM ja sa idem ešte s Bellou porozprávať."
„Áno choď veď vieš kde je jej izba."
„Áno potom ma zavolaj otec."
„Bella?"
„Jacob?" Asi neverila, že prídem za ňou ale tak dlho mi chýbala.
„Poď ďalej ale vopred ťa upozorňujem, že to dieťa si nechám. A nikto a nič mi ho nezoberie."
„Fajn ale rada to prerokuje." A možno ťa zabijú.
„Rada nie je nič nemá tu žiadnu moc. A najvyšší je tu zákon nie nejaké staré pletky a asi by sa moc Charliemu nepáčilo, že ma chce jeho najlepší kamarát zabiť. A mám pre teba novinku videl si aký je napichaný z toho, že bude dedko takže ma ochráni."
„Bella ale on ťa opustil!"
„Nie nechal mi tu poklad a ten ochránim." Tie to slová sa mi zarezávali hlboko pod kožu.
„tak v tom prípade zbohom."
„Nemusí to tak biť ale keď to inak nejde tak zbohom JAcob. A následne ma objala. Tuho som objal vtisol jej malý bozk do vlasov a odišiel. Navždy z jej života...
Druhý diel je tu:http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/omnia-vincit-amor-2-kapitola/
Prečo to tak je??
Autor: ClairdeLune (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 3.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!