Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omnia Vincit Amor 8.kapitola


Omnia Vincit Amor 8.kapitolaNo ďalší diel je tu a ôsmi dúfam čo najskôr. pevne verím, že sa vám to páči a už mám aj pokračovanie NŠ ale to až po OVA. Tak pekné čítanie a zanechať komentík!!

 

Omnia Vincit Amor

8.kapitola-och môj bože!!

 

Bella:

 

Bola som tu iba pár hodín a bolo mi ako kráľovnej obskakovali ma či niečo nechcem. Klamala by som ak by som hovorila, že sa mi to nepáčilo a, že som to trošku nevyužívala

Chcela som niečo na jedenie mala som to do desiatich minút. Hocičo zmrzlinu, nutelu ktorú som teraz v tehotenstve mohla jesť od rána do večera zjedla som jej už dva veľké kýble. Obskakovali ma upírky jedna krajšia ako druhá a Felix ma stále rozosmieval dokonca som zabudla na svoje bolavé srdiečko a smiala sa o dušu a aj som zabudla na to, že sa živia ľudskou krvou Aro im nakázal nosiť kontaktné šošovky. No netešila som sa na najhoršie Aro bude chcieť vedieť môj príbeh...

„Choďte!"

„Áno pane. Ahoj Isabella."

„Ahoj Jane, Felix, Demetri. A ahoj Aro." Milo som sa neho usmiala, mal malé vrásky na jeho pokrčenej tvári nahrádzal mi Charlieho. No nie úplne.

„Ahoj Bella. Môžem ťa tak volať však?"

„Áno."

„No Bella som strašne zvedavý prosím povedz ako si vlastne otehotnela?"

„No Ono to strašne bolí tak mená hovoriť nebudem." Vo pred som ho upozornila.

„Dobre nemusíš."

„No keď sa moja mama znova vydala a chcela ísť so svojím manželom cestovať tak som odišla ku otcovi. Tam som stretla jeho bola som tichá a samotárska. On ma zachránil veľa krát a raz sme boli do seba zamilovaní nebolo cesty späť. Potom keď ma predstavil rodine sme boli hrať basetball a tam došli lovci traja nomádi a jeden chcel mňa ako korisť a to mu však nedovolili on bol lovec a ja korisť jeden ich kamarát od nich odišiel a on aj s družkou ma naháňali keď som odišla do môjho rodiska tam ma čakal a kusol no on mi jed vysal z rany aby som nebola upírka." Ticho som pozerala na západ Aro sedel oproti posteli na kresle a pozorne počúval iba raz ma prerušil. „A to dokázal?"

„Áno a potom keď som sa vrátila späť určil v našom telesnom vzťahu presné pravidla no môj otec odišiel a ja som s ním ostala sama...

 

Ležali sme na posteli a ja som pomaly zaspávala Alice mi hovorila, že ho zvediem a tak mi pod moje pyžamo obliekla krajkované tmavomodré prádlo a ja som mu ležala v náruči. Zrazu som sa na neho vytiahla a vyzliekla mu košeľu   bol  dokonale odzbrojený keď som ho pomaly vyzliekala a bozkávala na krk.

„Bella. O tomto" ukázal na moje krajkované prádlo.

„Sme sa bavili."

„Edward nehovor, že sa ti to nepáči?" Jemne som ho kúsala do ramena.

„Bella ak ti ublížim..."

„Neublížiš." Chcela som mu stiahnuť košeľu čo mi dovolil no keď som mu chcela rozopnúť aj nohavice stiahol ma vedľa seba.

„Nie Bella spinkaj."

„EE. Chcem ťa! Milujem ťa a chcem ťa teraz hneď!" a potom som mu tie prekliate nohavice rozopla. Pamätám si ako som po prvom orgazme nemala dosť ako sme sa milovali celú noc a nasledujúcu polovicu budúceho dňa a ako som to celé dva dni dospávala. Celá modrinová no stálo mi to za to keď som bolesť ani necítila...

A potom prišli moje prekliate osemnáste narodeniny...

„Jeho brat sa na mňa vrhol no bola to moja vina nemala som sa porezať." Smutne som pozerala na zem pred sebou...

„Bella to mi je ľúto no a ďalej to bolo?" Aký bol nedočkavý tak som rozprávala ďalej a pri tom som si cez šaty hladkala maličkú keď som rozprávala ma z vnútra bruška hladkala ona.

„Tri alebo štyri dni po mojej oslave bol akýsi čudný neprítomný výraz v očiach jeho rodina dokonale zmizla jeho sestra odišla aj s jeho bratom a potom..." nevydržala som to a rozplakala som sa.

„Povedal mi, že ma nemiluje a, že ma nechce. A potom odišiel."

„Ako si zistila, že si tehotná?"

„Môj priateľ mal citlivý čuch a stál mi hovoril či som s ním spala a ja som si na to milovanie spomenula a potom som si spravila test a bolo to! Odišla som od otca a žila v Montreale a tam ste ma vlastne našli..." Krotko som sa usmiala ale nedalo mi spávať no dobre tak spávať nie ale kde je Chris?

„Aro?"

„Áno Bella?"

„Kde je Chris?"

Zrazu mal na tvári na miesto milujúceho a oddaného výrazu mal na tvári výraz plný zloby a nechuti.

„Chcel ťa zabiť a pre nás si unikátna a tak sme ho strčili do väzenia."

„A mohla by som ho vidieť?" Ani neviem prečo ale musela som.

„To nejde nie je v celku."

„akože nie je v celku?"

„No nemá hlavu a tá je ďaleko."

„Aha ale to je jedno!"

„Bella ublížil ti!"

„No tak dobre." Rezignovala som no dúfam, že mu vysvetlím, že nemôžeme byť nič viac ako kamaráti.

„a predsa by si nechcela riskovať život dieťaťa?"

„nie máš pravdu a teraz ak by ti do nevadilo rada by som išla...." Ani som nestihla dokončiť a dostala som bolestivý vnútorný kopanec do brucha od mojej malej.

„AU! AUUUUUUUUUUU!" Zvíjala som sa v náruči Ara a potom dobehli aj Marcus a Caius. Opatrne ma položili na posteľ. Mala som pocit ako keby mi liali do hrdla rozžeravené železo sťahovali mi to hrdlo, pálilo to!

„Bella! Čo ti je? No tak hovor!"

„Páli ma hrdlo a a a neskuto to čne!"

„Smäd."

„Smäd."

„Smäd! Demetri krv zvieraciu! A hneď!" a potom som upadla do bezvedomia.

 

Carlisle:

 

Na letisku mi zazvonil telefón volal mi starý dobrý priateľ Leonard Tollen.

„Ahoj Leonard rád ťa počujem." Aj tak som smútok nedokázal zahnať. Stále som mal pred očami Edwarda ako ho podopiera Emmett alebo Jasper Oči mal ústavne zavreté a na tvári bolesť, že by sa nevyrovnala ani bolesti celého sveta a najhoršie bolo, že nerozprával a aj keď niečo tak iba to, že za to môže on alebo nás prosil o smrť.

„Carlisle musíte nám pomôcť uniesli Chrisa!"

„A kto?" Hm? Bella zmizla aj s Chrisom teda tak to videla Alice.

„Nevieme ten pach nepoznáme ale asi v tom má prsty Bella niečo mu povedala a od vtedy sa nevrátil."

Esme sa ku mne dohnala ako víchrica a vytrhla mi telefón z ruky.

„Ahoj Leo! Tvoj syn chcel zbiť moju dcétu!! A teraz nevieme kde je a radím ti, že ledva držíme Rosalie inak by vám toho Chrisa zabila ublížil Belle dal jej facku len preto, že si ho nechcela vziať. A keď ju nenájdeme  v celku tak Rosalie pustíme!" To bola najprudkejšia reč od môjho pokladu ale normálne som sa jej bál. Aj Edward sa na ňu pozeral.

„Ale to to nie je možne! On by jej neublížil miloval ju! A ona skoro tiež!" Edward skoro rozdrtil sedadlo.

„Nie nemilovala ho!" Skočila nám do reči Alice.

„A teraz Leonard prepáč ale letí nám lietadlo. Tak zbohom!" Zložila Esme telefón upratala mi ho do vrecka na saku a pobozkala na líce a mala pravdu letelo nám lietadlo...

 

Po štyroch hodinách:

 

Na letisku vo Volterre nás čakala dlhá limuzína a na jej kapote sedela Jane.

„Prajem vám pekný deň. Máte veľa práce!" Po ďalšej hodine cesty na hrad sme dorazili moju rodinu usadili do prepychových komnát a mňa vystrojili všetkými lekárskymi vecami a odišiel som do izby tej dievčiny...

Predo dverami stepoval nervózni Aro.

„Carlisle priateľ poď mala silné pálenie v krku a dali sme jej krv teraz spí tak ju môžeš vyšetriť."

„Áno."  Otvoril som dvere izbu som si ani nevšimol vybavím to skôr a potom budem hľadať svoju stratenú dcéru a milovanú vnučku. Odhrnul som záves pri posteli. Ne nej ležalo dievča ktoré mi vyrazilo dych. Bola krajšia ako som si pamätal. A menšie bruško mala pod dlhšími šatami. Hodnú chvíľu som z nej nespustil oči a jemno som sa dotkol bruška. Pod prstami som cítil zrýchlený buchot srdca a pohladil som ju po líci a potom sa jej zatriasli viečka a ona otvorila oči...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omnia Vincit Amor 8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!