Ahojky. Toto je moje první kapitolovka, na které pracuji s tmobile552. Doufám, že se bude líbit. Edward má sestru, která nenávidí Bellu, do které se její bratr zamiloval. Bella je poloupír, který roste stejně jako normální dítě, ale růst se zastavuje v osmnácti letech. Prosím o komentáře. Děkuji.
20.02.2011 (16:30) • kore • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 1128×
Ahojky, Bella je zvláštní druh poloupíra a její matka je také poloupír se zvláštním darem maskováním upírů a poloupírů. Bella roste jako normální člověk, ale silná jako poloupír.
Pohled Belly
Dnes jsem se rozloučila ve Phoenixu. Stěhuji se k nevlastnímu otci do malého městečka jménem Forks, které je ukryté mezi kopci. Není to můj otec, ale on o tom ještě neví. Matka říkala, že ho podvedla, když byla v podnapilém stavu. Radši mu to neřeknu, už tak je hodně zlý. Když jsem byla malá, tak mě znásilňoval. Nenávidím ho, ale musím se k němu přestěhovat. Matka chce najít mého biologického otce, ale neví, kde ho má hledat. Podvedla svého manžela, když byla na školení v Itálii - ve Volteře. Prý to byl románek na jednu noc, ale zapomněli kondomy. Občas si říkám, jak někdo může být tak hloupý, že zapomene na kondomy. Kvůli tomu, co mi dělal nevlastní otec, když jsem byla malá, se bojím lásky a všeho kolem toho. Bojím se dotyků od kluků. V noci mám noční můry, které nemůžu zastavit. Bojím se, že se to stane znovu. Nikdo to neví. Jenom já a on. Vyhrožoval mi, že jestli se to někdo dozví, tak mě a mojí matku zabije. Bojím se to říct.
Sedím v letadle. Zachvilku přistáváme a začne peklo. Nevlastní otec Charlie na mě bude čekat před letištěm v autě. Nejhorší je, že před lidmi se musím přetvařovat a hrát si na hodnou a šťastnou dceru.
„Prosím, připoutejte se, přistáváme,“ ozval se z reproduktorů hlas letušky.
Zapnula jsem si pás a užívala jsem si poslední chvilky volna. Za pět minut jsem byla na letišti a odbavovala si zavazadla. Šla jsem halou, kde bylo plno lidí a šla směrem k Charliemu. Čekal na mě za dveřmi u vstupu na letiště. Hned jak jsem ho uviděla, se mi zvedl žaludek.
„Ahoj, Charlie,“ pozdravila jsem ho, když jsem k němu došla, ale chtělo se mi křičet o pomoc.
„Ahoj, Bells,“ oplatil mi pozdrav a usmál se.
„Jaký byl let?“
„Dobrý,“ řekla jsem. Ale byl by lepší, kdyby letěl co nejdál od tebe, pomyslela jsem si.
„Tak pojď,“ řekl a nastoupili jsme do auta.
Sedla jsem si na místo spolujezdce. Chtěla jsem si sednout dozadu, ale Charlie by se vyptával, proč nesedím vedle něho.
Cesta domů proběhla celkem rychle. S Charliem jsem si nepovídala. Nebylo o čem. Doufám, že nebudu mít ten stejný pokoj, kde se to stalo. Nechci na to vzpomínat, ale když vidím Charlieho, tak si vzpomenu vždy. Také doufám, že mě Charlie bude pouštět ven, abych mohla zmizet z toho prokletého domu.
Je týden po začátku nového školního roku. Nastupuji sem na školu do třetího ročníku. Nikoho tu neznám.
„Zapsal jsem tě do školy. V pondělí tam nastoupíš.“
„Děkuji,“ řekla jsem a vystoupila z auta.
„Máš pořád ten samý pokoj.“
To snad není možné, pomyslela jsem si. Vzala jsem si věci a šla do pokoje. Hned při vstupu se mi vybavily vzpomínky.
Vybalila jsem si věci, převlékla se do domácího.
„Bello, pojď udělat večeři,“ zavolal mě Charlie.
„Už jdu,“ řekla jsem a sešla dolů.
Autor: kore, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Peklo na zemi - prolog:
prosím dalšiu
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!