Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Painkiller - Prolog

dakota-outtakes1


Painkiller - PrologAhojky, konečně nová povídka. Zatím jen prolog, pište, jestli máte zájem o pokráčko... Coollenka H. :o)

Painkiller - Prolog

Tehdy mi bylo 10 let, ale pamatuji si na to, jako by to bylo včera.
Ve třídě o velké přestávce jsme si jako vždy házeli s míčkem, tentokrát s hopíkem. Můj úhlavní nepřítel, Kevin, mi ho 'omylem' hodil na čelo svojí největší silou. Hned jsem s nejlepší kamarádkou Sárou běžela na dívčí toalety, abych se podívala, jestli budu mít modřinu. Samozřejmě. Přesně uprostřed čela se objevoval modrofialový flek. Asi po deseti vteřinách jsem si všimla, že modřina začíná mizet. Jak je to možné? Ptala jsem se v duchu, ale moc pozornosti jsem tomu nevěnovala.

Tenkrát se poprvé projevila moje schopnost regenerace, i když jsem o tom neměla potuchy.


Podruhé to bylo asi o tři měsíce později.

Máma zrovna koupila novou kuchyňskou linku, která ještě neměla zarovnané rohy. Chtěla jsem si vzít sklenici s vodou, když jsem bokem o jeden zavadila. Začala mi téct krev, ale po deseti vteřinách se zastavila. Žádná rána tam už nebyla.

To už jsem začínala pochybovat, jestli jsem normální.


Potřetí se mi udála nehoda, kterou by nikdo nečekal.

Stalo se to jedno pozdní odpoledne, když jsem byla doma sama. Máma mě poprosila, ať uvařím večeři. Recept mi položila na stůl. Trvalo mi asi půl hodiny jídlo uvařit, ale zvládla jsem to. Když bylo připravené na talíři, vzpomněla jsem si, že jsem tam nedala sůl, která zůstala u prkénka na krájení. Rychle jsem se pro ni natáhla, ale nevšimla si, že tam zůstal nůž. Ten mi teď rozřízl ruku od zápěstí až k lokti. Bylo to hrozné, pálilo to. Najednou se rána změnila, krev už netekla. O pět vteřin později po ráně nebyla ani stopa.

Tentokrát jsem si byla jistá, že normální člověk nejsem.

 

Současnost

Právě jsem přišla ze školy, hodila tašku k posteli a šla k počítači. Ve škole mi učení šlo samo, takže jsem se moc učit nepotřebovala, stačilo mi jen jednou si přečíst látku. Od té doby, co jsem zjistila své schopnosti, paměť se mi stále vylepšovala.
Asi před týdnem jsem si založila profil na chatových stránkách a začala jsem si psát s nějakým klukem jménem Edward Cullen. Připadal mi docela milý. Zrovna jsem mu chtěla vylíčit další nudný den ve škole, když se ozvalo ťukání na dveře.

,,Dále", ozvala jsem se. Dovnitř vstoupila mamka s telefonem v ruce.

,,Mám pro tebe zprávu. Z tvého pohledu špatnou, ovšem mně nabídli místo na klinice na severu Států v Seattlu. Takže se stěhujeme," oznámila. Mě poklesla čelist.

,,Nebudeme bydlet přímo v Seattlu, ale přibližně 10 kilometrů daleko od nemocnice v městečku Forks."

,,A opravdu to musíš přijmout? Vždyť je to už třetí stěhování od mého narození! Mami, přece víš, že tady mám kamarády," zkoušela jsem smlouvat.

,,Bello, nebuď jako malé dítě! Je ti už sedmnáct, měla by sis zvyknout na změny." Tohle kázání mi ještě chybělo.

,,Nejsem jako malé dítě, jen mi přijde hrozné, že se pořád stěhujeme!" opáčila jsem.

,,Je mi to opravdu líto, ale budu mít větší plat. Za měsíc si převezmeme dům ve Forks."

,,Jsem s tím smířená," odpověděla jsem. Mamka odešla.

Píp! Přišla mi zpráva od Edwarda:

,,Proč nepíšeš???"

,,Právě mi mamka sdělila, že se stěhujeme. Do nějakého města Forks, blízko Seattlu," odepsala jsem. Odpověď přišla okamžitě:

,,To je bezva! Tam bydlím. Kdy se nastěhujete?" Skvělé! Alespoň tam budu někoho znát.

,,Za měsíc převezmeme dům."

Shrnutí

1.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Painkiller - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!