Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pár minut lásky - 13. kapitola

Jane odvádějící Ewarda, Bellu a Alice


Pár minut lásky -  13. kapitolaDalší kapitola. Bella se setká s Anthonym a zjišťuje, že je jedinečný, jak svým vzhledem tak svým darem. Robin Belle nabídne zajímavou nabídku, ale to by v cestně nemohl stát Aro...

„Ona je s námi, chce se ti omluvit,“ vysvětlil Robin.

 

„To mě nezajímá, neměli jste ji dovolit ho chovat,“ odsekla jsem. Pak jsem se zase sklonila nad Anthonym.  Pak mi ukázal něco, co mě totálně šokovalo. Ukázal mi Edwarda.

 

„On se potkal s Edwardem?“ ptala jsem se.

 

„Ne,“ řekli všichni tři najednou.


 

 

„No, ale on mi ho ukázal,“ řekla jsem.

„Hloupost, on ho nezná,“ řekl Robin.

„Chceš říct, že lžu? Ukázal mi ho,“ odsekla jsem. Anthony mi zase sáhl na obličej. Ukázal mi Edwarda… a taky mě. Jak jsme se líbali, co je to za pitomost?

„On mi ukazuje moje vzpomínky,“ vydechla jsem.

„Co?“ nechápal Felix.

„Prostě mi ukazuje mě a Edwarda, moje vzpomínky,“ řekla jsem.

„Jak je to možné? Nikomu z nás naše vzpomínky neukázal,“ řekla Renata.

„Schoval si je pro Bellu,“ řekl Felix.

„Že bys je na něj přenesla v těhotenství?“ tipoval Robin.

„Je to možné?“ ptala jsem se. Anthony se dožadoval moji pozornosti. Zase mi ukázal Edwarda, pořád mi ukazoval jeho obličej, chtěl vědět, kdo to je.

„Tatínek s námi nemůže být, ale neboj se, máš toho nejúžasnějšího náhradního tátu na světě,“ usmála jsem se. Anthony mi ukazoval postupně ty tři dny, co jsem prodělávala přeměnu. Jak ho Renata krmila krví, Felix jak si s ním hrál, Robin ho uspával v náručí. Moje dítě je prostě jedinečné, škoda, že tu není i jeho otec. Ukazoval mi vše, chtěl mi vynahradit ty dny, co jsem s ním nebyla, pak se obraz rozplynul, všechny obličeje zmizely.

„Co se děje?“ ptala jsem se.

„Jen usnul,“ zasmál se Robin. Renata vzala foťák a vyfotila mě, jak držím Anthonyho. Podívala jsem se na ni.

„Vzpomínky.“ Usmála se. Anthony mi spal v náručí. My už všechno víme o dětství poloupíra, ale bude to stejné i s Anthonym? Jak moc se ode mě liší? Držela jsem ho v náručí, nebylo to nepohodlné.

„Viděl ho už někdo z gardy?“ ptala jsem se.

„Jen Jane, ale to ti už ukázal,“ řekl Felix.

 

O rok později…

Anthony je báječný, vypadá asi jako dvouleté dítě, jeho růst se zpomalil, tak jako u mě. Aro a všichni ostatní ho viděli, když měl asi dva týdny, omotal si je kolem prstíčku. Všichni vědí, co umí, nikdo se mu nesnažil ublížit.

„Bells? Co bys řekla tomu, navštívit moji rodinu?“ ptal se mě Robin.

„To je dobrý nápad, už dlouho jsi je neviděl, já jsem je taky viděla jen na svatbě,“ řekla jsem.

„Mohla bys jet navštívit i Cullenovi,“ navrhl.

„To myslíš vážně?“ ptala jsem se.

„Vidím, jak si nešťastná, a tohle je dobrá záminka jak vidět Edwarda,“ řekl.

„Jsem přece tvoje žena, většina mužů by svou ženu neposlali za jiným,“ usmála jsem se.

„Jenže já chci, abys byla šťastná,“ řekl.

„Děkuji,“ řekla jsem. Anthony mi ležel v náručí a spal.

„Tak pojď, jdeme za Arem,“ řekl. Zvedla jsem se a položila Anthonyho do postýlky. Šli jsme společně do síně. Aro, Caius i Marcus seděli v trůnech, Jane, Alec a všichni ostatní postávali kolem.

„Mohu vám nějak pomoci?“ ptal se nás Aro.

„Jo. Chceme navštívit moji rodinu,“ řekl Robin.

„Vážně? To je hezké. Asi chcete moje svolení, že?“ Usmíval se Aro.

„Jo,“ kývla jsem.

„Dobře můžete jet, ale slíbíte mi, že se vrátíte, nebo víte co? Neslibujte, pojede s vámi Jane, Kayl a Heath,“ řekl Aro.

„Jo a ještě jedno opatření. Anthony zůstane tady,“ řekl.

„Ne! To rozhodně ne!“ řekla jsem.

„Ty víš moc dobře, že svého syna tady nenechám!“ zařvala jsem.

„Bello, klid, já a Renata se o něj postaráme,“ řekl Felix.

„Ale…“ namítla jsem.

„Neboj se Bells, všechno bude v pořádku, jen jeď, postaráme se o něj,“ řekl Felix.

„Tak dobře, necháme ho tady,“ řekla jsem.

„Jen opatření, to jistě chápeš. Jo, Bells, budu potřebovat štít, asi tak za dva měsíce, tak se vrať brzy.“ Usmál se, Aro. Vrátím se ještě dřív, nemůžu tady Anthonyho nechat tak dlouho. Felix a Robin mě následovali do pokoje. Anthony stále spal ve své posteli. Naházela jsem do batohu pár věcí, Robin udělal totéž. Nebudeme cestovat letadlem, když můžeme běžet.

„Postarej se o Anthonyho,“ řekla jsem Felixovi.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pár minut lásky - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!