Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Plakat se má v dešti - Prolog


Děj se odehrává v čase, kdy byla zabita Victoria. Rozdíl je v tom, že jsou Charlie i Renné mrtví a Bella bydlí v domě sama. Jednou o víkendu si Bella vyjede do města, zatímco Cullenovi odjedou na lov. Bohužel tam však Bella potká partičku kluků, kteří s ní mají neblahé úmysly. Zbytek si už budete muset přečíst sami :D. Prosím o komentáře, vzhledem k tomu, že je tohle má úplně první povídka, jsem si téměř jistá, že se mám v čem zlepšovat. :D A taky prosím napište, jestli má cenu pokračovat dál.

 

Bellin pohled

 

Ta ulička mi naháněla husí kůži. Chodník osvětlovalo jen pár nerozbitých lamp a světlo měsíce, který byl zrovna v úplňku. Přitáhla jsem si svetr blíž k tělu. Škoda že jsem neposlechla Esme a nevzala si bundu. Přidala jsem do kroku, abych se trochu zahřála. Klapot mých bot se rozléhal ulicí a bylo slyšet jen rytmické tamtam, pampam,...Ty zvuky mi nějak neladily. Více jsem se do nich zaposlouchala a zjistila, že je tam vždy jedna doba navíc. Ohlédla jsem se a zjistila, že za mnou jde asi 18ti letý kluk. Vypadal téměř normálně, modrá mikina, jeany, tenisky,... Až na ten výraz v obličeji. Byl takový chtivý, lačný. Opět jsem přidala do kroku ale on také. Napadlo mě začít utíkat, ale se svojí šikovností bych zakopla a přivodila si nějaký úraz. To by mi tak chybělo. Křičet bylo k ničemu, to jsem moc dobře věděla a zdálo se, že on také. Rozhodla jsem se, že prostě půjdu dál stejným tempem a pokusím se dostat na hlavní. Došla jsem až na konec ulice a tam zabočila doprava. Sakra byla to slepá ulička, no to jsem si teda naběhla. Otočila jsem se, že se vydám na druhou stranu, ale naproti mě stáli 4 kluci včetně toho, který šel předtím za mnou.

,,Ahoj kočičko, co pak tu děláš tak sama?'' Zeptal se jeden z nich.

,,Nic, jenom jsem zabloudila.''

,,Tak nic jo? No to bysme měli trochu napravit.''

,,Co?''

,,Zalepte jí pusu!'' Přikázal jeden z nich, zatímco druhý už vytahoval šedou lepicí pásku.

,,Ne, ne! Grmfh...'' Už jsem nemohla mluvit. Kopala jsem kolem sebe, škubala se, házela sebou. Ale tenhle boj jsem nemohla vyhrát. To jsem moc dobře věděla. Jeden z nich mi přitiskl ústa na tvář a sjížděl níž, přes ušní lalůček, po krku až k rameni.

,,Pročpak máš tu mikinu? Podle mě je trochu zbytečná.'' Řekl a serval ji ze mě i s tričkem.

Pak mi rozepl pásek a sundal ze mě i kalhoty. Stála jsem tam jen ve spodním prádle. Sama. Ponížená. Věděla jsem co se bude dít dál, k tomu jsem nepotřebovala umět předpovídat budoucnost. Líbal mě po celém tela a po chvíli se přidali i ostatní. Bylo to nechutné. Jen tam tak stát úplně bezmocná. Poslední co jsem cítila byla bolest, strach, smutek, tma, prázdnota,...V mé mysli zůstal jen němý výkřik....EDWARDE !!!

 

 

Edwardův pohled

 

Krčila se tam v koutku. Celá rozklepaná. Vykročil jsem k ní abych jí vzal do náruče. Šlehla ke mě pohledem který mě přikoval na místě. Byl plný bolesti a hlavně...strachu!

,,Asi bych jí měla vzít já'' , řekla pohotově Alice a vzala Bellu opatrně do náruče. Nenáviděl jsem je. Nenáviděl jsem je za to co Belle udělali. Nenáviděl jsem je za to, že se zabili v autě když od ní ujížděli a já je nebudu moci pomalu umučit k smrti. Nenáviděl jsem je za to, že se mě teď Bella bojí. Nechal jsem Alici, aby kolem mě Bellu pronesla do auta. Sedla si vedle ní na zadní sedadlo a já se posadil za volant. Esme, Rose, Jazz, Emmet a Carlile se posadili do Alicina Porshe a vyjeli jsme domů. Bella po chvíli usnula.

,,Alice?''

,,Ano?''

,,Bella...se mě bojí ?''

,,Ano Edwarde, pochop to. Právě jí znásilnili, myslím si, že se teď bude bát všech mužů. Chce to čas, počkáme až se prospí a pak si s ní o všem promluvíme. Podle mě je důležité, aby to ze sebe dostala.''

,,Nikdy si neodpustím, že jsem se k ní nestihl dostat dřív...''

,,To není tvoje chyba Edwarde.''

Možná ne, ale možná taky ano, pomyslel jsem si a zabočil na příjezdovou cestu k našemu domu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Plakat se má v dešti - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!