Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Plakat se má v dešti - 3.kapitola

BOTfYTCDKEC


Plakat se má v dešti - 3.kapitolaKonečně je tu pokračování, které bych moc ráda věnovala Dederce Veverce, za její podporu. Děkuju Elis Ps: Prosím o komentáře, poslední dobou mi psaní moc nejde. Mám trochu těžší období. takže mějte slitování. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bs8AXlTwhJ0&feature=related

 

Edwardův pohled


Otevřel jsem dveře a okamžitě na mě spočinuly oči všech přítomných. Pohlédl jsem na Bellu, která mi ihned vpadla do náručí. Byl jsem tak rád, že ji mohu mít u sebe. Ta doba co jsem byl pryč a nevěděl jak na tom je, byla nesnesitelná. Neváhal jsem a políbil ji. Byl to velmi opatrný a dovolím si říct, že i bolestný polibek. Bella se snažila ze všech sil nedat na sobě nic znát, ale já jsem na ni poznal, jak je to pro ni těžké. Celá se třásla a její rty prozrazovaly zoufalství. Odtáhl jsem ji od sebe a ona se na mě omluvně podívala. Její oči jakoby zestárly. Byly hluboké a snažily se mi říci vše, co se nedokázalo vypovědět slovy.

,,Promiň,'' hlesla jen a omluvně na mě pohlédla.

,,Bello, nemáš se za co omlouvat. Ani jeden z nás. Stalo se to a my se budeme muset vypořádat s následky. Já chápu, že jsou ti moje doteky nepříjemné, ale pevně věřím, že to spolu zvládneme. Miluji tě. Miluji tě strašně moc.''

Podívala se mi do očí. Napadlo mě, co tam hledá. Stopy po tom, že si dělám legraci. Zjevně ale nic nenašla. Z jejích očí se jí začaly kutálet slzy, ale byly to slzy štěstí, neboť se jí koutky úst vytáhly do plachého úsměvu.

,,Já tebe taky miluji. Vždycky jsem tě milovala a vždycky budu.''

,,To jsem rád. A mimochodem, něco jsem ti přivezl.''

Teď se tvářila překvapeně. Obočí se jí stáhlo a ona se nepatrně odtáhla. Nesnášela dárky, ale tenhle si rozhodně zamiluje. Nechal jsem jí stát na místě, vzal jsem do ruky košík, který jsem nechal stát za dveřmi a podal ho Belle. Ta si ho váhavě vzala a postavila ho na zem. Všichni teď stáli kolem nás i když už nejspíš věděli, co za překvapení jsem přivezl. Pak Bella odtáhla deku, kterou byl košík přikryt. Nahlédla dovnitř a s úsměvem na rtech vytáhla svůj dárek opatrně ven.

Byla to fenka bernardýna, černá s bílými tlapkami. Měla velké, hnědé, upřímné oči a nádhernou hebkou srst. Bella si ji přivinula k hrudi a podrbala ji za uchem.

,,Edwarde ta je krásná. Kde jsi ji vzal? ‘‘

,,Našel jsem ji cestou sem. Seděla u silnice a neměla obojek, tak jsem ji vzal s sebou. Říkal jsem si, že máme v okolí málo psů.‘‘ Řekl jsem a všichni se zasmáli.

,,Děkuju, děkuju mockrát. A jak se bude jmenovat? ‘‘

,,To je na tobě.‘‘

,,Co třeba…Andy?‘‘

,,Dobře.‘‘

Přivézt Belle psa byl moc dobrý nápad. Trávila s Andy spoustu času, chodili jsme s ní na procházky, cvičili ji a já byl rád, že jsou zrovna prázdniny a Bella má spoustu času na zotavení. Asi po týdnu jsme se spolu poprvé od mého příjezdu políbili a tentokrát už to bylo mnohem lepší. Bella se netřásla ani nebrečela, ale snad poprvé od doby co jsme spolu, ukončila polibek ona a ne já. Asi po měsíci, co u nás Bella bydlela, jsme spolu leželi večer v posteli a Bella mi vše vyprávěla. Bylo strašné to poslouchat a vidět, co všechno si vytrpěla. Ale na druhou stranu jsem po ní sám chtěl, aby mi to řekla. Bylo na ní vidět, že jí to pomáhá. Vypovídat se. Když skončila, lehla si mi do náručí. Bylo slyšet jen tlukot jejího srdce a její přerývavý dech. Já jsem jaksi nemohl dýchat.

A pak jsem Něco zaslechl. Byly to Aliciny myšlenky. Moje tělo se napjalo a já Bellu sevřel pevněji. V tu chvíli vtrhla k nám do pokoje a její oči byly zděšením vytřeštěné. Střídavě koukala na mě a na Bellu a její vlasy jí poskakovaly kolem obličeje.

,,Ne Alice, to… přeci… nemůže... to... nejde... ne…‘‘

,,Je to tak.‘‘

,,Jak to, že jsi to neviděla dřív? ‘‘

,,Nevím… prostě… já… nechápu to.‘‘

,,Můžete mi říct co se tady děje?‘‘ Řekla Bella a zavrtěla se. Oba jsme se na ní s Alicí podívali, ale ani jeden z nás nebyl schopen slova.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Plakat se má v dešti - 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!