Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Opačný začátek - 6. kapitola

cullens15415


Opačný začátek - 6. kapitolaTak jo. Dáme této povídce ještě šanci. Víme, že je hrozně nudná, ale zkusíme to napravit.
Coollenky :o) !

6. kapitola

 

Bella

Alice a Jasperem jsou u nás už pár dní a já mám smíšené pocity. Na jednu stranu potřebuji sestřičku. Neustálé blbnutí s Emmettem by mě za chvílí dohnalo k šílenství. Na tu druhou blbnutí s Alicí mě dovede k šílenství ještě dřív. Takže to vyjde nastejno.  Mít sourozence není jen tak. Je zvláštní, že Jaspera jako sourozence snad ani neberu. Mám ho ráda, ale tak nějak jinak. On je… Speciální. Věřím mu méně než Alici, protože se tváří velice tajuplně a jeho jediné opravdu zřetelné emoce jsou city k mé nové sestřičce.Je o hodně starší i když vypadá sotva na dvacet. Je hodně nemluvný, přesný opak Alice. Drží si odstup a na veřejnosti se vůbec neprojevuje. Tomu se ani nedivím,  je nový vegetarián. Myslím, že pro mě bude něco jako strýc později ho asi jako bratra brát budu, ale času je dost.

Občas se mě nebo Emmeta zeptá na Rosalii. Ale spíš mě, protože Emmovi odpovědi bývají:

„Je to fakt kus!“ nebo:

„Líbá fakt hustě!“ chudák. Brácha je někdy na palici.

Alice objevila přednosti civilizace (než nás našli, většinou se schovávali v lese) a hlavně měst s velkými nákupními centry. Poprvé když vstoupila do obchodního centra v Port Angeles, chovala se jako blázen, pendlovala od jednoho krámu k druhému. Zatím nebyl den, kdy vynechala  návštěvu obchoďáku. Je vytrvalejší, než jsem čekala.

Emmett je přijal úsměvem, s Alicí se začali hádat už první hodinu. A Jaspera dokonce jednou rozesmál! Jak jsem říkala, bral je s úsměvem na rtech, ale až do té doby než mu Alice sebrala pokoj. Prý s romantickým výhledem na řeku. Po tomto incidentu se s ní půl dne nebavil.

Do školy ještě nechodí. Začnou až příští týden. Carlisle je nahlásil jako mojí sestru a bratrance.

Esmé je přivítala s otevřenou náručí. Stačil mi jediný její pohled a bylo mi jasné, že si je zamilovala. Carlisle byl opatrnější. Začal se ptát na jejich minulost a tak. Měli jste vidět jak se tvářil, když mu Alice skočila do náruče a řekla:

„Ahoj tati!“

Můj závěr? Bude z nás jedna šťastná velká rodinka.A doufám, že do ní i někdo přibyde…

***

Už jsem se naprosto smířila s Edwardovým ,,problémem". Po operaci bude vše v pořádku a on bude možná víc uvolněnější. Má to určitě moc těžké.

„Bello, řekni Edwardovi, ať se u mě zastaví kvůli té operaci.“ Carlisle držel v ruce modré desky nadepsány Edward Masen a horlivě do nich něco zapisoval.

,,Je všechno v pořádku? Nenaskytly se nějaké problémy, že ne?“ Usmál se na mě a zakroutil hlavou.

„Ne samozřejmě že ne, ale chtěl jsem si s tebou promluvit ohledně tebe a Edwarda. No, ty víš jak to myslím. Žádný vztah ve lžích nevydrží dlouho. Tím si buď jistá.“ Říkal to tím otcovským hlasem. Má pravdu, ale co od něj mám čekat?

Děsil se toho, že ho opustím kvůli pitomé nemoci. Co může udělat když mu řeknu kdo jsem. Prakticky řečeno jsem mrtvá. Kdo by si začínal s chodící mrtvolou?  Určitě se vyděsí a už se mnou nebude chtít nic mít. Upřímně, nedivím se mu.

„Já, já to přece vím, ale jak mu to mám vysvětlit? Nemůžu ho pozvat na čaj a celé mu to vyklopit. Netuším jak na to bude reagovat. Hlavně aby to nikomu neřekl.“ Tu poslední větu jsem spíš zašeptala.

„Aspoň uvidíme jak tě má rád. Když se tu do týdne objeví Volturiovi, tak  bych to na velkou lásku netipoval.“ Asi minutu jsem na něj koukala a uvažovala, jestli to doopravdy řekl.

Řekl.

„Promiň, Bello. Nevyznělo to hezky, zrovna nemám dobrou náladu.“ Uvědomil si, že mě to ranilo, ale na té jeho větě mě zajímalo něco jiného.

„Týdne? Carlisle, nebýval jsi to právě ty, kdo stál zásadně proti prozrazování identity? A co Volturiovy, vždyť je nesnášíš. Do týdne?“

„Čím dřív, tím líp. Nehodlám riskovat, že se do něj bezhlavě zamiluješ a on pak od tebe uteče s křikem a rukama nad hlavou.“ Co mu to sakra přelítlo přes nos? Takhle ošklivě se nikdy nechoval.

„Kdybys byl člověk, tak řeknu ať se z toho vyspíš, ale teď fakt nevím. Co se děje? Stalo se něco s Esmé? Pohádali jste se?“

„Nic, co by se v obyčejných manželstvích nestalo. Začne to u křesla v obýváku a skončí to u rozvodu.“

„Vy se chcete rozvést?“ Píchlo mě u srdce při pomyšlení, že by se měl tak dokonalý pár odloučit.

„Ale, né. To byl jen příklad. Zase to nějak urovnám. A ty to  zařiď s Edwardem!“

 

5. kapitola

Shrnutí

7.kapitola


Pozor, pozor!

Velká anketa!!!

Čteš tuhle povídku? Tak nám to napiš!

Musíme vědět na čem jsme.

Díky Coollenky :o) !



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Opačný začátek - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!