Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Peklo na zemi - 1. kapitola

Mazec :DDDD


Peklo na zemi - 1. kapitolaCo se stane Belle v lese?

Ahoj, je tu další kapitola. Chci vám poděkovat za komentáře a poprosit o další.

Peklo na zemi

Pohled Belly

Sešla jsem dolu a podívala jsem se do lednice. Moc tu toho nebylo. Vyndala jsem suroviny, které potřebuji, a hned jsem začala vařit večeři. Po chvilce jsem ji měla uvařenou. Nandala jsem jen Charliemu. Já si v noci půjdu zalovit. I když lovit nemusím, ráda odtud vypadnu.

„Večeře je už hotová," zavolala jsem na Charlieho, který se vedle díval na fotbal. Zvednul se a šel do kuchyně. Když vešel, tak se zarazil.

„Ty nebudeš jíst?“ Zeptal se mě a sednul si ke stolu, na kterém už bylo připraveno jídlo.

„Ne já nemám hlad,“ odpověděla jsem a začala mýt nádobí, které jsem ušpinila při vaření. V myšlenkách jsem již byla někde v lesích. Z mého přemýšlení mě vytrhl až Charlie.

„Bylo to výborný,“ řekl, vstal a šel zpátky do obýváku koukat se na fotbal. Uklidila jsem poslední nádobí a šla do pokoje.

„Dobrou noc,“ řekla jsem ještě, než jsem odešla do svého pokoje.

Dveře jsem za sebou hned zamkla, převlékla jsem se do sportovního oblečení. Měla jsem štěstí, byla již tma a nemusela jsem čekat. Vyskočila jsem z okna a běžela do lesa. Běh jsem si naplno užívala. Ucítila jsem pach srnky a vydala jsem se po její stopě. Když mě srnka uviděla, snažila se utéct, ale bylo pozdě. Chytla jsem ji a zlomila jí vaz. Vysátou jsem ji měla za chvíli. Její tělo jsem zahrabala do země.

Zpátky se mi ještě nechtělo, tak jsem se rozběhla dál. Najednou jsem narazila na starší stopu upíra. Zastavila jsem se a zvažovala jsem, jestli se po ní mám vydat, nebo si ji prostě nevšímat a běžet dál. Moje zvědavost mě ale přemohla a já se rozběhla po stopě neznámého upíra. Stopa mě zavedla až na krásnou louku. Měla tvar kruhu.

Lehla jsem si na zem a pozorovala jsem hvězdy, které odtud byly krásně vidět. Zaposlouchala jsem se do zvuků okolní přírody a uslyšela jsem rychlé kroky směřující sem na louku. Vstala jsem a rozběhla jsem se někam schovat. Nejsem rychlá jako upíři, takže by mě poměrně rychle chytil.

Svůj pach jsem ještě zaštítila. Schovala jsem se do nějakého křoví nedaleko louky a doufala jsem, že mě nenajde. Nebyl to nejlepší úkryt, ale jinam už jsem se jít schovat nemohla, protože ten upír už vyšel na louku.

Všimla jsem si, že má zlaté oči, takže je vegetarián. Lehnul si doprostřed louky a zavřel oči. Takhle ležel čtyři hodiny, otevřel oči, ale nevstával. Sice je krásný, ale já ho proklínala za to, že to musím už čtyři hodiny sedět na jednom místě a nemůžu se ani hnout, aby mě neuslyšel. Všechny svaly jsem měla ztuhlý a víčka se mi zavírala.

To si snad dělá srandu, pomyslela jsem si.

Vstal až po další hodině. Ještě jednou se podíval na nebe a už konečně začal odcházet, sice na upíra hlemýždím tempem, ale odcházel. Byl už na kraji louky. V kapse mi zazvonil mobil. Vylezla jsem z křoví a začala jsem utíkat, jak nejrychleji jsem jen mohla. Netrvalo dlouho a ode mne ho dělily jen tři metry. Všimla jsem si kraje útesu, který byl vzdálený jen padesát metrů. Změnila jsem směr a běžela přímo k němu. Neznámý upír mě už skoro chytil.

Na kraji útesu jsem zastavila. Už se po mě málem měl, když jsem uhnula a nastavila mu nohu. Nestihl zastavit, zakopl a padal po hlavě dolů do moře. Okamžitě jsem se otočila a běžela domů.

Už jsem se těšila do postele.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Peklo na zemi - 1. kapitola:

 1
1. Sem
20.10.2017 [13:01]

Další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!