Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pevné pouto 3. kapitola

xD Bez komentáře :D


Pevné pouto 3. kapitolaPo hodně dlouhé době jsem napsala pokračování povídky Pevné pouto. Chytl mě jeden nápad, kterým bych mohla pokračovat. Jak Cullenovi Belle vysvětlí, že všechno není, jak bylo? Přeji pěkné čtení. Vaše barushQa

3. kapitola

 „Samozřejmě, že nemusíš. Jak jsem už řekl. Jedná se jen o formalitu a to, co je napsané v papírech,“ usmál se na mě mile a já mu úsměv oplatila. Potom jsem se ale zarazila.

„Jak jsem se sem dostala?“ zeptala jsem se. V hlavě jsem měla okno. Pamatovala jsem si jen útržky, které mi nedávaly žádný smysl.

„Myslím, že by ses měla, Bello, posadit. Bude to tak lepší,“ ukázal na koženou pohovku. Posadila jsem se. Carlisle se posadil do křesla. Ostatní mí noví sourozenci se posadili na sedačku. To slovo sourozenci je tak zvláštní. Jako bych ho už několikrát používala. Ale ne v této rodině. Budu si muset nějak zvyknout.

„Na co všechno si pamatuješ?“ otázal se Jasper. Vypadal velmi soustředěně. Byl moc hezký. Všichni v této rodině byli krásní. Nevypadali jako normální lidé. Měli sněhově bílé tváře a zlatohnědé oči. To mě hodně překvapilo.

„Pamatuji si na to, jak se jmenuji. Potom na to, jak mi někdo říkal, že se setkám s bohem, který mi řekne můj rozsudek. Vybavuji si ho jen matně. Postarší obličej v mlze. Vypadal jak duch. Měl ale příjemný hlas. Uklidňující. Řekl mi, že jsem ojedinělý případ a dostanu druhou šanci. To je asi vše, nač si vzpomínám,“ prozradila jsem vše, co jsem věděla. Emmett na mě vykolejeně koukal.

„Ty jsi viděla boha?“ zeptal se, jako by to snad neslyšel.

„Ano. Vždyť jsem to říkala. Vypadal jako starší Elvis Presley,“ zasmála jsem se. „Bohužel ten před rokem umřel,“ povzdechla jsem si. Všichni zalapali po dechu.

„Tak tohle bude těžší,“ zašeptala Esme.

„Co bude těžší? Stalo se něco?“ zeptala jsem se. Vyděsilo mě. jak se tvářili.

„Kdy jsi… ehm umřela?“ vykoktal Emmett. Bylo vidět, jak zápasí se slovy. Počkat! Já umřela? Proto jsem viděla toho boha. Pár věcí se mi tím vybavilo.

„No přeci 20. května 1978,“ podívala jsem se na ostatní. Nevím. jestli to jde, ale oni zbělali ještě víc než před tím. Nemožné. Zadívala jsem se na Edwarda. Rentgenoval mě pohled. A dalo se říct, že se zájmem. Vypadal nádherně. Už jsem sice říkala, že jsou všichni moc hezcí, ale on byl obzvlášť. Měl tmavě rudé rty, které kontrastovaly s jeho bledou pokožkou. Jeho tvář byla řezaná tvrdými, ale milými rysy. Jeho oči bylo orámováno hustými řasami. A jeho oči? Ty byly jako studny. Dalo se v nich utopit. Nikdy jsem nepocítila takový pocit, jako právě teď. Z mého rozjímání nad Edwardovým vzhledem mě vyrušil Carlisle.

„Hodně se toho změnilo Bello. Jak asi víš, tak my nejsme tvá bývalá rodina a lišíme se i místem, kde jsi žila. Dříve jsi byla v Severní Dakotě, ale teď jsi ve státě Washington v malém městečku Forks,“ začal pomalu. Bylo vidět, že k tomu hlavnímu ještě nedošel.

„Pokračuj dále,“ pobídla jsem ho tiše. Byla jsem zvědavá, co mi chce říci zajímavého. Musí to být něco důležitého, když se všichni tváří tak napjatě.

„Změnilo se toho hodně. To jsem ti už říkal. Ale změnil se i čas,“ podíval se mi do očí a větu nechal doznít v tichu. Změnil se čas?

„To myslíte jako rok?“ chtěla jsem si ujasnit, jak to jako myslel.

„Ano,“ prostě odpověděl. Začala jsem být trochu hysterická. Kde to sakra je jsem? Kam mě to bůh poslal?

„Kolik?“ zajíkla jsem se. Myslím, že pochopil, jak to myslím.

„Je 14. listopadu 2010,“ odpověděl mi pro změnu Edward. Pane bože! Ten jeho hlas. Jako hollywoodská hvězda. Ten si snad nahraji na gramofonovou desku a budu ho pořád poslouchat. Zní jako karamel. Usmála jsem se. Má nová rodina se na mě divně podívala. A já to hned pochopila. Co to říkal? Rok 2010! To snad není možný. Až teď jsem si všimla té zvláštní televize. Byla tenká a visela na stěně. To je mi teda věc. A co je támhleto? To vypadá jako rádio, ale je taky trochu jinačí. Vypadá mnohem lépe.

„Páni! To myslíte vážně? Když se podívám na váš dům, tak je mi hned jasné, že nejsem v té době, kde jsem byla před tím. Je to tady naprosto fascinující. A ten nádherný nábytek ze dřeva. To musel vyrábět velmi šikovný člověk,“ pochválila jsem jim dům. Esme blaženě usmála.

„Ten jsem dělala já. Jsem architektka a navrhuji také nábytek,“ usmála se a na ní obdivně pokývala hlavou.

 

Edward

Seděli jsme u nás v obýváku, v našem obrovském domě. Navrhla ho má adoptivní matka Esme. My jsem ho vlastně i postavili. Nebylo to vůbec těžké. S naší a Emmettovou sílou. My nejsme jen tak normální. Jsme upíři. Ale ne zlí. Živíme se krví zvířat. Nazýváme se vegetariáni.

Zrovna jsem seděl s mou rodinou v obývacím pokoji a četl si noviny. Když v tom se najednou něco nahoře pohnulo. Bella se probudila. Alice hned vyběhla a začala jí dávat pokyny, co si má vzít na sebe. Lituji ji. Jsem hrozně zvědavý, jak vypadá. Jestli se náhodou nezměnila. Moje malá Bella…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pevné pouto 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!