Co se stane když se Rosalie setká s jednou čarodějkou, aby opět mohla být člověkem a mohla mít dítě? A co Emmett? A ostatní členové rodiny? Přináším vám napínavý příběh plný zvratů a překvapení.
04.05.2014 (15:30) • AmayaCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 3× • zobrazeno 964×
Rosalie:
Dost často musíme udělat věci, které nás mrzí, kvůli těm, které milujeme. Ale pro jednou v mém životě jsem se rozhodla být sobecká. Miluji Emmetta, miluji zbytek mé úžasné rodiny, ale to, co po čem nejvíc toužím, je mít dítě. Malého uplakaného tvorečka, o kterého budu pečovat. A právě mateřské pudy jsou to, co mě odtrhlo od mé rodiny. Vypravila jsem se do Rumunska, kde se nacházejí jedny z nejmocnějších čarodějek. Hledám jednu rodinu, jednu dívku. Mají v krvi dost magie na to, aby takovéhle kouzlo zvládly bez problémů. Ale určitě za to budou něco chtít. Vždy něco chtějí a v tomto případě bude cena hodně vysoká. Já jsem ale ochotná udělat cokoliv pro to, abych znovu našla své štěstí. Vztah s Emmettem byla velká důležitá část mého života, ale uvnitř mé zkažené upíří duše jsem věděla, že mě úplně nenaplňuje. Mířím za jedním z nejmocnějších tvorů v nadpřirozeném světě vůbec a jsem ochotná odevzdat svou duši a cokoliv, co si budou žádat, pro toho malého tvorečka. Tak moc bych si přála, aby to byla holčička. Tak moc bych si přála, aby to dítě bylo moje a Emmettovo. Normální přirozenou cestou. To ale bohužel nejde.
Rozhodla jsem se letět letadlem, přeci jen to bude mnohem rychlejší, než kdybych použila svou upíří rychlost. Nebudu muset přestupovat, nebudu si muset dělat starosti. Pustila jsem si nějakou hudbu do uší a zavřela oči ihned, jak jsem nasedla do letadla. Už jsem to jen já a nikdo jiný. Žádná Esme, která by mě uklidnila a řekla, že je to v pořádku. Možná už je nikdy neuvidím. Donutilo mě to polknout. Náhlý sled myšlenek po celou dobu letu mě donutila k provinilým pocitům. Jak jsem jim to mohla všem udělat? Emmetovi, Renesmee, Esme. Tohle je pro mě ale důležité. Moc důležité. Někdy si prostě člověk (upír) uvědomí, že není úplně tak nesmrtelný a měl by po sobě zanechat nějaký odkaz. Dost tlachání, Rose!
Mina:
Seděla jsem se svém podkrovním bytě a koukala jsem na krásnou mladou upírku. V jejích očích se značí touha a naděje. A spousta, spousta lásky. Pocítila jsem bolestné bodnutí a rozkašlala jsem se do látkového kapesníčku, co vždy nosím u sebe, vykašlala jsem krev. Sakra. Ona se ale ani nehnula, zřejmě v ovládání je velmi dobrá. Tázavě se na mě zadívala, ale já jasně nasadila pohled, který jí ukázal, že se nemá vyptávat.
Je tu jedna cesta, ale... za tu se platí velká cena. Tou cenou je tvá duše,“ pronesla jsem smutně a pohlédla na ni.
„Jsem ochotná udělat cokoliv pro to mít dítě, prosím. Jsi moje poslední a jediná naděje,“ řekla mi a já musela na moment zavřít oči ten její krásný hlas. Připomínal mi hlas mé matky.
„Dobře, udělám to. Pojď blíž. Pozvala jsem si tě sem v noci, abych, když se rozhodnu, nemohla couvnout. Bude to dost bolestivé a náročné pro nás obě, nebude to žádná legrace.“ Bez dalších slov a protahování ke mně přešla a podala mi své ruce, já je jemně uchopila a začala jsem zaříkávat. Svíce kolem nás vzplály, všechno potemnělo, pak jsem nějak ztratila vědomí a Rose padala k zemi společně se mnou.
Rose:
Když jsem se probudila, bylo už pozdě. Ležela vedle mě, její tělo bylo studené, ale já uvnitř svého nitra cítila život. Cítila jsem, že moje kůže už není žulově pevná, ale měkčí a poddajnější.
Autor: AmayaCullen, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek One Life, One Love - Prolog:
Krásne. Už sa teším na pokračovnie. Celkom ma zaujíma čo je Mine, ale verím, že to vysvetlíš. Rýchlo ďašiu!
Hm, zaujímavé. Aj keď to bolo krátke bolo to veľmi pekne napísané. Som zvedavá, čo nám táto poviedka prinesie, mohlo by to byť celkom zaujímavé. Takže si nenechám ujsť pokračovanie, len tak ďalej.
WoW! A teď by se mohla vrátit za Emmettem a mít malou Emu.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!