Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pokračování - 13.kapitola: Dotek

555


Pokračování - 13.kapitola: DotekAhoj!! Trochu mi to trvalo než jsem něco vymyslela. Nějak mi dochází inspirace. :-) Budu ráda za vaše komentáře :-)

13.kapitola: Dotek

 

Když jsme přiletěli bylo asi něco kolem páté odpoledne. Na letišti na nás čekal Carlisle, Jasper a Rose. My s Edwardem a Renesmee jsme jeli s Alici a Jasperem našim Volvem. Edward se samozřejmě hned hrnul za volant. Já s Alicí a Ness jsme seděli vzadu.

„Matt je ještě u nás?“ zeptal se Edward Jaspera.

„Ano. Myslím že šel na lov. Asi ještě nepřekonal Jakobovu přítomnost. Jo mimochodem je u nás už od rána a nemůže se Ness dočkat.“ Řekl Jasper a kouknul po malé, která spala na mém klíně.

Hned jak jsme přijeli k domu se ze dveří hrnul Jacob.

„No konečně. Už jsme myslel že jste tam zůstali.“ Řval na celé kolo.

„Pššt.“ Zašeptali jsme všichni sborově, až jsem se tomu musela pousmát.

„Jo promiň.“ Zklidnil se a přišel ke mně aby si mohli vzít Ness z mé náruče. Sice mi nedělalo problém ji nést, ale s s ochotou jsem mu ji předala.

„Zanes ji nahoru do pokoje. Myslím, že dneska se už neprobudí.“

„Jasně.“ Otočil se a utíkal do domu.

Já jsem šla Edwardovi pomoci s kuframa. Zanesli jsme je k nám do domečku a já začala vybalovat. Půlku z těch věcí jsem na sobě ani neměla, ale musela jsem si je zabalit už jen kvůli Alici.

„Konečně doma.“povzdechla jsem si když jsem měla hotovo.

„To máš pravdu.“ Zašeptal mi Edward u ucha o objal mě.

Já si ho k sobě přitáhla blíž a natáhla se abych ho mohla políbit. Začal mi polibky čím dál více vášnivě oplácet a ani jsem nepostřehla, že mě nese v náručí a pokládá na postel. Jedním škubnutím jsem mu roztrhla košili. Knoflíčky se rozletěli po celé místnosti. Potom jsem přešla níž a zápasila s páskem u kalhot. Ten se mi taky podařilo zničit. On mi zatím sundával triko a rozepínal jeansy. Všechno létalo po pokoji takovou rychlostí, že jsem se ani nestačila divit. Když už nebylo co odkládat začal mě líbat po celém těle. Každý dotek ve mně jakoby vyburcoval ještě více vášně. Přitáhla jsem si jeho hlavu do úrovně té mé a začalo ho líbat na rty. Rukama jsem přejížděla po Edwardově dokonalé hrudi. Nakonec jsem mu prsty začala zajíždět do vlasů a přitahovala si ho ještě blíž.

Všechno bylo naprosto dokonalé. Naše těla splynula v jedno a já si vychutnávala ten dokonalý pocit extáze. Bylo to jakoby jsme bez sebe byli roky né jenom tři dny.

„Ne nebylo to lepší tady něž v letadle?“zeptal se mě.

„Jo zase jsi měl pravdu.“ Uznala jsem poraženě.

„Stýskalo se mi.“ Políbil mě.

„Mě víc.“

„Příští týden touto dobou…“ nechal svá slova vyznít do prázdna.

„Co?“

„No se přece stěhujeme.“

„Vlastně máš pravdu. “

„Ano.Zdá se mi že to nějak rychle uteklo. Ale o nic se nemusíme starat. Dům už je kompletně zařízený stačí se jen zabydlet.“

„Myslíš že to zvládneme?“

„Určitě. Musíš si zvykat takovýchto zkušeností ještě zažiješ.“

Usmála jsem se na něj.

„Tak příští týden.“

„Příští týden.“ Řekl a políbil mě do vlasů.

 

***

Ještě ten večer jsme šli pro Renesmee do velkého domu. Když jsem vstoupila do jejího pokoje ležela tam na velké posteli a Jacob spal v houpacím křesle vedle ní. Oba vypadali tak sladce a nevinně.

„Vidím že už jste všichni doma.“ Ozvalo se vedle mě. Otočila jsem. O stěnu se opíral Matt.

„Ano to jsme.“ Řekla jsem podrážděně.

„Myslím, že by si vaše dcera měla dávat na toho vlkodlaka pozor. Jsou to nebezpeční tvorové a hlavně velmi nevyzpytatelní.“

„Ten vlkodlak jak říkáš není nijak nebezpečný a bude tu dokud ho tu bude Renesmee chtít. A jestli s tím máš nějaký problém tak…“

„My si tykáme?“ přerušil mě.

„ehm. Ne. Promiňte.“

„Ne mě to nevadí. Já jsem Matt.“ Natáhl ke mně ruku.

„Bella.“ Podala jsem mu ruku zpátky. Jeho kůže mi přišla o trochu křehčí něž ta naše a taky teplejší.

Usmál se na mě a přimrazil mě pohledem.

„No…já už budu muset jít.“vykroutila jsem se mu a z mého hlasu bylo slyšet rozrušení. Vyletěla jsem z chodby doslova bleskovou rychlostí. Nechápu jak jeden poloupír může takovýmto způsobem otřást mým sebeovládáním.

Edward naštěstí nebyl nikde blízko mě, tak neviděl jak jsem byla rozhozená. Vchodové dveře jsem rozrazila takovou silou až jsme se bála že z nich vypadne sklo.

Utíkala jsem napříč loukou k našemu domečku. Normálně by mi to trvalo kolem 3 minut, ale díky mému rozrušení jsem tam doběhla za polovinu. Sedla jsem si na lavičku na naši zahrádce a položila si hlavu do dlaní.

„Vzchop se.“ Opakovala jsem si v duchu pořád dokola. Jeden pitomý upír se mě dotkne a já už jsem celá hotová. To není ani možné.

„Bello.“ Slyšela jsem volání z obýváku. Zhluboka jsem se nadechla a šla za tím hlasem.

 

!!!!!!!!!!Shrnutí povídek!!!!!!!!!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pokračování - 13.kapitola: Dotek:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!