Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omnia Vincit Amor 7.kapitola

rajčulka


No ďalší dielik trošku kratší ale "sma kapitolka tu bude dúfam čo najskôr! prajem pekné čítanie a prosím komentíky!!

 

Omnia Vincit Amor

7.kapitola-Volterra

 

Bella:

 

Prebudila som sa na honosnej posteli. Vôbec som túto izbu nepoznala červené steny veľká posteľ zo zlatým posteľným prádlom. Hneď vedľa postele postieľka, pred posteľou LCD televízor a iné drahé vymoženosti. Drahý nábytok a nádherná kúpeľňa. Chcela som sa postaviť alebo si aspoň sadnúť no nešlo to bola som ako prikovaná.

„Lež drahá!" Poručil mi nádherný hlas zamatový ale nie pre mňa známy.

„Pane už je hore."

„Ja viem Snola. Chod!"

!Ale neviem čo dokáže!"

„Snola, choď!"

„Áno."

„Dobré ráno drahá." Sadlo si ku mne ďalšie telo.

„Kde som?"

„Už si doma drahá." Cítila som niečo na čele. Žeby bozk? Ale od koho? A kde doma?

Viečka už neboli znova ťažké tak znova som sa rozpozerala po izbe bola nádherná a potom som sa pozrela na muža sediaceho na posteli.

„Čo tu robím?"

„Si unikátna. Presne taká ako mi ťa opísal."

„A kto ste?"

„Som Aro kráľ upírov!" Tá hrdosť s ktorou to povedal malo u mňa asi vyvolať rešpekt no nič.

„Aha a čo tu robím?"

„Čakáš dieťa ktoré bude na pol upír na pol človek to je unikátne. Prosím dovoľ mi aby som sa mohol o teba postarať." Kľakol si na kolená a z vyjavených pohľadov ktoré na neho upierali dvaja upíry odo dverí som si myslela, že to nikdy nerobil.

„Ale to nepôjde čo môj otec? A mama? A škola?"

„No tvoje tehotenstvo môže byť rizikové nechcela by si bábätko ohroziť? Všakže?"

Vie čo na mňa platí! Nie nemôžem tu ostať.

„Nemôžem vás obťažovať! A ani nechcem!"

„Isabella prosím bude nám veľkou cťou ak tu ostaneš! Budeš mať toho najlepšieho lekára! A všetko po čom túžiš!"

„JA túžim iba po niekom po ničom inom!"

„A môžeš mať koho chceš! Čo chceš dáme ti všetko!"

„Ale ja nechcem nič! Chcem vychovávať dcérku. Ale aby bola bez tohto celého!"

„Ale ako vieš jej otec bol upír a ako jej chceš zohnať krv?"

Nad tým som  nerozmýšľala ale nie budú ma nútiť aby moja malá pila krv a ja? Ak prežijem pôrod iba vďaka tomu, že by ma premenili ale aj tak nebudem piť ľudskú krv!

„Dobre ale ani ja ani moja malá nebudeme piť ľudskú krv a nebudete ma tu držať násilím. A ak budem chcieť odísť pustíte ma!"

„Súhlasím odteraz je toto." Ukázala na izbu. „Tvoja izba. A tvoje požiadavky dodržíme ale teraz idem zavolať jedného skvelého lekára aby ťa prehliadol a potom mi povieš celý príbeh som zvedavý! Felix, Demetri strážte ju a ani sa jej nedotknite!"

„Áno pane!" prikývli a Aro odišiel zavolať nevedno koho...

Felix bol skvelý pripomínal mi Emmetta vždy večné dieťa dokázal ma rozosmiať za celých deväť mesiacov som sa konečne naplno smiala keď mi hovoril ako s Felixom štvali Heidi a Jane a Felix ten bol taký zodpovedný síce bol za všetku srandu ale až po pracovnom čase...

 

Aro:

 

Unikátne chcelo sa mi skákať až po strop no nemohol som práve som vytáčal Carlislovo číslo...

 

Carlisle:

 

Nebola tam dom bol celý spustošený na nočnom stolíku boli tri fotky na každej boli fotky malého bábätka Esme s Rose sa skoro rozplakali keby mohli a Edward sa v kúte skrútil do klbka a ticho vzlykal. Po Chrisovi a Belle ani stopy ale boli tu aj iný upíry len som nevedel aký. Emmett s Jasperom a Alice išli do lesa na nejakú stopu a Esme s Rosalie pri plači hladkali asi dve dupačky boli ružové. Moja vnučka je v ohrození to nesmiem dopustiť! Keď som videl Edwarda v kúte trhalo mi to srdce. Po tichu v ktorom sme sa utápali mi zazvonil telefón číslo ma zarazilo.

ARO!

Opatrne som as pozrel na Esme tá mi pokývala nech to zdvihnem vlastne som Arovi aj niečo dlhoval.

„Aro čo si praješ?"

„Ach Carlisle!" Ako radostne asi neviem v akej bolesti sa utápame? Nie neviem.

„Prosím čo by si povedal na menší výlet do Volterry nebudem vás ani na ľudskú krv lákať iba mi príť pomôcť stal sa zázrak upír ma dieťa a ja neviem či je to dievča v poriadku a aj dieťa! Prosím zober rodinu a príďte sa pozrieť aj na nás!"

„No keď nájdeme Bellu a dovolí nám aby som jej pomohol odrodiť tak si to najprv nacvičím a áno dovolenku potrebujeme! A Alice ktorá bola pri mojom boku mi dala za pravdu.

„Dobre zajtra večer sme tam!"

„Ďakujem Carlisle, ďakujem!" a položil.

„Ide sa do Volterry!"

„Nie nemôžeme tu Bellu nechať to nebude dobrý nápad." Odporoval Edward.

„Alice naplní svoje sily a dojdeme naspäť a potom sa znova s novým a silným elánom pustíme do toho znovu." Pokývala mu Rosalie.

„Tak poďme! Nech už to máme za sebou." Vyleteli sme z jej domu a leteli na  letisko kde sme odleteli do Voletrry. Edward nesúhlasil on si aj klakne len aby mu Bella odpustila ale ona mu odpustí určite...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!