Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Plakat se má v dešti - 2.kapitola

Ako smajlo


Plakat se má v dešti - 2.kapitolaTak a je tu pokráčko. Omlouvám se, že to trvalo tak dlouho, ale měla jsem spoustu učení. Doufám, že se bude líbit.

http://www.youtube.com/watch?v=BVJ-CnWhsRM&feature=related

 

Bellin pohled

 

,,KDE JE?''

,,Klid Bello, uklidni se.''

,,Neuklidním se, dokud mi neřekneš, kde je!''

,,...''

,,TAK KDE?''

,,Jen se posaď...tak...jel do Itálie..''

,,COŽE?!?''

,,Ale no tak, nejel tam, aby se zabil!''

,,A proč teda?''

,,Myslel si, že to tak pro tebe bude lepší...''

Ach bože. Proč to muselo být tak těžké? Proč jsem jenom měla takovou smůlu. Edward byl tak hodný. To kvůli mě odjel. To já jsem byla tem článek, který ničil jeho rodinu. Ale pořád jsem ho milovala. Milovala jsem ho víc, než všechno na světě, víc, než svůj vlastní život. A teď byl ode mě tak daleko...Musím ho mít u seba. A to za každou cenu!

,,Alice?''

,,Ano?''

,,Chci..aby se vrátil.''

,,Víš to jistě Bello?''

,,Ano.'' Štěstí, že se mi netřásl hlas.

,,Tak dobře, zavolám mu.''

Posadila se na kraj kuchyňské židle, naposledy po mě hodila nejistý pohled a začala vytáčet Edwardovo číslo. Seděly jsme tam a já začínala být netrpělivá. Nakonec to Edward přeci jenom zvedl.

,,Ahoj Edwarde...'' Alice si s ním povídala dobrých deset minut a já se bála, že se třeba nebude chtít vrátit. Ale když dotelefonovala, poznala jsem z jejího výrazu, že Edward souhlasil. Dalo by se říct, že se mi ulevilo.

,,Bello, Edward je na cestě zpět a než se vrátí, měla by jsi se dát do pořádku.''

Nechápala jsem o čem mluví, dokud jsem se na sebe nepodívala do okna, které odráželo můj obraz. Vlasy jsem měla jak vrabčí hnízdo, pod očima velké kruhy, rty popraskané a celkově můj zevnějšek nevypadal po té probdělé noci dobře. Musela jsem Alici dát za pravdu.

,,Tak fajn, ale kde jsou ostatní?''

Rozhlédla jsem se po prázdné kuchyni, jako bych čekala, že se najednou objeví.

,,Všichni jeli na lov.''

,,Hm, dobře, tak čím začneme?''

,,No, myslím, že nejdříve ze všecho by jsi se měla najíst, připravím ti něco k snídani.''

Už začínala vstávat od stolu, ale já ji zarazila.

,,Nevadilo by ti, kdybych si tu snídani připravila sama?''

Vypadala trochu zaraženě, ale pokrčila rameny a sedla si zpět na židli.

Otevřela jsem lednici a zjistila, že jsou velmi dobře zásobovaní. Měli vše od zeleniny a masa, až po mléčné výrobky. Popadla jsem láhev mléka a postavila ji na linku. Pak jsem ze skříňky vytáhla lupínky a s přehnanou opatrností je nasypala do misky, která vypadala velmi staře a křehce. Bylo lehké soustředit se jen na přípravu jídla a ostatní myšlenky odstrkovat do koutku mojí mysli. Snažila jsem se ze všech sil, abych nezačala vzpomínat. Nesměla jsem se složit a udělat to tak všem ostatním ještě těžší než to měli. Ještě jsem si nalila hrnek čaje a šla se posadit k Alici. Seděli jsme mlčky. Bylo slyšet jen cinkání lžíce o hrany misky. Když jsem dojedla, umyla a uklidila jsem nádobí, a pak jsem se s vyčkávavým výrazem podívala na Alici.

,,Tak, nasnídáno, co je další položka na programu?''

,,Hele Bello...přede mnou se nemusíš přetvařovat, to snad víš ne ?''

,,Ano to vím, ale já se o tom opravdu nechci bavit. Rozhodně ne teď...''

,,Dobrá...no, takže, kde jsme to skončily...ano, teď se osprchuješ, platí?''

,,Rozkaz kapitáne.''

Vydali jsme se do koupelny. Pod sprchou jsem strávila asi hodinu a Alice mi vyprávěla o tom, jak byla jednou s Jasperem nakupovat. Docela jsem se bavila. Nakonec jsem vylezla ze sprchy, Alice mi učesala vlasy, nalíčila mě, oblékla a šly jsme se projít. Naše konverzace se týkala naprosto nenáročných témat a já viděla, jak moc se mě snaží udržet v dobré náladě. Zrovna, když jsme seděli na lavičce u řeky, přijeli, nebo spíš přiběhli ostatní z lovu. Snažila jsem se ze všech sil, nedat na sobě nic znát a udržet uvolněnou atmosféru. Docela se mi to dařilo. Šli jsme do obývacího pokoje, dívali se na televizi a čekali na Edwarda. Alice všem vysvětlila, jak se věci mají a Esme vypadala velmi štastě. K večeři mi Alice naservírovala karbanátky s bramborem, ale já skoro nemohla jíst, jak jsem měla stažený žaludek z čekání na Edwarda. doufala jsem, že zase něco nepokazím, že vše půjde hladce. Konečně se otevřely dveře a v nich stál můj anděl.

Rozeběhla jsm se k němu a políbila jsem ho...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Plakat se má v dešti - 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!