Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová pomsta - 6. kapitola

denynka84


Osudová pomsta - 6. kapitolaTakže je tu další díl, trochu kratší, ale snad to nevadí. Tenhle je obzvlášť zajímavej takže se těšte.xD enjoy P.S. nezapomínejte na komenty

6. kapitola – Setkání s Culleny

 

 

To se mi líbilo, že mě také bere jako partnera.

 

Pohled Effie:

 

Pověděla jsem Angelovi také něco o svojí rodině, a tvářil se spokojeně.

 

Chvíli jsem si ještě povídali o všem možném až nastalo takové to ticho před polibkem. Začali jsme se líbat, daleko vášnivěji než kdy předtím! Tiskli jsme se k sobě jako kdybychom chtěli jeden druhého rozmačkat, pokud jsem mu ubližovala, nestěžoval si. Bylo jasné k čemu se schyluje, ale ani jeden jsme se nebránili.

 

„Opravdu to chceš?“ zeptal se mě s neskrývanou vášní v hlase. Místo odpovědi jsem ho začala líbat ještě vášnivěji. On mi jedním pohybem strhnul tričko, a já jemu na oplátku taky. Když sjel svými rty na můj krk strhla jsem mu kalhoty a zavzdychala jsem jeho jméno. Jako kdyby ho to pobídlo strhl mi kalhoty taky. Oba už jsme byli jen ve spodním prádle. Ani jsem to nepostřehla a byli jsme oba dva v ložnici a leželi jsme v posteli. Začala jsem ho hladově líbat a on mi rozepnul podprsenku a pohrával si s mými ňadry. Vzdychala jsem jeho jméno. Už se to nedalo vydržet, tak jsem mu sundala trenky, a on mě zbavil kalhotek. Plynulým pohybem do mě vnikl a přirážel. Zalil mě naprosto úžasný pocit, když přirazil naposled, lehl si vedle mě a oba jsme oddychovali. Bylo to krásné!

 

„Miluji tě“ zašeptal mi do ucha a políbil. Odtáhla jsem se a vyznala jsem mu také lásku, „Miluji tě!“. A oba jsme byli šťastní. Chvilku jsme leželi vedle sebe, když mě Angel začal znovu líbat a objížděl prstem moje křivky, takže jsme si zopakovali ještě třikrát. Bylo to úžasné!

 

Naposledy jsem Angela políbila a šla zjistit co zbylo z mého oblečení, no moc toho nebylo! Vyšla jsem ze dveří a šla do pokoje kde jsem měla oblečení, popadla jsem fialové šaty a zalezla do koupelny. Dala jsme si sprchu a oblékla se. Vlasy jsme si vyčesala do drdolu a podívala se na sebe do zrcadla, musela jsem uznat, že mi to slušelo.

 

Když jsem otevřela dveře od koupelny uslyšela jsem tři hlasy, jeden patřil Angelovy, další byl také mužský a ten poslední ženský, který zněl jako zvonečky. Šla jsem za těmi hlasy a došla jsem až do obýváku, všichni se na mě otočily. Ve zlomku vteřiny u mě byl Angel a objímal mě.

 

„Tohle je moje sestra Alice a můj bratr Jasper“ ukázal na ně, „a tohle je Effie moje láska, ale to už asi Alice víš, že?“ představil mě a na tváři mu hrál povedený úsměv. Nechápala jak by to ta Alice mohla vědět?

 

„Alice vidí budoucnost vzpomínáš?“ připomněl mi to Angel.

 

„Jo jasně už si vzpomínám, těší mě“ usmála jsem se na ně.

 

„Nás taky těší, bratr má dobrý vkus co?“ mrknul na mě Jasper.

 

„Mě těší taky, určitě budeme skvělé kámošky“ objala mě Alice.

 

„Určitě“ potvrdila jsem jí to.

 

„Někdy spolu půjdeme nakupovat, jo?“ skákala snad metr do výšky, jak se těšila.

 

„Ne, Alice“ řekl rozhodně Angel, „víš kdybys s ní šla nakupovat nepřežila bys to, ona je shopaholic“ vysvětlil mi.

 

Alice na něj jen vyplázla jazyk a já se musela smát.

 

„Zamluvila jsem letenky, takže můžeme hned zítra jet. Všichni už se na tebe moc těší Effie“ řekla s nadšením Alice.

 

„Já už se taky těším až je poznám, jestli jsou milý jako vy, tak určitě nebude problém“ odpověděla jsem jí s předstíraným nadšením, které v mém hlase naštěstí nepoznala. Sice jsem jí řekla že se těším, ale tím si nejsem tak jistá, vlastně se tak trochu bojím, mám trému, jako třeba před písemkami ve škole.

***

Celou noc jsme si povídali, Alice byla docela fajn a Jasper taky. Ale něco mi říkalo, že s ostatními členy rodiny to tak v klidu nebude!

 

Když se blížila hodina našeho odletu, šla jsem se převléknout. Vzala jsem si také šaty, ale pohodlnější, volnější a vlasy nechala spadat na ramena.

 

Sešla jsem dolů ze schodů, kde Jasper i Angel na nás s Alice čekali, já ale přišla první, takže se čekalo už jen na Alice. Když konečně přišla vypadala jako bohyně, měla na sobě bílé šaty, vlasy zapletené do složitého účesu a lodičky na vysokém podpatku.

 

„No konečně Alice, já myslel že tam za tebou budu muset jít“ stěžoval si Jasper.

 

„A proč si nepřišel?“ mrkla na něj svůdně Alice. Jasper na to jen zakroutil hlavou a už se konečně mohlo jít.

 

Zašli jsme do garáže, které jsem si předtím nevšimla. Stálo tam žluté Porsche a černé BMW. Alice s Jasperem nasedli do Porsche a já s Angelem do BMW, Angel řídil a jel jako blázen, celou cestu na letiště nesundal nohu z plynu, ale tahle divoká jízda se mi docela líbila.

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová pomsta - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!