Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pevné pouto prolog

Bella - libanky


Pevné pouto prologAhojky. Pokusila jsem se o přenesení filmu Pevné pouto do děje Stmívání. Doufám, že se Vám má druhá kapitalovka bude líbit. V této kapitole se seznámíte s dějem. Pozmněnila jsem jména z filmového originálu, takže se bát nemusíte - Bellu tam najdete. :) PS: Je to krátké.

Prolog

,,Jmenuji se Isabella Swan. Bylo mi 14 let, když jsem byla zavražděna…‘‘ pořád si opakuji tuto větu, i když mi to stejně nepomůže.

Žiji v mezisvětě – to je mezi Nebem a Zemí. Musím říct, že je to tu moc hezké. Je tu vše nač jen pomyslíte. Neměla bych si vlastně na nic stěžovat. Každý o tomto místě sní ve snech po nocích – o svém dokonalém světě. Já o něm nesním, já ho žiji. Každé dítě na světě by mi asi závidělo, ale není to zase tak dokonalé. Musíte se vždy kouknou na druhou stranu mince. V tomto případě je to, že se nevidím se svými rodiči. Stýská se mi. Pořád na ně musím myslet. Cítím se tu hrozně osamělá, i přesto že je zde plno dívek, které zemřeli stejným způsem jako já. Všichni si tu rozumíme. Nejvíce mám ráda Holly. Stala se mou nejlepší kamarádkou v mezisvětě. Beru jí, jako mou sestru, která stejně nelze nahradit. Moc bych ji chtěla vidět. Mít ji u sebe. Někdy odsud vidím, co se děje v mé rodině. Pochytila jsem, že má sestra si vzala svého spolužáka a čekají dítě... Takže budu teta? Tak ráda bych tam byla, až se to narodí. Viděla jsem také, jak můj malý bráška jde poprvé do školy. Šel tam s úsměvem na rtech. Jak ráda bych ho tam doprovodila s mou rodinou. Jediná věc se zlepšila, od mého odchodu. Byli to pouta mezi mími blízkými...

 V mezisvětě jsem už tři roky. Na Zemi by mi bylo sedmnáct let. Přesto pořád vypadám, jako čtrnáctiletá. Já vlastně jsem pořád čtrnáctiletá. Jsem zachycena v časové smyčce. Brzy mám jít k rozsudku. Je to něco, jako soud, ale tady místo soudce zasedá Bůh. Rozhodne se vždy, kam Vás pošlou. Radí se ze svými rádci. Jsem docela napjatá. Zajímá mě jestli mě pošle do nebe nebo do pekla. Většinou je to prý nebe, a když Vás někdo zabije, tak máte nebe zaručené. Možná, že bych se nad tím pousmála, ale přijde mi to divné. Zabijí tě -  máš nebe. Zabiješ – peklo. A co když to není ani jedno? Co když má někdo nehodu? Potom to berou podle toho, jaký vedli život. Zdá se mi to trochu nespravedlivé.

 Rozsudek mi má být sdělen za pár minut. Pomalu začínám být nervozní. Přemýšlím jestli mě pustí do nebe a nebo se budu smažit po zbytek času v pekle, někde kilometry pod zemí. Doufám v první variantu – kdo by také ne. Pomalu se na zem snáší bílá hustá mlha. Nevidím ani na krok. V mlze přede mnou se začne rýsovat obličej.

 ,,Dobrý den, Bello. Jsem Bůh a obeznámím tě s tvým posmrtným osudem,‘‘ říkal klidným a velmi příjemným hlasem. Působil vyrovnaně a celkem diplomaticky. Představovala jsem si ho trochu jinak, ale zase ne moc jinak.

 ,,Dobrý den, Bože. Ráda Vás vidím. Jak jste rozhodli. Čeká mě nebe, nebo snad peklo? Nebo úplné zmizení?‘‘ zeptám se. Cítím, jak mi začíná rychle bušit srdce a klepat se ruce.

 ,,Neboj se, Bello. Musím říct, že vykonávám u tebe velice zvláštní rozsudek…‘‘

PROSÍM KOMENTÁŘE. POTŘEBUJI VĚDĚT JESTLI POKRAČOVAT NEBO NE. KAŽDÉHO KOMENTÁŘE SI VELMI CENÍM.

 

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pevné pouto prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!