Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polární záře - 1. kapitola

Vlk


Po delší době mě zase chytlo psaní a tak sem přidávám svůj výtvor. :) Snad se někomu zalíbí. Je to pět let po rozbřesku a Cullenovi se musí vypořádat s dalšími problémy. Nic nenamítám, kdyby někoho napadl lepší název. :)

Cullenovi se odstěhovali z Forks a nyní žijí v Londýně. Carlisle je velmi šťastný, že může zase pár let strávit ve městě kde se narodil a vyrůstal. Navíc Anglie je známá tím, že tam několik měsíců do roka prší. Všechno se zdá dokonalé, až do té doby než jeden z Cullenů projde ohromnou změnou.

 

PROLOG
Věděli jsme že se to stane. Já i Edward. Bylo nám jasné, že to může přijít. Kdykoliv, ale že tak brzo, to nikdo nečekal.

 

 

1. kapitola

Stála jsem na terase našeho domu nedaleko od Londýna. Sluníčko dnes svítilo a dělalo krásně zářivé odlesky na mé kůži. Lehce jsem si pohladila místo, kam mě James před pár lety kousl. To se tolik netřpytilo jako vše kolem. Bylo to jediné místo, na kterém mi zůstala teplejší kůže. Jako kdyby lidská. Když jsem byla ještě člověk bylo to to nejstudenější místo na mém těle a teď je to pravý opak. Jak je ten svět rozmanitý. Znovu jsem si prohlédla své lesknoucí se tělo a znovu si vzpomněla na svou lidskou rodinu. Je to už tak dlouho, co jsem neviděla maminku s Phillem a teď i jejich novým přírůstkem. Ellie jsou tři roky a hodně se mi podobá. Je to malá rozkošná holčička. Naposledy jsem ji viděla když se narodila. Maminka mi moc chybí. Lehce jsem oddechla a po kůži mi přejel hebký vánek. Bylo to příjemné v tom teplém počasí, které právě bylo. Vlastně už se blížil konec léta a přicházela zima. Dnes je 13.září přesně pět let po mé proměně. Kdybych byla stále člověkem dnes bych slavila své 24. narozeniny. To se však nikdy nestane navěky je mi 18. Trochu jsem se zasmála nad tím když jsem pomyslela na svůj věk. Navěky 18-letá. I když nechybělo moc a bylo by mi devatenáct. Znovu jsem vzpomínala na ty chvíle když jsem byla ještě člověk. Když jsem byla těhotná s mojí malou Rennesmé. Teď už je vše jinak. Z Nessie je mladá krásná slečna a jak Carlisle před nedávnem říkal její růst už se blíží ke konci. Prozatím to vypadá na dvacet-dva let. Je to zvláštní vědět, že vaše dcera je vlastně o čtyři roky starší i když doopravdy není. S Jacobem jim to vychází moc krásně. Jsou tak zamilovaní...
V tu chvíli jsem ucítila jak se mi Edwardovy ruce omotaly kolem pasu. Otočila jsem svůj pohled na něj a vydechla úžasem. Byl tak nádherný. Až doteď jsem si nezvykla, že je jen můj. Pořád mi jeho krása vyráží dech a něčím novým mě stále překvapuje. Lehce jsem ho políbila a znovu se rozhlédla po té krásné přírodě která nás obklopovala. Všichni byli pryč a v domě jsme teď zůstali jen já s Edwardem, byl to krásný pocit být zase o samotě. Edward mě chytil silněji za ruku a táhl mě hlouběji do lesa. Tam mě povalil na zem a začal mě líbat. Byl to krásný pocit ležet celá zachumlaná v barevně opadaném listí s tím nejkrásnějším a nejúžasnějším tvorem na světě. Nemohla jsem si odpustit myslet na naše první milování na ostrově Esmé. Naše svatební cesta byla plna kouzel a překvapení. Pomalu jsem se snažila dostat svůj štít co nejdál od sebe a podělit se o své vzpomínky a myšlenky s ním. S tím neuvěřitelně krásným a úžasným. Viděla jsem jak se v jeho očích zablýsklo. Při vzpomínkách na naše líbánky byl Edward úplně blažený. Jeho polibky přibraly na intenzivitě a já se nedokázala soustředit na nic jiného než jen na ně. Věděla jsem, že bych chtěla tuhle chvíli zachovat na věky, ale nebylo to možné. Teď byly v plánu i jiné věci. Blížil se náš výlet do Forks a my se na to potřebovali pořádně připravit. Charlie si před rokem vzal Sue a teď se jim má v nejbližší době narodit miminko. Oba dva sice věděli, že to není ten nejmoudřejší nápad. Už jim je oběma totiž víc než čtyřicet, ale mají se rádi a miminko Charliemu jen prospěje konečně bude mít i jiné rozptýlení. Teď jsem byla naprosto šťastná. Moje maminka je už několik let šťastně vdaná a má s Phillem dcerušku o kterou se plna lásky stará a Charlie se znovu oženil a miminko je už taky na cestě. Zdálo se že k mému štěstí už nic nechybí. Moc jsem se těšila na setkání s Angelou a Benem, protože podle posledního telefonátu, který jsem s Angelou vedla se zdá, že jsou stále šťastni spolu a plánují svatbu. Angela byla moje nejlepší kamarádky když jsem ještě byla člověk. Nikdy nic nemyslela se špatným úmyslem a vše co řekla bylo upřímné. Po Angele se mi z mých kamarádů stýskalo asi nejvíce. Už jsem se nemohla dočkat, až se s ní zase setkám...

„Bello?” prolomil Edward moje zamyšlení. Letmě jsem se na něj usmála.
Už jsou tady Jake s Nessie, je čas jít,” řekl mi ten nejkrásnější sametový hlas na světě. Lehce jsem ho políbila a ruku v ruce jsme kráčeli zpátky k našemu domu, kde už čekali Jacob s Rennesmé připraveni v autě naloženém kufry a různými zavazadly. Společně jsme nasedli dovnitř a vydali se na letiště.

 

 

 

 

Kdo by měl zájem si přečíst i moje jiné povídky: Povídky od betuli

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polární záře - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!