Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Only your eyes! - 5. kapitola


Only your eyes! - 5. kapitolaTakže jak jsem slíbila, je tu další kapitolka. V ní se v ději moc neposuneme, ale zároveň je v ní pár důležitých informací. Je opravdu velmi krátká.

Probudila jsem se na něčem měkkém. Myslím že je to postel. Cítila jsem na sobě něčí pohled. Bylo to nepříjemné, ale zároveň jsem ještě nechtěla, aby věděli že jsem vzhůru.

„No tak, já vím že jsi vzhůru,“ řekla Alice.

No jo já zapomněla že ona ví všechno. Zamžourala jsem opatrně a spatřila celou Cullenovic rodinku.

„Bello? Jsi v pořádku?“ zeptal se mě Jasper.

Nevěděla jsem co mu říct. Poslední co jsem si pamatovala byl Jamesův zlověstný obličej.

„Já..., nevím,“ na víc jsem opravdu sílu neměla.

„Už asi musím jít,“ nechci jít pryč.

Někde tam na mě čeká. Vím to. Je schovaný a přijde až ho budu nejméně čekat. Přijde si pro mě. Začala mě polévat hysteriie. Proč musím umřít? Proč musím nést vinu za to, co se stalo někomu jinému? Je to nelogické ne?

„Bello?“ podíval se na mě zvídavě Jasper.

Ostatní mlčeli a zkoumavě si mě prohlíželi. Bylo mi to nepříjemné. Měla jsem strach. Snad poprvé v životě jsem se bála smrti. Kdykoliv jindy bych ji přivítala s otevřenou náručí, ale teď ne. Nemám ale tušení proč. Strach mi znemožnil pohyb. Jen jsem seděla a dívala se kolem sebe.

„Bells, no tak mluv s námi prosím,“ Alice mě nejspíš chtěla utěšit, ale to co se stalo pak mě naprosto odrovnalo.

Jakmile se její studená kůže dotkla té mojí, projel mnou záchvěv energie. V hlavě se mi promítali hrůzostrašné obrázky. Všichni Cullenovi stojí na nějaké louce, naproti nim stojí upírka se zrzavými vlasy. Pak se obraz změnil. Vycházela jsem ze svého domu. Něco mě ale zatlačilo zpět a pak už byla jen tma. Kolem mě se zase objevili všechny tváře Cullenů. Všichni mě vystrašeně pozorovali. Já sama jsem na tom nebila o moc lépe.

„Myslím že by jsi nám měla něco vysvětlit. Například kdo byl ten muž a proč před ním utíkáš,“ ozval se klidně Carlisle.

Zvedla jsem hlavu a podívala se mu do očí. To snad né. Zrovna teď a já si nemůžu dát pozor. Opět jsem viděla několik scén a pak zase tu spalující  bolest, po které následovali upírské vzpomínky. A pak jsem se probrala. Nadechla jsem se a začala vysvětlovat.

„Na tomhle světě žije spoustu různých tvorů. Od těch nejprimitivnějších až po ty dokonalé. Existuje tu jakási rovnováha mezi dobrem a zlem. Uprostřed se nachází lidé. Někteří z nich jsou zlejší než ti druzí, nebo zase lepší, než ti druzí. A někdo tu musí být, aby posuzoval zda tuto rovnováhu někdo drasticky nenarušil. A od toho jsem tu já. Nemám to od narození, i když částečně to v genech je. Svoje schopnosti objevujeme při tragických událostech. Já je objevila, když mi před očima vyvraždili téměř celou rodinu. Zbyla mi jen máma a táta. Důvod? Věděli toho víc, než bylo pro někoho dobré. Moje schopnost spočívá v tom, že když se někomu podívám do očí, vidím celou jeho minulost a ve vyjímkách i kus budoucnosti. Ještě nesmím zapomenout na vás. Taky máte určitou rovnováhu i když o tom skoro nikdo z vás neví. Nejsou to vlkodlaci jak by jste si mohli myslet. Boužel vám nemohu říct jaká rovnováha platí pro vás. Bylo by to porušení toho nejdůležitějšího pravidla. Mohla bych změnit osud a to rozhodně nechci. K tomu muži co jste ho viděli, ten se jmenuje James. Chodila jsem s ním. Vím že jsem to neměla dělat, ale já si opravdu dávala velký pozor a do očí jsem se mu podívala až po měsíci. To mi bylo osudné,“ nevydržela jsem to a nechala slzy volně stékat po mích tvářích.

Všichni přítomní si mě se zájmem prohlíželi. Nadechla jsem se a znovu pokračovala.

„Hned jakmile odešel jsem si sbalila věci a odjela za tátou. Neváhala jsem ani minutu. Po týdnu mi od něj došel mail, ve kterém mi psal, že si mě najde kdekoliv. A že až mě najde, bude to 100x horší než naposledy. A teď mě našel,“ zakončila jsem své vyprávění.

Když mě studené paže objali kolem ramen, tak mi to kupodivu nebylo nepříjemné. Naopak jsem se u Edwarda cítila v bezpečí. Tady mi nic nehrozí. Bože, už chci aby to všechno skončilo a já mohla žít šťastně až do smrti.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Only your eyes! - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!