A tu je konečná kapitola. Je krátka, no ku šťastiu niet, čo povedať.
12.09.2010 (19:45) • DarkPassion • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 499×
"Nastalo šťastie, nastal smiech,
Boh odpustil každému hriešnikovi jeho hriech.
Všetko sa zmenilo budeme navždy šťastní,
každý vo svojom sne spokojne zaspí."
20. kapitola KONIEC
Všetci asi poznáte moje meno. Moju minulosť a moje prelietavé šťastie. Chcela som sa s vami rozlúčiť a dopriať vám posledný príbeh môjho života. Poslednú kapitolu svojho príbehu. Mali ste pravdu, za šťastie treba bojovať a ja som to pochopila, preto ho teraz pevne držím v rukách a snažím sa ho prežívať každým kúskom môjho tela.
„Mami, ty si ju znovu pustila k jazeru?“ vyčítala som svojej mame a opierala so o rám okna.
„Ale, keď ona nahodila znovu tie psie oči,“ pípla moja mama a ja som si vzdychla. Megan bola malý čert a Anaela nebola o nič lepšia. Keď sa tie dve malé anjelské diablice spojili, v dome bola doslova spúšť. Spoza chrbta som počula detský smiech. Otočila som sa a uvidela rozosmiatu Anaelu, ktorá sedela na Emmettových ramenách. Behali po záhrade a jašili sa.
„Už poďte domov! Stmieva sa!“ zakričala som na nich a oni stíchli. Urazene šli dnu a ja som sa musela smiať. Milovala som celú moju rodinu aj cez to, čo všetko sa udialo. Pár minút na to prišla do domu Megan. Vyrástla z nej krásna slečna. Bola nádherná a múdra, taká akú som si ju vždy predstavovala a viem, že Anaela nebude iná.
Vošla som do obývačky, kde sedelo celé naše rodinné osadenstvo. Josh sedel na sedačke a živo diskutoval s Jasperom o studenej vojne. Vzdychla som si sa sadla na jeho kolená. Bola som nútená počúvať ich dychtivú diskusiu hodinu, no potom som povedala šmitec a ťahala Josha hore do izby. Vedela som, že Megan je rozumná a pôjde spať, keď bude unavená a Anaelu vyženie do postele Esme alebo Rosalie. Obe ju milovali, veď bola ešte malý škriatok, no ja som potrebovala chvíľku o samote s mojou láskou, ktorú sme si nedopriali naozaj dlho. Vždy tu boli deti, rodina, výlety a ostatné veci ktoré som pravdaže milovala, ale taká príjemná spoločná chvíľka v Joshovej spoločnosti naozaj neuškodí. Mlsne som sa na Josha usmiala a zvalila ho na posteľ.
„Zlatko?“ hral to na vyľakaného, betárisko. Zasmiala som sa a obkročmo si na neho sadla.
„Áno, miláčik?“
Otvorili sa dvere a ja som hneď otočila zrak na ten malý zázrak, čo tam stál. Naša malá dcérka stála vo dverách a v ruke zvierala plyšového zajačika. Okamžite som zletela z postele a Josh sa začal smiať. No, prepáčte, ale naozaj nemám náladu a chuť jej vysvetľovať, čo sme asi tak chceli robiť.
„Mojem spať s vami?“ zívla si a skackala k nám.
„Jasné, že môžeš drobec,“ ujal sa slova Josh a zobral ju na ruky a položil medzi nás. Ja som si ľahla k nim a hladila Anaelu po brušku a šeptala jej do ucha uspávanku až do kým nezaspala. Obaja sme náš malý poklad sledovali. Anaela pomaličky oddychovala a ja som sa unášala snami o našom živote. Neustále otázky ako asi bude pokračovať, no nato ma hneď prerušili pery Josha na tých mojich. Usmiala som sa a šepla mu slová lásky. Naozaj si nemôžem nič lepšie priať, ako toto. Všetko zlo je zažehnané, anjeli získali miesto, ktoré im patrilo a Boh nás bude ochraňovať aj s jeho pomocníkmi ku ktorým však patríme aj my.
Ráno som sa zobudila na príjemnú vôňu omelety. Vyletela som z postele a zutekala schody až do kuchyne. Pripadala som si ako nejaká pubertiačka. Zasmiala som sa a rodina na mňa hádzala nechápavé pohľady až na Edwarda, ktorý sa len usmieval. Anaela zas lietala vonku a Megan sa podozrivo venovala Paulovi, jednému z vlkov. Joshovi sa to nepáčilo, no mne to bolo jasné na prvý pohľad. Pozrela som sa na Edwarda a ten prikývol. Takže máme tu ďalšiu vlčiu lásku, len dúfam, že Johsa neporazí, Paul mu bol kedysi ako brat. Vstala som na rovné nohy a pohladila sa po naplnenom brušku. Pozrela som sa do odrazu vo vitrínkach a v tom ma napadla krásna myšlienka. Zaleskli sa mi oči a zakričala som na Johsa.
„Josh, chcem ďalšie dieťa!“ Všetci sa začali smiať, no ja už som bola pevne rozhodnutá, že ešte jedny malé nožičky v dupačkách budú pobehovať po tomto dome...
Autor: DarkPassion (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Opustená vo svojom tieni 20. kapitola - koniec:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!