Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pokračování - 16.kapitola: Večírek

Sraz Ostrava!!! 15


Pokračování - 16.kapitola: VečírekAhoj :-) Poslední doubou jsem se nějak rozepsala takže myslím že další kapitola na sebe nenechá dlouho čekat. Prosíím pište komentáře. Budu ráda za všechny.

16.kapitola: Večírek

 

Celý zbytek noci jsme už jen seděli a povídali si. Když už začalo trochu svítat šli jsme oba do velkého domu. Přes sklo jsem viděla, že Renesmee je už vzhůru. Seděla na pohovce a o něčem diskutovala s Jacobem.

„no to si teda piš že to zvládnu.“ Dobírala si ho.

„Ale prosímtě, vždyť si ještě malá holka. Jak by jsi na něho mohla stačit.“ Odpověděl ji Jacob.

„Neříkej mi laskavě že jsem malá ano. Na svůj věk jsem až moc velká.“ No to měla teda pravdu. Člověk s normálním rozumem by jí řekl tak 11-12 let. Ale ve skutečnosti jí byl jen jeden rok.

„No to teda jsi má milá.“ Řekla jsem když jsme procházeli dveřmi.

„Mamííí no konečně, už jsem myslela, že jste na mě zapomněli.“

„Na tebe. Nikdy.“ Vzala jsem si ji do náručí. Normální matka by se asi podlomila pod její tíhou, ale já už nikdy nebudu normální.

„Všechno nejlepší.“zašeptala jsem ji do ucha.

„Tobě taky mami.“ Řekla a pevně mě objala.

„A o čem jste se to vlastně bavili něž jsme přišli? Na co jsi ještě malá?“

„Ale na nic.“ Řekli sborově s Jacobem.

Pohlédla jsem tázavě na Edwarda. Po očku jsem viděla jak po něm Ness hodila prosebný výraz. Bylo tu snad něco co jsem zase nevěděla?

„To je jen taková maličkost. Renesmee už je velká a rozumná holka, že drahoušku?“ Edward na ni pohlédl a přísahala bych že jsem viděla jak na ni přivřel oko.

„To si piš že jo.“ Řekla a seskočila mi z náručí. Když probíhala kolem Jaka vyplázla na něj jazyk. Ten se na ni jen usmál.

„Bello?“ zavolala Alice z patra

„Ano. Tady jsem. Co potřebuješ?“

„Můžeš jít prosím sem.“

Vyběhla jsem schody nahoru a šla k ní do pokoje. Na posteli měla rozložené krásné karamelové šaty a k nim lodičky stejné barvy.

„Bello mám na tebe prosbu. Nebo vlastně spíš prosby. Potřebuji abys zašla do těchto obchodů a vyzvedla věci které tam mám objednané. Stačí říci moje jméno a oni už budou vědět. Já bych si to zařídila sama, ale ten neschopný člověk z cateringu se zpozdí a já na něj musím počkat. Vážně hrozní lidé.“ Řekla naštvaně.

„Jasně. To myslím nebude problém.“ No na jednu stranu jsem byla ráda, že vypadnu z toho blázince, ale zase se mi nechtělo celý den běhat někde po obchodech.

„Jo a vezmi si prosím tě Edwarda s sebou. Stejně by mi tu jen překážel.“ Tak naštvanou jako dnes jsem ji ještě neviděla.

„Jasně.“

Edward už čekal ve Volvu s nastartovaným motorem. Vyjeli jsme s garáže jak nejrychleji to šlo. Všechny obchody jsme měli oběhané vcelku rychle. Jednalo se o samé květiny, šperky a podobné prkotiny. Ale že jich bylo vážně hodně.

Když jsme se vraceli domů bylo něco kolem 3 odpoledne. Obloha byla hodně zatažená a myslím že co nevidět začne pršet. Celý dům byl zahalený v temném lese a vypadal hodně strašidelně.

„No konečně. Jak vám to mohlo tak dlouho trvat?“ Začala na nás Alice ječet.

„Laskavě to klidni ano.“ Okřikl ji Edward.

„Promiň. Já jen že hosté přijedou za 4 hodiny a ono je nachystané zatím jen jídlo.“ Zhrozila se.

„Běž prosím za Emmetem a natáhněte ty svíčky a potom ještě ty ozdoby na stromy ano?“

„Jasně. Stejně nemá cenu odporovat.“ Odfrkl si. Letmo mě políbil a už běžel za Emmetem k lesu.

„Tak a ty pojď se mnou. Holky už čekají nahoře. Všechny už jsou připravené jen ty ne.“ drapla mě za ruku a táhla nahoru do koupelny.

Když jsem otevřela dveře musela jsem zamrkat, jako bych byla oslepena září nějakých reflektorů. Rose měla na sobě krvavě rudé dlouhé šaty a vlasy natočené do vln, které jí konturovaly obličej.

Renesmee měla taky vlnité vlasy v nichž měla zasazenou drobnou korunku, ale šaty měla nad kolena s volánky. Hrozně mi připomínaly moje, které jsem měla jako malá do baletu.

Esme, jako vždy úhledně vyžehlené vlasy a na sobě dlouhé šaty zdobené flitry.

A nakonec Alice. V té rychlosti jsem si ji ani nevšimla. Ty šaty, které měla ráno rozložené na posteli na ní opravdu vypadaly jako tekutý karamel. Ladily přesně s jejíma očima. Všechny měly i vysoké boty na podpatku, jen Ness měla krásné třpytivé balerínky.

Hned si mě vzali do parády. Asi po hodině jsem se k nim mohla bez hanby postavit. Ty šaty mi dokonale sedly, vlnité vlasy k nim krásně pasovaly ovšem podpatkům jsem se stejně nevyhla.

Všechno bylo dokonale přichystáno. Muži vypadali taky jako ze škatulky. Všichni měli na sobě obleky a k nim kravaty. Jo hold Alicin dokonalý vkus se nezapře.

Celým domem vanula krásná vůně růží a lilii. Všechno bylo tak zářivé a vyzdobené. Nebylo ani památky po tom chmurném a tmavém domu z odpoledne.

Přesně jak říkala, hosté se začali sjíždět po sedmé hodině. Prvně přijela Tanya se svou rodinou. Hned za nimi je Charlie se Sue a mí lidští přátelé. Každý do jednoho vypadali nesmírně krásně. Všimla jsem si, že se Charlie dokonce i oholil a to u něho bylo vážně něco.

„Dědo.“ Volala na něj Renesmee ještě než vystoupil z auta. Přiběhla k němu a vrhla se mu do náruče.

„Hodně štěstí miláčku.“ Popřál ji.

„Děkuji. Ahoj Sue.“ Renesmee k nim za ten rok nesmírně přivinula. Sice to pro ni bylo ze začátku těžké být ve styku s lidmi, ale taky si zvykla.

„Ahoj zlatíčko. Hodně štěstí.“ I Sue překonala svůj počáteční odpor k nám.

Když jsem se s nimi přivítala i já šla jsem pozdravit Angelu s Benem a Jessicu s Mikem. Všichni čtyři se neustále dívali podezřívavě na naši „rodinu“ ze severu.

Po překročení prahu zůstali všichni jako opaření. Každou další oslavou se Alice čím dál víc překonávala. Jakmile začala hrát hudba všechny bariéry jakoby opadly. Viděla jsem jak se Mike baví s Eleazarem o vysoké. Oba se stále smáli, Jessica se neustále držela u Angely a Ben se přidal k vlkům,  kteří se okamžitě vrhly na stoly s jídlem, kterého tu byly opravdu haldy.

Všechen nábytek z obýváku byl odsunut na stranu, aby se uprostřed vytvořil taneční parket.

„Smím prosit.“ Ozvalo se za mnou.

„Ty můžeš cokoliv.“ Usmála jsem se na Edwarda. Postupně se k nám přidali i ostatní.

Všimla jsem si, že Leah se nějak moc točí kolem Matta.

„Matt se Leah líbí že?“ zeptala jsem se Edwarda.

„Jo to teda. Je z něj uplně hotová.“

„Ale jemu se evidentně nějak moc nelíbí že?“ nějak jsem byla ráda, že tomu tak je. Když si všiml, že se na něj dívám, hned se začal kolem Lee točit a povídal si s ní.

„To nemůžu posoudit, pamatuješ.“ Poklepal si na hlavu.

„Jo vlastně.“ Usmála jsem se na Edwarda.

„Dneska ti to hrozně moc sluší.“ Pochválil mě.

„Děkuji. Ty taky nevypadáš nejhůř.“

Naklonil se k mému uchu a pošeptal mi: „Mám pro tebe malé překvapení. Myslím že budeš nadšená.“

„Vážně?“

„Nech se překvapit.“ Nemohla jsem se ho začít vyptávat víc, protože to už si mě nárokoval Charlie.

Takto jsem se vystřídala se všemi muži v domě až na jednoho.

„Tak myslím že už je čas na hlavní dárek.“ Zakřičel Emmet ze schodu. Všichni se po něm ohlédli.

To jsem teda zvědavá.

 

!!!!!!! Shrnutí Povídek !!!!!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pokračování - 16.kapitola: Večírek:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!