Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Podmínka prolog + 1. kapitolka

Rosalie Hale by Shindeen


Podmínka prolog + 1. kapitolkaTakže nová kapitolovka Podmínka. Bella je dcerou Ara, ale ona není ve Volteře šťastná. Proto ji dá den po jejich 18 narozenin podmínku. Má 50 let volna, ale potom musí 25 let být ve Volteře. Cestuje po světě a nadejde poslední týden, první padesátky, kdy je na svobodě. Přestěhuje se do Forks a tam potká Cullenovi.

Prolog

Bella:

Ahoj, jmenuji se Bella Riceyová (Volturiová). Bydlím ve Volteře. Jsem dcera Ara a Sulpicie. Moje zvláštnost je, že jsem na půl upír a na půl jumper. To znamená, že se dokážu teleportovat. Z upírství jsem, ale nepobrala to, že nespí a každý den musím jíst a pít. Naštěstí mi stačí jenom jednou denně si něco vzít k jídlu. A taky nezářím na slunci.

Mám dar. Psychický štít, proto mě má Aro rád, jenom kvůli tomu.

Matka odešla od Ara, když mi bylo 5. Nechala mě tady ve Volteře.

Ještě jedna věc. Rostla jsem jako normální člověk do 18 a pak se můj vývoj, jako by mě přeměnili na upíra, zastavil.

A jak už jsem podotkla, Aro mě má rád jenom kvůli mého daru. Pche, to jsou teda rodiče.

Včera jsem oslavila 18 narozeniny a konečně si můžu dělat co chci. Odejít z Volterry. Tato myšlenka, mě provází už od dětství.

Aro mi tuhle myšlenku povolil, ale pod jednou podmínkou. 50 let na svobodě, a potom musím strávit dalších 25 ve Volteře + když bude nejhůř musím přijet taky.

Samozřejmě jsem na tuto nabídku kývla. Pořád lepší, než kdyby mě nepustil vůbec.

Aro mi dal neomezenou kreditku a já mohla vyrazit. Vzala jsem si svoje oblíbené auto černé Lamborghini murcielago LP640 roadster. Kromě kreditky a auta jsem nic nepotřebovala. Zbytek si nakoupím v mém novém městečku…

1. kapitolka – Jak to všechno začalo

O 49 let a 358 dní později.

Žila jsem si krásný život, ale stejně mi někdo chyběl a kamarád to nebyl. Byl to víc než kamarád, který by mě utěšoval, rozesmíval, měl mě rád.Tohle mi chybělo už necelých 68 let.

Lidé na mě v Londýně začali mít podezření, proč nestárnu apod. blbosti.

Rozhodla jsem se tedy jet na to nejdeštivější místo ve Forks. jedna agentura mi tam nabídla ihned krásnou vilku k odebrání, navíc mi to doporučili, protože to dělala nějaká Esme Cullenová, která v tomhle opravdu vyniká. Věřila jsem jim a vydala se tedy z Londýna do Forks. Nejdřív jsem, ale musela přeletět vodu. Auto jsem nechala na opuštěném parkovišti blízko Londýnského letiště, aby si ho někdo vzal. Kdo chce.

Ten kousek na letiště jsem došla pěšky. Měla jsem už objednanou letenku. Přišla jsem akorát. Stačila jsem projít kontrolami a poté rovnou mohla nastoupit do letadla a prostoru 1. třídy.

Lidi se za mnou otáčeli a hlavně chlapci. Byla jsem ráda, když jsem seděla v sedadle v 1. třídě. Mohla jsem se teďka prospat. Pustila jsem si do uší MP3 a poslouchala hudbu a při té hudbě jsem taky usla.

Probudil mě až hlas, že jsme přiletěli do Seattlu. Bodejď, v takovém zapadákově jako je Forks nebude letiště.

Vstala jsem a měla pořád v uších MP3. Šla jsem letištěm a všichni koukali na moje zlaté oči nebo na mě.

Ještě jsem vám zapomněla říct, že piji zvířecí krev jako normální vegetariánský upír.

Zastavila jsem se před letištěm a rozhlížela se. Naproti letišti byla luxusní prodejna s luxusními auty.

Super, vždy mi vše padá pod ruku, teda posledních 50 let. Zašla jsem tam a koupila si Hyundai ix35, protože nějaké to placaté auto, by na silnicích hodně drkocalo a navíc by se mi mohl sedřít podvozek a to bych autu nikdy nepřála.

Prodával tam jeden blonďák. Pořád se na mě culil.

Kdy bych rychle neodjela, pozval by mě někam nebo rovnou by se semnou začal muckat a skončili bychom v posteli, což bych nedovolila. Někteří kluci jsou fakt otravní.

Vyjela jsem tedy do Forks. Cesta byla opravdu špatná a byly tam díry. Ještě, že jsem si koupila ten Hyundai ix35. Je to takový terénní vůz.


Doufám, že se vám líbí tato povídka. Budu pokračovat tři dílky a pak uvidím podle komentů jestli mám pokračovat.

:D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Podmínka prolog + 1. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!